Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. mai 2008

Velferdsstaten/Den siste Sovjetstat, vil ikke ha for smarte folk. (In Norwegian).

Velferdsstaten/Den siste Sovjetstat, vil ikke ha for smarte folk. 02.05.08 13:50
(Svar til: Aftenposten)
cons

Ikke registrertGrunnen er vel, at veldferdsstaten/Den siste Sovjetstat, hvor staten tar var på folk fra de blir født til de dør, kun vil ha folk som ikke er for smarte eller oppegående.

For da er de enklere å kue.

Fordi i Norge, så er jo enkelt-mennesker avhengige av staten, hvis noe skjer.

Velferdssamfunnet og feminismen etc. har gjort at familiebåndene er svekket, og vi har ofte bare staten igjen, hvis noe skjer.

Men hva hvis staten/offentlig administrasjon, svikter.

At de er en mafia, som nevnt i boken 'Mafiaen i Eiker', hvor offentlig administrasjon, samarbeidet om å knekke eller kanskje rettere sagt knuse, en enkeltperson.

Her ser vi, at enkeltpersoner, er svake i forhold til staten/offentlig administrasjon, i Norge.

Det hadde sikkert vært bra med velferdssamfunn, hvis det ikke hadde vært korrupsjon.

Men, hele den norske statlige og kommunale/fylkes-kommunale adminstrasjonen, er infiltrert, av korrupsjon og mafia, som vi ser i boken 'Mafiaen i Eiker'.

Og da er det klart, at denne mafiaen, gjerne vil ha folk som er enkle å kue, og som ikke lager problemer for denne eliten, som driver å har full kontroll over landet, gjennom den enorme offentlige sektoren. (Er det en million ansatte i offentlig sektor i Norge? Av 4.5 millioner?).

Det er klart at disse som styrer denne mafiaen, som jeg mistenker kan være noe New World Order greier muligens.

Det er klart disse ikke vil ha for flinke undersåtter.

Så de vil ikke ha folk som er veldig smarte, skal få utnyttet evnen sine til det fulle.

Da blir de noen problematiske får, å behandle og hersje med, for den siste Sovjetstaten.

Så jeg tror nok det er sånn det henger sammen.

Og at Janteloven også kan være noe lignende av dette.

At det norske folk er i hendene, på noen elite-folk (plutokrater?), som kontrollerer landet, gjennom en mafia som har infiltrert offentlig sektor.

Se bare på Martine-saken, hvem er det som tror på det som har kommet ut i media angående dette?

Her ligger det nok årevis kontroll og tulling med, fra mafia, i bakgrunnen.

Det er i hvertfall sånn det virker for meg.

Er det det samme som er i London.

Hun ble jo best på skolen.

Ble hun drept fordi hun var for smart?

Ikke lett å si, men jeg tror noe må ha vært galt der, siden britisk presse sier hun var en 'socialite', en sositet, i Norge, når hun var en vanlig norsk jente.

Så her er det nok noen ugler i mosen.

Så at Norge nok er råttent på rot, det er litt trist å tenke på.

Men det virker som at det faktisk er sånn.

Så da kan man vel ikke bare late som at alt er bra.

Så da får man håpe at det er i orden at man skriver om det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=10&ThreadID=233320&page=13#item3611801

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter