Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. juli 2008

E-post til Dagbladet. (In Norwegian).




Google Mail - Re: Klage på mobbing på Dagbladets kommentarsystem.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Klage på mobbing på Dagbladets kommentarsystem.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jul 31, 2008 at 12:31 PM




To:
2400 nyhetstips <2400@db.no>






Hei,

 

takk for svar!


Hvis du kikker i den teksten, som jeg vedla, på slutten av e-posten, så står det tre

linjer, hvor det står skrevet 'Din varsling er registrert'.

 

Alle disse innleggene var for personangrep. De skrev at jeg var 'forstyrret'.


Du har rett i det du skriver ja, at et av de innleggene, var skrevet under med mitt navn,

eller 'Erik R' da, jeg heter jo Erik Ribsskog.


Det samme har skjedd tidligere, og jeg mener det skal finnes i linken jeg oppga, at noen

har brukt mitt nick/brukernavn, 'cons', og skrevet innlegg til meg, med mitt brukernavn da,

det var vel i diskusjonen, her om dagen, om at politiet vil legalisere æreskrenkelser,

hvis jeg husker riktig.

 

Men bare kontakt meg, hvis det er mer informasjon som trengs!

 

Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog


 

On 7/31/08, 2400 nyhetstips <2400@db.no> wrote:

Hei,

dette skal vi selvfølgelig forsøke å ordne opp i. Men det var litt uklart ut fra det du skrev hva du mente med mobbing. Er det snakk om noen som har skrevet poster signert med ditt navn?


Med vennlig hilsen Hilde Marie Tvedten, Dagbladet.no.


Den 31. juli 2008 12:44 skrev <eribsskog@gmail.com> følgende:


Hei,

jeg har hatt en god del problemer, med mobbing, på Dagbladets
kommentarsystem:


http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Online%20trakassering%20(Dagbladets%20kommentarsystem

)

Jeg lurer på, om dette kan være organisert på noen måte.

Er det noen mulighet for meg, til å finne ut, hvem disse siste plageåndene,
fra i dag var?

Jeg legger ved kopier av de aktuelle postene.


Håper dette er i orden, og på forhånd takk for svar!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er de nevnte postene:


Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes festival-oppførsel,

under en artikkel om festivaler? Han er jo på 'alle' festivalene, så jeg
synes det burde være lov.

Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:13

Var 'sex-maskinen' Giske der, mannen som tar 'en Søviknes hver jævla natt',

ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 10:34

Ingen bilder av Giske?

Hva har skjedd?

Er ikke dette i Tønsberg?

Kanskje Tønsberg er et ordentlig sted da, siden ikke Giske turte å dra dit,

hvem vet.

Det finnes nok være byer, enn Norges eldste by.

Hvis jeg ikke driter meg ut, og blander med en annen festival da, det er
mulig.

Det var forresten noen som sa, at Giske tuller med alle fjortisene, når han

går på festival, og var en sex-maskin, til og med, ble det sagt i en annen
debatt her.

Jeg skal se om jeg finner noen linker.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/dette.html


http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/hva-er-galt-med-litt-kos-da-skrevet-av.html


Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

2

anbefalinger

Bra!

RE: Var 'sex-maskinen' Giske der, mannen som tar 'en Søviknes hver jævla
natt', ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.


Skrevet av 149 31.07.2008 kl. 10:49

slutt å være så sjalu på de som får oppmerksomhet fra jenter. det er
direkte pinlig.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!


RE: Var 'sex-maskinen' Giske der, mannen som tar 'en Søviknes hver jævla
natt', ifølge en leser-kommentar under en annen artikkel.

Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:00

Ja,

sånn er det.


Men da jeg var butikksjef på Rimi, da prøvde jeg å vokte meg vel, for ikke
å tafse på ryddehjelp-jentene, som var 17 år osv.

Jeg prøvde å holde meg unna, å blande jobb og privatliv, selv om det var
vanskelig noen ganger, må jeg innrømme, når det jobbet mange fine damer i

butikken osv., og man var ungkar.

Men, hvis jeg hadde vært kulturminister på festival, som en del av jobben,
da tror jeg ikke det passer seg, å tafse på fjortisdamene.

De må vel være over 18, eller 16 år, en av de, for at det skal være lov å

rote med dem.

Det virket ikke som om Giske brydde seg noe om det, ettersom jeg så i en
annen kommentar her, linket til i posten over.

Hva kan det komme av, at Søviknes, kom på alle forsidene, da han tulla med

en 17-år gammel dame, og er omtrent politisk og sosialt invalid, i Norge,
etter det.

Mens Giske, visstnok 'tar en Søviknes', hver natt.

Og er en 'sex-maskin'.

Er Giske noe mafia eller?


Siden ingen tørr å angripe han.

Er han beskyttet av noe mafia/mob av noe slag, er det derfor ingen av
avisene osv., tørr å angripe han direkte for dette.

Og hvorfor anmelder damene Søviknes, men ikke Giske.


Ble Søviknes lokket i en felle?

Vet damene at Giske egentlig er en slags mafia-sjef?

Det er mange spørsmål som dukker opp her, synes jeg.

Vi får se om det dukker opp noen svar etterhvert da.


Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

2

anbefalinger

Bra!


Sorry - Partiet må drive sensur

Skrevet av Partisekretær Martin Kolberg 31.07.2008 kl. 11:19


Sånn har vi alltid holdt på.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!


RE: Sorry - Partiet må drive sensur

Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:41

Hei,


ja det er kanskje sant.

Jeg har hørt at Arbeiderpartiet, ikke har en demokratisk organisasjon, men
at mye er styrt av komiteer osv., litt som i gamle Kreml vel?

Men men.

Det er nok en del kameraderi osv., ute å går, i gangene osv., der i gården

ja, ville jeg tro.

Og som jeg har skrevet om tidligere, så virker det som at det dukker opp en
hær av debattanter, som forsvarer Giske, hvis man skriver noe negativt om
han på nettet.

Og han har håndtlangere til å sjekke damer for seg, har jeg lest tidligere,

på blogg.

Og dette med at han fritt får lov å tulle med alle fjortisdamene på
festival.

Jeg vet ikke hva man skal si jeg.

Men det lukter litt mafia/mob, av det hele, at han har beskyttelse.


Det kan ikke være fra politiet?

At de er direkte underlagt AP?

Hvem vet, i Norge, når vi har ARK, Arbeiderpartiets Rikskringkasting,
istedet for NRK.

Kanskje vi har et Arbeiderparti-politi også?


Hvem vet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den posten, hvor jeg har tatt opp dette tidligere, om at det virker
som at det er en hær av folk, som angriper folk som skriver negativt om

Giske på nettet, og om dette kan være organisert:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/jeg-synes-det-virker-som-at-alle-som.html


Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!


RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes
festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på 'alle'

festivalene, så jeg synes det burde være lov.

Skrevet av Gilmore Girl 31.07.2008 kl. 11:17

Var (litt) morsomt de første gangene jeg så dine meningsløse innlegg
her,tenkte at du var en forstyrret skapning med noia i benmargen..


Men er nok nå.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

Din varsling er registrert

0

anbefalinger

Bra!


RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes
festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på 'alle'

festivalene, så jeg synes det burde være lov.

Skrevet av Batman 31.07.2008 kl. 11:47

Han ER en forstyrret skapning....

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

Din varsling er registrert

0


anbefalinger

Bra!


RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes
festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på 'alle'
festivalene, så jeg synes det burde være lov.


Skrevet av cons 31.07.2008 kl. 11:34

Det var snillt sagt av deg!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!


RE: Hvorfor ble det her slettet da. Kan man ikke ta Giskes

festival-oppførsel, under en artikkel om festivaler? Han er jo på 'alle'
festivalene, så jeg synes det burde være lov.

Skrevet av Erik R 31.07.2008 kl. 11:49

Priceless..... Sammenlikner sin egen stilling som butikksjef på Rimi med

kulturminister... Forstyrra person? Ja. Stutt? Ja.....

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

Din varsling er registrert


 









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter