Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. november 2008

Det Liberale Folkeparti har prioriteringene i orden. (In Norwegian).

Erik Ribsskog



Joined: 17 Nov 2008
Posts: 5
Location: Liverpool
Posted: Mon Nov 17, 2008 21:02 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

nico wrote:
Erik Ribsskog wrote:
Hei,

ja jeg skjønner.


Jeg tror ikke du gjør det, "spøken" din var artig den, jeg bare påpekte at utsagnet også fungerer som det står, altså at vi trenger å regulere litt.


Erik Ribsskog wrote:

Å diskutere her ca. like muntert som å kikke på dommedagsklokka, vil jeg si.


Vi kan godt gjøre det muntrere ved å slenge på en smiley eller to

Faktum består, dette er off-topic og har ikke noe her å gjøre, og dette er helt vanlig i de aller fleste internettfora

mvh nico


Ja, vi får se.

Jeg får heller prøve å skrive i riktig forum og tråder neste gang.

Nå var det sånn, at noen linket til bloggen min, i denne tråden, det var derfor jeg dukket opp her.

Og tråden har ikke blitt brukt på mange måneder.

Men for all del bare slett det, og ikke kom med tilbakemeldinger, som kan hjelpe noen som får rettighetene sine ignorert av myndighetene etter at han hørt at han er forfulgt av noe 'mafian' osv.

Det skjønner jeg at ikke er viktig, for det er det ingen som bryr seg om.

Så da skjønner man at det er mye viktigere om ting er off-topic, eller ikke.

Så det er bra at man har prioriteringene i orden.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://forum.dlf.info/viewtopic.php?p=23581#23581

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter