Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. desember 2008

More about the mob etc on the ush.net message-board.

Re: A crazy person emails the queen
by johncons on Mon Dec 29, 2008 8:15 pm

Seagull Dave G wrote:
you seemed to have "messed" with a lot of people in high places... unless by "messed" u mean conspired? ur game is up "Erik", no-one is falling for ur trap


I haven't messed with anyone at all.

I've always minded my own business, and try to look after how I'm acting.

If I want my rights, then it doesn't mean that I've messed with someone.

People have rights, and they aren't doing anything wrong if they want to stand up for their rights.

If people in high places or other places can't accept that normal people want their rights, then that's their problem really.

You obvously is only doing 'kverulering', like we say in Norway, that you are being a troll.

So thats how this is.

I think I need a break now again before the trolls start attacking to much again here, it's a bit tirering with the mobbing.

But that's when the mob comes out, isn't it, when one are a bit down and out?

Erik Ribsskog


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&p=2914765#p2914765

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter