Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. desember 2008

More from the ush.net message-board.

Re: A crazy person emails the queen
by johncons on Mon Dec 29, 2008 3:27 pm

Jayfive wrote:
But someone on this message-board explained that a person writing here, with the nick Rafa, wrote earlier that he was an undercover cop, building a
(phoney) case against a Norwegian guy living in Walton, when I lived there.

And I guess there can't be that many Norwegian people being messed with by the Police and the Government, that lives in Walton.

So I think that could have been regarding me and I'm being messed with by the Police.

So I've sent this message-board user with the nick Rafa a message.

So what I'll do now, is that I'll wait an see if he reappears on this message-board.



:yeah, like it's so funny - I'm laughing out loud: Oh man.....

Erik, for the sake of clarity could you post up here the message you sent to this suspicious 'rafa' person?


Hi,

thanks for your fast answer!

Here's what the user Ned wrote about the user Rafa, that he had written he was working for the Police and the ministry of Defence,
building up what seemed to be a phoney case against a Norwegian guy in Walton:

http://johncons-mirror.blogspot.com/200 ... olice.html

And here is the message that I sent the user Rafa, after reading what Ned wrote earlier in this thread:

http://johncons-mirror.blogspot.com/200 ... board.html

(The post that Ned from this message-board wrote is also possible to find earlier in this thread).

Erik Ribsskog


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&st=0&sk=t&sd=a&sid=cd578cdc9c2e24d3540e89c081f1d259&start=120

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter