Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. desember 2008

More from the ush.net message-board.

Re: A crazy person emails the queen
by johncons on Mon Dec 29, 2008 8:00 pm

Seagull Dave G wrote:
hang on a minute... how do we know you aren't a mouthpiece of said mafia, posting on here to ensnare us in some devilish trap? ur story seems a little too... convenient, shall we say


No,

I don't know about the phoney stuff.

I only want my rights from the Government.

But I can't get them, so I'm writing the blog.

And someone linked to the blog from here.

So now I'm writing here.

But on my blog I've been writing 4000 blogposts almost.

So it's a bit much to explain about on the message-board really.

Maybe I should write a blog in English as well, but that's going to take some time, since it's easier for me to write in Norwegian, so I do that, since then I can explain better etc.

This is a bit tirering with the message-board etc.

I don't know what you mean, what I want.

I want the Norwegian Government to give me my rights.

But I've also been messed with by the British Police etc., after the case I started against Bertelsmann/Microsoft.

And I also have rights in Britain since Norway have the EEA-agreement with EU.

But these rights are neighter respected.

The Merseyside Police have called me 'Miss Erik Ribsskog', and have been doing a lot of phoney stuff.

But maybe they havent got control.

What do I know.

I've also been messed with by the IPCC and the Home Office, so theres definatly something going on.

Shouldn't EU and EEA citizens get their rights in Britain you think?

Erik Ribsskog


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&p=2914765#p2914765

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter