Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. desember 2008

More from the ush.net message-board.

Re: A crazy person emails the queen
by johncons on Mon Dec 29, 2008 6:45 pm

traffic_cone wrote:
This is definitely the strangest thread I can remember on this forum, I have to say.

I find it amazing that you moved country on overhearing the mafia were following you. Did you literally just overhear it randomly? What was the context?


Well,

I got my face distroyed, in Oslo, in December 2003. (It's a long face and story).

And I overheard on the bus on the way to work, at Rimi Bjørndal, that 'he's fighting back this one', from the youths on the bus, who sounded like in chock.

And from the youth-customers that was foreigners at Bjørndal, 'Hes followed by the mafia, still he's not afraid'.

(Just because I did my job).

I heard that a college, Songül, Kurdish girl from Turkey and Norway, was looking for the personel-files to find my address etc'.

I overheard woman in 50s saying to another woman i 40s or 50s that 'I've overheard that he's also followed by the mafia'.

(So it could be muslim mafia and 'standard' mafia).

And mafia/gang people, who looked like Albanian mafia, one very big, though guy, and a gang of guys in their 20s, came to the shop,
to 'inspect' me, like looking at my name-sign etc.

I also understood on other collegues and customers that they seemed very conserned.

So it was definatly something going on.

But exactly what the mafia-stuff was about, that I don't know, since noone has never leveled with me about mafia-stuff.

I only know what the papers write about stuff like that.

Sincerely,

Erik Ribsskog


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&p=2914765#p2914765

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter