Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 31. desember 2008

StatCounter: Noen i Hamar ønsker 'godt nyttår, erik ribsskog', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&q=godt%20nytt%C3%A5r%2C%20erik%20ribsskog&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=&aq=f&oq=

PS.

Nå kjenner jeg ikke så mange i Hamar.

Untatt han Dagga, Dag Anders Roughseth, fra HiO, ingeniørutdanningen, i 2002-2004.

Men han har jeg jo skrevet en del dritt om på nettet, siden jeg lurte på om det var noe Illuminati-greier, eller lignende, med han.

Så at han ønsker meg godt nyttår, det er vel kanskje litt tvilsomt.

Og jeg var jo i militæret i Elverum, som liksom er nabobyen til Hamar, og kanskje har noe rivaleri med Hamar.

Så jeg har vel ikke akkurat noe nært forhold til Hamar heller.

Jeg husker en gang jeg skulle til Terningmoen, i Elverum, for å jobbe som vaktsoldat, 16. og 17 mai, i 1993.

For å få fri, sånn at jeg kunne være med Rimi Munkelia på Osloløpet, i 1993.

For jeg satt bare alene hjemme på 17. mai, så jeg bytta med Paulsen på laget, fra Kløfta vel.

Men vaktbytte ble ikke godtkjent, men vi dreit i det og bytta vakt likevel.

Så sånn var det.

For det eneste sosiale jeg hadde på den tida nesten, det var med Rimi da, så sånn var det.

Og da, når jeg haika til Elverum fra Hamar, for det var en stund å vente på toget.

Da var det noen lokale folk som skulte stygt på meg, der jeg gikk i permuniformen for å haike til Elverum osv.

Så etter det, så har jeg ikke hatt så bra minner knyttet til Hamar da.

Uten at jeg har vært så særlig mye i byen.

Men jeg får vel ikke dømme alle i Hamar, pga. han Dagga og pga. ungdommene som stod ved togstasjonen i 93 osv.

Så jeg får vel ønske godt nyttår tilbake til Hamar da!

Hvem det nå er som søker på Google sånn at jeg kan se det her på tracking-cookie programmet.

Jeg hadde nok gått ut og tatt en halvliter i Liverpool idag, siden det er nyttårsaften osv.

Men jeg har sliti litt med noe feber osv., i de siste dagene, så jeg får nok heller bli hjemme og prøve å bli kvitt de siste restene av feberen.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter