Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. april 2008

Luring på Facebook? II. (In Norwegian).

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Erik Ribsskog

9:23pm Apr 21st

Ja, det er mulig.

Vi kan jo eventelt ta det på den diskusjonsgruppen også.

Så skal jeg se om jeg klarer å oppdatere mer det i morgen eller noe.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Ole Christian Juriks

9:58pm Apr 21st

Nå kan det hende jeg er litt ute på villlspor, men vi skal ikke lukke døren for at martinesaken kan ha noe å gjøre med engla-drapet i sverige. I begge sakene er det unge kvinne/jenter som er offeret, gjerningsmannen gjemmer offeret og kommer seg bort.

dette bør nok drøftes mer, men jeg ser mange klare likhetstrekk...

OC

Erik Ribsskog

Today at 3:11am

Hei,

ja du får ta det på den gruppen da vet du.

Har norsklæreren din jobbet i noe byråkratisk etat eller noe, jeg synes det kan virke sånn på språket.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Ole Christian Juriks

Today at 12:00pm

hehe nei, det regner jeg ikke med. Har jeg et spesielt ordforråd?

Sent via Facebook Mobile

Erik Ribsskog

Today at 12:23pm

Hei,

ja jeg synes du snakker litt rart, så jeg skreiv noe om deg på bloggen.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/er-det-noe-lureri-med-denne-personen-er.html

Jeg har også oppdater den gruppen, om hun dame som ble myrdet i London, så vi kan vel eventuellt ta den diskusjonen der.

johncons: Er det noe lureri med denne personen? Er det noe 'set-up' fra overvåkningspolitiet, (noe

http://johncons-mirror.blogspo...

Ja heisann, beklager at jeg ikke har presentert meg. Ole Christian heter jeg. Jeg snublet tilfeldigvis over noen av dine selvbiografiske tekster da jeg var inne å søkte på drapet ii London. ...

Share

Ole Christian Juriks

Today at 3:30pm

hehe lættis, nei er ikke noe gæren med meg ass. hadde satt pris på om du hadde fjernet det btw:P hvordan er pågangen på gruppen?

Erik Ribsskog

Today at 4:07pm

Hei,

jeg synes det er litt rart jeg.

Først så skriver du som om du er mye eldre enn du er.

Og nå bruker du utrykk som 'lættis' og 'ass', osv.

Men i går så brukte du uttyk som 'ute på villlspor', 'og med det store finansinteresser med i bildet', og 'dette bør nok drøftes mer, men jeg ser mange klare likhetstrekk...'.

Så jeg synes det her var litt snodig, med denne vekslingen i skrivestil og bruk av byråkratiker-aktige uttrykk, så jeg tror jeg venter å kanskje ser det ann litt, hvis du synes det er i orden.

Jeg har ikke fått sett så mye på gruppen i dag, men som jeg har prøvd å hinte om, en 5-6 ganger nå, så kanskje vi skulle ta diskusjonen der i stedet.

Så da regner jeg med at de neste kommentarene dukker opp der.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1002851360934&mbox_pos=0

Hvordan har myndighetene tolket og utøvet sin rolle under de senere års naturkatastrofer? (In Norwegian).

CONSEQUENTLY, in the interest of future world order, peace, and tranquility, it was decided to privately wage a quiet war against the American public with an ultimate objective of permanently shifting the natural and social energy (wealth) of the undisciplined and irresponsible many into the hands of the self-disciplined, responsible, and worthy few.

http://www.keepmyinfosecure.net/~gnag/studies/spiritual/the_organized_church/leaders_followers.htm

Jeg mener, at man kanskje fikk se noe sånn New World Order greier, under hurricane Katrina.

Hvor folk bare fikk klare seg selv.

De som ikke hadde bil, og kunne kjøre ut av byen, det var vel New Orleans.

De fikk bare klare seg selv.

De fikk omtrent ikke mat eller noenting.

I hvertfall ikke av myndighetene.

Og de ble vel heller skutt på, og plaget av noen blackwater-vakter, eller noe, hvis jeg husker riktig.

Og det var vel ganske uhumanitære forhold.

Alikevel, så ble vel f.eks. ikke hæren satt inn, for å hjelpe.

Eller sivilforsvaret, eller hva de har der.

De ble vel ikke satt inn, for å gi ordentlig hjelp.

Folka måtte vel klare seg selv i dagevis, omtrent som under 9/11, når president bare ble borte i dagevis.

Var 9/11, noe New World Order greier, og president Bush, var redd for at vanlige folk, skulle begynne å ta igjen mot NWO, dvs. han selv, som går og viser djevel-tegn, med lillefinger og pekefinger, hele tida, som er et Bohemian Groove tegn, som også prins William bruker, og som er noe Illuminati/New World Order greier.

Jeg mener at dette, med å behandle folka i New Orleans, så dårlig, må ha vært en bevisst handling, fra amerikanske myndigheter.

New World Order, de har bestemt at antall mennesker i verden skal reduseres.

Det har jeg lest flere steder på nettet, det er fullt av nettsteder som skriver om dette.

Er dette hva man kan vente seg i fremtiden, i forbindelse med naturkatastrofer osv?

Vil naturkatastrofene, bare få lov å gå sin gang, uten at noen gjør noe for å hjelpe, disse 'sheep-ene', altså sauene, som eliten kaller vanlige folk.

Hva med tsunamien i Asia, i 2004.

Da ble det visst ikke varslet, til de landene som tsunamien var på vei mot.

Enda folk satt foran dataskjermer, og så at tsunamien, gikk over stillehavet, var det vel.

Og det tok jo timer før den kom fram.

Men de hadde ikke telefonnumre til de forskjellige asiatiske landene da.

De kunne ikke ringt sjefen sin da.

Og fått sjefen til å ringe sin sjef.

Og så tatt det, på f.eks. statsminister eller ambassade-nivå.

Da hadde det jo gått ann å varslet.

Det tar ikke lang tid det, de folka der, har vel kontaktene i orden.

Hvis folk bare sitter foran en skjerm, og ser en flodbølge, en av de største noengang, på vei mot Thailand osv.

Og hva gjør de?

Ingenting.

Enda dette er jobben deres.

Det er jo latterlig.

Alle skjønner at noe må være galt.

Så dette blir nok mer regelen enn untaket, vil jeg gjette framover, med denne New World Order, som er så veldokumentert, at alle vel erkjenner, at det er en New World Order nå, med G8 og Bilderberger group, og FN og Nato, med de nye statene, og ikke minst EU, som samarbeider med USA.

Og dette er vel dekket i Bilderberger Group, osv.

Så det er USA og EU da, pluss de nye nato-landene.

Og samarbeidsland, som Japan, Australia, Irland.

Og okkuperte land, som Irak og Afganistan.

Og da blir det ikke så mange land tilbake.

Russland, var jo Bush hos, for noen dager siden, og de så ut som et par 'Goodfellas', på det bildet i avisene, Putin og Bush, de så ut akkurat som de på coveret av den filmen, som heter mafiabrødre på norsk.

Så de er vel noen viceguys da.

Så dette, med at myndighetene, spekulerer i, å ikke hjelpe folk, under naturkatastrofer, siden New World Order, synes at 2/3 av folka på jorda, er excess baggage, dvs. unødvendige, for deres mål da.

Som er å kontrollere verden, og jeg synes også det virker som, å krige mot/utrydde de nordiske folka.

Dette tema, har jeg tatt opp i en annen post på bloggen, tidligere i dag.

Men jeg lurer på hvorfor pressen ikke sier fra ordentlig om dette.

Under hurricane Katrina osv.

Hvorfor var det ikke noe som ble gjort?

Det var jo på TV og i aviser, i dagevis, at folk ikke fikk ordentlig hjelp.

Folk ble bare lablet, som kriminelle osv.

Så fikk de ingen hjelp av landet, USA.

Er dette fordi, disse, ble kategorisert, av New World Order, som excess baggage, som ikke hjalp deres agenda?

Hva nå denne agendaen var.

Det var jo å redusere antall mennesker, slik at man kan ha en bærekraftig utvikling.

For å låne et utrykk, fra Bilderberger-meldem, Gro H. Brundtland.

Som fikk seg jobb i NWO-kontrolerte FN og Unesco, var det vel.

Og Brundtland, har studert på Rockefeller University.

Som er en av de som står bak Bilderberger Group og Illuminati osv.

Så om Brundtland, har hatt Norges interesser, eller New World Orders interesser, som første prioritet, i alle årene hun var statsminister i Norge, det ville jeg satt et lite spørsmålstegn ved.

Så da får man vel gjøre det.

Så får vi se om det er noe mer som dukker opp på nettet.

More about Mind Control: Programmed Assassins. (Link to blog).

http://rigint.blogspot.com/2006/10/slaughterhouse-50.html

Det virker som at pressen kanskje ikke foteller hele sannheten, når det gjelder saken om hun norske dama som ble myrdet i London. (In Norwegian).

Frame1


Frame2


Frame3


Frame4


Frame5


Frame6


Frame7


Frame8


Frame9


Frame10


Frame11





http://www.facebook.com/group.php?gid=11372532766&ref=mf

AP & Co. står for et New World Order klassedelt samfunn. (In Norwegian).

AP & Co. står for et New World Order klassedelt samfunn. 22.04.08 07:55

(Svar til: Aftenposten)

cons

Ikke registrert

Stoltenberg er en av medlemene av Bilderberger-group, som er en slags verdensregjering.

Siv Jensen er også med der.

Disse, vil ha en slags global verdensordning, med en regjering, (som de har alt, med Bilderberger-group).

Og de vil ha en overklasse, eliten, og en underklasse, 'sauene'.

Hvis du ikke er i eliten, så får du ingen hjelp av politiet og myndigheter f.eks., jeg har opplevd dette selv.

Og de som er i eliten, de samarbeider, de har/er en slags mafia, som tuller med og kontrollerer resten av folka.

Og de samarbeider, sånn at alle offentlige etater, kan begynne å tulle med en person.

De har en slags mafia, Illuminati, eller hva den egentlig heter, som de kan bruke mot enkeltpersoner, som motarbeider dem.

Det er derfor de er så mektige, og ingen klarer å sette seg opp mot dem.

De kontrollerer pressen, og de kan bruke enkeltpersoner, som ikke er i eliten, hvordan de ønsker omtrent.

De får familien mot dem, og får de til å miste jobben osv.

Alt for å få fornøyelse for eliten, og for å opprette kotrollen, som New World Order har.

De kontrollerer de fleste viktige landene i Amerika og Europa.

Og hva vil de egentlig med dette verdensherredømme?

Jeg mistenker litt, at dette er jødisk styrt, og at det er en kamp mot de nordiske folkene, siden folk på nettet, vil ha det til at de lyse folkene i nord-europa, er 'the lost tribes of Israel'.

Dvs. etterkommerne etter Abraham (selv om jeg ikke vet om han er reell historisk person).

Som ble tatt i fangenskap i Assyria, og så vandret nordover og vestover, og kom seg til nord og vest Europa.

Og Odin dro også nordover, og han er det vel folk som mener er en historisk person, mulig etterkommer etter Jesus.

Og de som går for å være jøder i dag, er egentlig Khasarene.

Khasarene, var et folkslag, som bodde i Russland, rundt Kiev osv. vel, før det ble Russland.

Og de, var en mektig nasjon.

De hadde en primitiv religion, som kongen deres, synes var usømmelig eller upassende.

Så da prøvde kongen deres å finne en ny religion, og valget hans falt på jødedommen.

Så dagens jøder, er 95% etterkommere etter khasarene, det er derfor de fleste har mørkt hår.

Mens de i Norden osv. med lyst hår, er etterkommere etter de første isralittene.

De som som det står i bibelen er Guds folk osv.

Og det var også noen vikinger, som jagde Khasarene, fra Kiev, var det vel.

På 700-tallet, tror jeg det var.

Så uansett, hva den nøyaktige grunnen kan være, så virker det som at det er en krig mot Norden.

Og Norge skal visst være spesielt fint, siden Nordmennene, dro en spesiell vei nordover, fra Assyria osv.

Så Nordmennene, er vel en av 'the lost tribes of Israel'.

Og det er visst da gralslandet, sier noen.

Og de fleste begivenheter, i verdenshistorier, 1 og 2 verdenskrig, napoleonskrigene, den franske og russiske revolusjon osv.

Og kommuismen, er skapt av denne organsiasjonen som står bak NWO, Illuminati da.

Og det er vel derfor Norge blir omtalt som den siste sovjetstat.

Fordi etterkommerne av den stammen, fra the lost tribes of Israel, som dro til Norge, nordmennene.

De vil disse utrydde da.

De Illuminati/New World Order/De rød-grønne.

Med Stoltenberg i spissen.

Så det er, såvidt jeg forstår, en krig mot disse, etterkommerne, etter 'the lost tribes of Israel'.

Fra disse jødene, som er etterkommere, av Khasarene.

Og som kontrollerer USA og EU osv.

Og katolismen er visst sterkt involvert.

De er linket av mange med Illuminati, som er linket med djeveleldyrkelse, Lucifer.

Og mange mener det er jødene/Rodchields/Rockefeller osv., som står bak alt dette.

Hvem som har mest makt av jødene og katolikkene i dette, det er vanskelig å si for meg.

Men Illuminati, bruker metoder som Mind-control, for å kontrollere befolkningen, og få de til å tenke på brød og sirkus.

Eller TV, moter og sex, og uteliv og sånn da.

Og ikke lengre frem.

Siden de kontrollerer media.

Så folk skjønner ikke, at de lever i en Matrix-verden, ala den filmen med han fra Ace Ventura, den der jeg ikke husker hva heter nå, men samme det.

Så det er sånn jeg skjønner at det fungerer.

Og jeg tror ikke Erna Solberg og Høyre er med på det her.

Kanskje Per Kristian Foss er med på det, men jeg tror ikke Erna Solberg er med på det.

Det er noe sånn Bad = Good ting osv., som mange skriver om.

At Illuminati og tanke-kontrollen går på.

At homofili f.eks., som før ble sett på som dårlig, nå blir sett på som bra.

Det er noe sånn Illuminati-greier, har jeg lest mange steder.

Så det er i hvertfall sånn her, det virker for meg, at foregår.

Og det Erna Solberg sier, med å fordele makten. (Mindre kommunist og annen mafia i off. myndigheter).

Og om å slutte å tenke politisk i enkeltsaker.

(Det å tenke politisk i enkeltsaker, dvs. at det er en krig. Man skal ikke blande politikk i enkeltsaker. Men hvis de gjør det, så sier de at politikk er viktigere enn menneskene.

Dvs. at politikk er viktigere enn menneskerettighetene blandt annet).

Og sånn er det de rødgrønne med Stoltenberg i spissen holder på.

De er i en krig mot alle folkene i landet, som ikke tenker som dem, og som er med på det New World Order greiene dems, som dem lærer om på Bilderberger-group møtene osv.

Og de bruker vanlige folk som slaver de her folka.

Sånn som Bush og de, som har en klubb, som heter Bohemian Groove, hvor de har sex-slaver og pervo-leker, og gjør ting, som bare kan



Anbefalt av 0

AP & Co. står for et New World Order klassedelt samfunn. II. 22.04.08 07:58

(Svar til: Aftenposten)

cons

Ikke registrert

Sånn som Bush og de, som har en klubb, som heter Bohemian Groove, hvor de har sex-slaver og pervo-leker, og gjør ting, som bare kan sees i snuff-filmer. De dreper folk og utnytter de på alle mulige perverse måter.

Dette er eliten i New World Order.

De har et sånn ugletegn, som noen kaller det, som er logoen til Bohemian Grove.

Og noen kaller det satantegn, det er at man skal vise lillefingeren og pekefingeren.

Det er et sånn New World Order tegn.

Og Bush viste det, når han møtte den Engelske dronningen.

Prins Williiam viser det.

Clinton viste det vel.

Alle disse, er med på New World Order.

Og mange fler.

Da kan de utnytte vanlige folk som de vil.

Og de har beskyttelse av New World Order, som kontrollerer presse, politi, og organisasjoner og myndigheter.

Så ingen tørr å sette seg opp mot de.

Og de kan få folk til å 'forsvinne'.

Men de blir brukt som leketøy av denne New World Order eliten da, som Stoltenberg er hovedrepresentant for i Norge.

Selv om han vissnok liker gutter, såvidt jeg har forstått.

Men samme det.

Jeg er egentlig ikke så religiøs, så det er ikke sånn, at jeg har lest om dette fra et religiøst utgangspunkt.

Jeg har funnet det ut, ved at jeg har skjønt at noe er galt, siden jeg har overhørt, at jeg er forfulgt av 'mafian'.

Som jeg ikke visste vi hadde i Norge.

Men som det virker som er i Norge da, og er linket med dette her New World Order greiene.

Og da fikk jeg ikke noe hjelp av Kripos, politidirektoratet, Justisdepartementet, ambassaden i London, konsulatat i Liverpool (hvor jeg bor), UD, SMK, Amnesty, Human Rights Watch, osv, osv.

Så derfor begynte jeg å skjønne at noe var galt.

Jeg jobbet over et år på Microsoft sin skand. produktaktivering i Liverpool, i 2005 og 2006.

Og der ble folk behandlet som slaver omtrent.

Det er egentlig ingen ordenlig grunn, for at mennesker, trenger å ta aktivere Windows.

Jeg lurer på om Microsoft aktiveringene, bare er for at Illuminati/New World Order, som jeg har lest at Microsoft er linket til, skal få tilgang på unge, pene damer.

Det står også et krigsmonument, utenfor Cunard Building, hvor Microsoft aktiveringen var, hvor Lucifer står på toppen, og et vikingeskip, er i søylen, under Lucifer.

Og de har også statuer av dødsgudene Pluto og Aker i bakgrunnen.

Så det virker som, at det er Illuminati, og hvit slavehandel/trafficing involvert.

Nå skriver jeg ikke noen linker denne gangen.

Men hvis det er noen som har noen spørsmål, og eventuellt vil ha linker på noe av det jeg skriver, så bare skriv en kommentar, så skal jeg finne fram linkene.

For jeg mener å skulle kunne klare å dokumentere det jeg skriver om her.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article2382162.ece

(Det virker som at postene ble fjernet, jeg skal prøve å poste dem en gang til.

Men jeg skriver jo at pressen er involvert, så det kan vel tyde på 'tanta i Akersgata', som Aftenposten pleide å bli kalt, før de flytta til Postgirobygget, av en eller annen anledning, også er involvert i det her New World Order greiene.

Aftenposten, var jo tradisjonelt en Høyre-avis, eller i hvertfall en konservativ avis, men nå virker det som at de har blitt en New World Order eller Illuminati-avis).

Edit:

Nå prøvde jeg å poste de to kommentarene igjen, på denne linken:

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=8&ThreadID=232638&s=&page=2

Så blir det spennede å se om de får lov å bli der denne gangen.

Vi får se.

E-mail to Facebook, 22/4/08.

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: privacy+nxvfxer@facebook.com Facebook Support
Date: Tue, 22 Apr 2008 04:46:47 +0100
Subject: Re: Hate-group and personal-attacks/harassment/bullying against me on Facebook.

Hi,

there are two url's, to pages containing offensice content:

1.

*Url*: http://www.facebook.com/group.php?gid=12728098058

(It says:

'Gruppen for oss som blir plaget, forfulgt eller trakassert av Erik
Ribsskog.

Les mer om Ribsskogs galskap.
http://galeribsskog.blogspot.com/
' .


Which translates to:

'The group for us who has been abused, followed or harrased, by Erik
Ribsskog. (Which is a lie, I haven't been doing this).

Read more about Ribsskogs insanity.
http://galeribsskog.blogspot.com/'.
(The link translates to insane Ribsskog.blogspot.com, I have complaind to
Blogger, it contains a lot of sick personal-attacks, about things, that this
person, who has a fake name).).

*The persons name:* Lena Marie Mørk Lier

(Which I suspect is a fake name, this person claims to know me, but I know
noone with this name, and I couldn't find it on Google, or in the online
Norwegian phone-directory. The person haven't got any friends on Facebook
eigther, so it seems clear to me, that it's a fake name).

*Network:* (I had to block the person, because of all the attacks, but I
think it has to be the 'Norway'-network, and I don't think there
are more than one person with this 'name', on Facebook.).



2.

The URL is: http://www.facebook.com/group.php?gid=12298048222&ref=mf

Here, i was attacked, like explained, in my earlier e-mail, in something,
that seemed like a gang-stalking/'street theater'-operation.

The people attacking me there, where:

- Bryan Morley.

- David Smith.

- Erika Svensson.

- Mia Dalen.

- Runar Gundersen.

- Sara Jennifer.

- Steinar Pettersen.

- Matthew Harrison.

And it could also seem like Kathy Doxianidie, also was involved, even if it
was a more subtle attack, like
described in the previous e-mail.

There have also been other incidents, that seems to be linked in a Gang
Stalking/Street Theater/Mind
Control operation.

But I guess this is enough to start with, to not lose the overview.

But I can update you more about the other incidents later.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog











On 4/22/08, Facebook Support
>
wrote:
>
> Hi Erik,
>
> Thanks for reporting this potential abuse on our site. Please provide the
> URL to the page containing this offensive content. Please also provide the
> exact name and networks of the person responsible, and if possible, the URL
> to their profile page or search listing. We will then review the material
> and take appropriate action per our Terms of Use. Please be assured this
> report will be kept confidential.
>
> Thanks for contacting Facebook,
>
> Dori
> User Operations
> Facebook
>
>
>
> -----Original Message to Facebook-----
> From: Erik Ribsskog (eribsskog@gmail.com)
> To: info@facebook.com
> Subject: Fwd: Hate-group and personal-attacks/harassment/bullying against
> me on Facebook.
>
> Hi,
>
> I'm sending an update, regarding what the exact expression is, for the
> attacks I was subject to, on the Facebook-group.
>
> (http://www.facebook.com/group.php?gid=12298048222&ref=mf).
>
> I think it's called gang-stalking.
>
> That I have been the subject of a gang-stalking operation.
>
> It's explained more here:
>
> Street theater / Gangstalking
> Operations.< > http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/street-theater-gangstalking-operations.html
> >
>
> *"Consider "street theater" as an example. Street theater refers to a form
> of harassment where a group of torturers act out little skits, either
> literally on the street or on the internet, in the media, etc., intended
> to
> harass and disturb an individual or to otherwise modify the victim's
> behavior. So if a group of people act out "street theater" to a random
> person to disturb him or her then, while this might be a crime, I would
> not
> necessarily call it mind control. It is when surveillance is combined with
> the "skits" to both track a person over time for harassment and to obtain
> personal information about a person to be used in the harassment that I
> would say a mind control operation is being carried out."*
>
>
> http://xiandos.info/Surveillance,_Psychotronics_and_(Gang-)Stalking_Operations
>
> So I think it would be very fine, if you think you could have a look at
> what
> has been going on, on the Facebook-group, and maybe also
> inform me a bit about this.
>
> Hope this is alright!
>
> Yours sincerely,
>
> Erik Ribsskog
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: Apr 20, 2008 5:35 PM
> Subject: Hate-group and personal-attacks/harassment/bullying against me on
> Facebook.
> To: info@facebook.com
>
>
> Hi,
>
> someone has created a hate-group towards me, as a private-person, on
> Facebook.
>
> They say I have harassed and followed people, which I haven't done at all.
>
> And the person, have also linked, to a hate-blog, agains me, on blogger:
> http://galeribsskog.blogspot.com/.
>
> And this url, translates to insane
> Ribsskog.blogspot.com
> .
>
> Further, the person, that has set up the group, claims that she knows me,
> but I have never heard that name before.
>
> And I've searched in the online phone directory, and on Google, so I think
> it must be a fake name, because I can't find
> it when I'm searching on the net, even if I'm working as a company
> researcher, and work with finding information on the
> internet, and more.
>
> So it's frusterating, because I don't know who this is, who is spreading
> false acusations against me on Facebook, and
> has now even set up an own group against me as a privat-person.
>
> I have also had problems with being harassed on Facebook before, and then
> the problems seemed like they were organised,
> so I have published them on my blog.
>
> This are the attacks from the person that has set up the group against me:
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Lena%20Marie%20M%C3%B8rk%20Lier%20%28From%20Facebook%29
> .
>
> Also, I was attacked, by several other people on a facegroup-group,
> regarding the Norwegian woman who was murdered in London last month,
> and even if I wasn't acting inpolite, or anything like that.
>
> It seemed to me, that the attacks were organised, and I suspect, that
> someone maybe didn't want people to start diging to much, regarding
> what had been really been going on, with the murder.
>
> Here are the links to the harassment I received from other people in that
> group.
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Bryan%20Morley.%20%28From%20Facebook%29
> .
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20David%20Smith.%20%28From%20Facebook%29
> .
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Erika%20Svensson.%20%28From%20Facebook%29
> .
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Mia%20Dalen.%20%28From%20Facebook%29
> .
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Runar%20Gundersen.%20%28From%20Facebook%29
> .
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Sara%20Jennifer.%20%28From%20Facebook%29
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harassment%20Steinar%20Pettersen.%20%28From%20Facebook%29
> .
>
>
> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Harrasment%20Matthew%20Harrison.%20%28From%20Facebook%29
> .
>
> And the url to the group, that this harassment happend on, is this:
>
> http://www.facebook.com/group.php?gid=12298048222&ref=mf
>
> It also seem like a person called Kathy Doxianidie, is attacking me there,
> now quite recently.
>
> But I've had enough of that group, so I tried to start another group,
> since
> it wasn't possible, to discuss the case at all, on the
> first group, without being attacked, and the attacks were against ones
> person, and not regarding the case.
>
> So I think it's very unfair, to blame me for the problems there, because I
> was only standing up for my right to discuss the case.
>
> And that's not the same as seeking attention etc., like Doxainidie is
> saying, so I can't agree with that attack.
> But she doesn't meniton my name, but I think she makes it clear, that it's
> against me.
>
> And I reackon this also, since there were so many other attacks towards
> me,
> in that group, so I suspect, that the attack, from
> Doxainidie, could be linked with the other attacks, and that the attacks
> were organised.
>
> So I hope you have the chance to have a look at this!
>
> Yours sincerely,
>
> Erik Ribsskog
>
> So I was wondering if you could please have a look at this.
>
> The url should be: http://www.facebook.com/group.php?gid=12728098058
> -----End Original Message to Facebook-----
>
>
>

Er det noe lureri med denne personen? Er det noe 'set-up' fra overvåkningspolitiet, (noe NWO/Mind-control-greier?) (N).

Heisann,

Between Ole Christian Juriks and You

Erik Ribsskog

8:15pm Apr 21st

jeg fikk sånn friend request her, er du kameraten til han Emil-karen og har lest på blogg osv?

Ole Christian Juriks

8:19pm Apr 21st

Ja heisann, beklager at jeg ikke har presentert meg. Ole Christian heter jeg. Jeg snublet tilfeldigvis over noen av dine selvbiografiske tekster da jeg var inne å søkte på drapet ii London. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver om, og derfor ønsket jeg å stifte et nærmere bekjentskap ved å legge deg til som venn, om det går greit?
Med Vennelig Hilsen Ole Christian

Erik Ribsskog

8:25pm Apr 21st

Jada, det er helt i orden. Jeg driver å prøver å finne ut noe mer om hva som kan ha skjedd og, på en ny gruppe som har denne linken:

http://www.facebook.com/group.php?gid=11372532766

Det ble litt mye usakelige kommentarer på den første gruppen osv.

Jeg skal prøve å oppdatere mer det etterhvert, og forhåpentligvis så blir det noe mer diskusjon der.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Jakten på sannheten om mordet på den norske kvinnen som ble drept i London

Facebook Group

Det var så mye trakassering på den internasjonale gruppen, så jeg tenkte å prøve å opprette en norskspråkelig gruppe.

Share

Ole Christian Juriks

8:36pm Apr 21st

jeg syns du tar et godt initiativ og viser god vilje. men jeg tror det kan bli vanskelig å finne drapsmannen/kvinnen på facebook...

OC

Erik Ribsskog

8:45pm Apr 21st

Joda det er nok mulig, men det er noen som driver å sender meg meldinger, som virker som vet et par ting, om økonmien osv. til familien, som ikke står i avisene osv.

Og det virker ikke som at de har lyst til å skrive det selv, så da tenkte jeg, at det skader vel ikke for mye, å skrive det som en mulig teori.

Men vi får se hva som skjer.

Erik

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Ole Christian Juriks

8:49pm Apr 21st

hmm interessant, kanskje dette da er en liten del av noe større. det var jo mektige familer med penger og med det store finansinteresser med i bildet. Kunne vært interessant å vite hvor folk rundt henne har investert penger osv i det siste.

sant som du sier, vi får se hva som skjer.... men jeg tror dette handler om mer enn et mislykket forhold mellom mann og kvinne...

OC

Erik Ribsskog

9:23pm Apr 21st

Ja, det er mulig.

Vi kan jo eventelt ta det på den diskusjonsgruppen også.

Så skal jeg se om jeg klarer å oppdatere mer det i morgen eller noe.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Ole Christian Juriks

9:58pm Apr 21st

Nå kan det hende jeg er litt ute på villlspor, men vi skal ikke lukke døren for at martinesaken kan ha noe å gjøre med engla-drapet i sverige. I begge sakene er det unge kvinne/jenter som er offeret, gjerningsmannen gjemmer offeret og kommer seg bort.

dette bør nok drøftes mer, men jeg ser mange klare likhetstrekk...

OC

Erik Ribsskog

Today at 3:11am

Hei,

ja du får ta det på den gruppen da vet du.

Har norsklæreren din jobbet i noe byråkratisk etat eller noe, jeg synes det kan virke sånn på språket.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1002851360934&mbox_pos=0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter