Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 30. januar 2009

Familien min er også Viceguys. Faren min og Christell f.eks. (In Norwegian).

Nå fikk jeg flashback, til 90-tallet en gang.

Det må ha vært siste halvdel av 90-tallet.

Jeg jobba på Rimi, og var overarbeida.

Jeg hadde en Toyota HiAce.

Jeg bodde på St. Hanshaugen.

Og det her var i desember eller januar tror jeg.

Det kan ha vært desember 1996 eller januar 1997.

Noe sånt.

Jeg var ihvertfall overarbeida.

Og jeg var invitert, til Runar og dem, broren til faren min, i Son.

Og da skjedde det mye Viceguy-greier.

De hadde parkert bilene sine, sånn at det gikk akkurat ann å parkere mellom dem, men det var dårlig plass.

Men det var ikke noen andre steder jeg kunne parkere.

Men jeg tror det var noe Viceguy-greier.

Bare at folka i familien min er litt dumme, så de gjorde Viceguy-greiene feil.

For da jeg kom inn, så spurte Christell om jeg parkerte mellom bilene deres, eller borti der.

(Og jeg visste jo ikke at det gikk ann å parkere borti der).

Så jeg var da noe pervo-greier fordi jeg parkerte bilen så trangt, ifølge Viceguy-teoriene deres da.

Men det var mørkt, og jeg viste ikke om det lure stedet dems.

Så har disse Viceguys-folka i familien min, sagt fra til politiet, at jeg er pervo, (siden jeg parkerte trangt), og derfor har politiet brukt som noe target-guy osv., mot noe 'mafian', og sånn.

Sånn funker, (eller funker ikke), det her 'mafian'-greiene.

Og da dreiv de å kødda med meg, med meg, med massa Viceguys-plott, hele kvelden, den her 'idiot-versjonen av Sopranos'-familien min.

Og politiet er like idioter.

Fy faen for noen fitter.

Kødder med folk pga. at de mislykka hjernene deres gjør Viceguy-greiene gæernt.

Og politi durer med på samme måte.

Det er helt latterlig.

De kan holde disse smarting-lekene sine for seg selv.

'Mafian' og politiet, de kan leke disse spillene sine selv.

De trenger ikke dra voksne og ansvarlige folk inn i disse lekene sine.

Voks opp jævla umodne politi-tosker, vil jeg kalle de.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter