Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. januar 2009

Flashback til 2007: Det norske konsulatet i Liverpool infisert av 'mob'? (In Norwegian).

Nå fikk jeg flashback til våren 2007, da jeg kontaktet det norske konsulatet i Liverpool, angående hvordan jeg skulle gå fram, når jeg ble tullet med av det britiske politiet mm., i forbindelse med arbeidssaken mot Bertelsmann Arvato/Microsoft.

Da måtte jeg ringe konsulatet mange ganger, for personen jeg skulle snakke med jobbet rare arbeidstider.

Jeg fikk flashback til det her nå, og mistenker at det kan ha noe set-up fra noe mob.

At det norske konsulatet i Liverpool er infisert av noe mob.

For det var ikke ei norsk dame jeg fikk prate med der, etter å ha ringt fire ganger, eller noe, og var på møte med.

Det var ei britisk dame, som ikke forklarte ordentlig at hun ringte opp den norske ambassaden.

Så ga hun meg telefonrøret, og da svarte jeg på engelsk, sånn som jeg gjør hjemme, siden jeg bor i Storbritannia.

Men det likte sikkert ikke ambassaden, for den som var i andre enden av linjen var en norsk ambassaderåd, viste det seg.

Så da har kanskje ambassaden blitt sure på meg, og begynt å kødde med meg, siden jeg svarte på engelsk.

Og at dette var viljen fra det norske konsulatet i Liverpool, at det skulle bli sånn.

Siden hun britiske dama der var uklar om hvem jeg skulle prate med.

Det var nok noe set-up dem dreiv med, de dagene jeg måtte ringe på nytt, antagelig.

Sånn virker det for meg at det har vært ihvertfall.

Så hun var nok en slags en spion hun britiske dama på det norske konsulatet, som introduserte seg som Liz Hurley, eller noe.

Noe sånt.

Så her burde norske myndigheter ha mer kontroll på hvem dem ansatter på konsulatene osv., sånn at dem ikke bare ansatter for mange spioner, som det virker for meg at dem driver med i Liverpool.

Så her må det skjerping til hvis det er sånn det virker som for meg.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter