Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. januar 2009

Den siste sommeren jeg jobba på Rimi Langhus, så var den eneste måten å få alle de unga gutta der til å jobbe, å bare tulle og fleipe hele sommeren.


Dennis
Libråten's Photos - grillings



Photo
14 of 45
|
Back
to Album
|Dennis's
Profile








Drag
the corners of the transparent box below to crop this photo into your
profile picture.











Click
on people's faces in the photo to tag them.











From
the album:
"grillings"
by
Dennis
Libråten



sambos?



In
this photo:

Susanne
Ekholm

(
photos)
,
Camilla
A



Share



Tag
This PhotoReport This Photo



Added
May 31, 2008 - Add Comment





Camilla
A

at 1:07pm June 2



saaaamboosss







Susanne
Ekholm

at 7:59pm June 17



vad
söta vi är :)





Dennis
Libråten

at 8:07pm June 17



ja
dere er nydlige





Camilla
A

at 5:10pm June 18



ingen
er så nydeli som du






 Erik
Ribsskog

at 11:11pm January 2



Hei
Dennis,

jeg så på Facebook-sida mi at det dukka
opp en del nye bildeserier, siden jeg adda deg og Espen Sigmund på
Facebook.

Men det heter vel ikke Grillings vel, det er vel
Grilling som er riktig på norsk?

Eller er det jeg som
har vært for lenge i utlandet?

Erik





Dennis
Libråten

at 12:08am January 3



defintivt
du har vært for lenge i utlandet! :P





 Erik
Ribsskog

at 12:15am January 3



Ok,

jeg
blir litt irriterings jeg vet du når folk hermer etter sånn
jeg prater.

Men men.

Hvem var det som ble butikksjef på
Rimi Langhus etter den sommeren som jeg og du og Espen Sigmund styre
da?

Godt nyttår forresten!

Erik





Dennis
Libråten

at 1:05pm January 3



Det
var en som het svein det, veldig hyggelig kar, godt nyttår til
deg og!





 Erik
Ribsskog

at 1:36pm January 3



Ok,


det gikk bra når han Svein begynte altså?

Det
høres bra ut.

Husker du det du sa med at Morgan
Andersen hadde blitt slått ned av VIF-fansen på Highbury
fotball-pub, og at du var der, men at det ikke kom i avisa?

Erik





 Erik
Ribsskog

at 1:55pm January 3



Altså
selv om journalistene var der, så kom det ikke i avisa.

Dem
skreiv ikke om at han ble slått ned, men dem skreiv om noe
andre greier om Morgan Andersen som skjedde samme dagen, i
forbindelse med Mikel-saken, eller noe?

Var det ikke sånn
det var da.

Bare prøver å friske opp hukommelsen
min litt, for jeg er litt tvilsom til avisene i Norge og Oslo noen
ganger nå.

Men men.

Erik





Dennis
Libråten

at 2:29pm January 3



ja
han fikk seg en på trynet husker ikke om det stod noe i avisene
eller noe, er jo en del år sida





 Erik
Ribsskog

at 6:25pm January 3



Hei,

ja
det var vel sommeren 2004.

Men hvorfor var det VIF-folka
skulle banke han opp da?

Bare for nysgjerrighetens
interesse.

Erik





Camilla
A

at 6:56pm January 3



kan
dere ikke heller skrive på veggen til hverandre, i stedet for å
kommentere her!!!





 Erik
Ribsskog

at 8:21pm January 3



Joda,

jeg
prøvde å skrive til Dennis et annet sted, men jeg tenkte
det var greit å skrive her siden han hadde kommentert på
bildet før.

Er det så farlig da?

Erik





 Erik
Ribsskog

at 1:27am January 4



Åja,
var det dama til Dennis.

Er det derfor Dennis er på
begge bildene altså.

Ja, du får heller sende
melding da vet du Dennis, hvis du skal svare, jeg gidder ikke å
krangle her.

Erik








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter