Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. januar 2009

Jeg sendte Facebook-melding til Hege som bodde i Leirfaret før meg. (In Norwegian).


Hei,



Between
Hege
S. Silnes

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 5:08am



er
det Hege Stenberg eller?

Fra Havnehagen, og Leirfaret 4B, som
jeg tok over leiligheten deres etter?

Er ikke Gry på
Facebook da?

Husker du Jugoslavia-ferien i 1980, du og Gry og
jeg og Christell og Ove og Heidi og Tommy og Lene i Jugoslavia. Og
fattern og Haldis og foreldra dine og Håkon og Tone og Runar og
Inger.

Halve Bergeråsen på en campingplass i
Jugoslavia, untatt vi som bodde i en leilighet da.

Men
men.

Jeg lurte på en ting, jeg husker en lørdagskveld,
like etter at jeg flytta opp i Leirfaret, hvor jeg bodde aleine, fra
jeg var 11.

Jeg bodde jo aleine i Hellinga, fra jeg var 9.

Da
jeg var sånn 11-12, da dukka Stefan og Daniel, tror jeg det
var, opp på døra mi, og klagde på at onkelen min,
Håkon, gikk med armen rundt deg, ned Havnehagen.

Da var
vel han i 30-åra, kan jeg tenke meg.

Og du er vel et år
eldre enn meg.

Så du var vel 12 år, eller noe
da.

Han gikk med armen rundt deg, fra S-svingen, og ned mot
huset til Haldis.

Hva var det som foregikk da, hvis det er lov
å spørre?

Jeg har noe problemer med familien min
nå, skjønner du.

Faren mni ringer og vekker meg
til alle døgnets tider, så jeg har måttet bytte
telefonnummer.

Og søstra mi si så mye rare ting,
at Viggo Snoghøj er gigolo, i USA osv.

Og hun sa i
1989, at faren min misbrukte henne som lita.

Men Christell
sier at Viggo ikke er gigolo.

Så det er noe rart som
foregår.

Søstra mi ville ikke være venn med
meg på Facebook.

Og Christell ville ikke prate om gamle
dager.

Og Håkon og Runar vil ikke ha noe med meg å
gjøre, fordi jeg har skrevet blogg på internett.

Og
på morssida mi, i familien, nede i Larvik, så nekter dem
å sende meg tinga mine, over til England, og onkelen min,
Martin Ribsskog, har tulla med selvangivelsen min, mens jeg har vært
i England.

Så det er ingen som sier noenting til meg, så
jeg tenkte jeg kunne høre med deg, siden jeg tok over huset
deres osv.

Hvordan går det med katta deres, Truls, eller
hva han het?

Han er vel død nå antagelig.

Jeg
så Gry var sjef for Bergeråsen Vel, på nettet et
sted, men jeg klarte ikke å finne henne på Facebook.

Men
man kan ikke klare alt.

Så sånn er det.


forhånd takk for svar!

Med vennlig hilsen

Erik
Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter