Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. januar 2009

Hvem kontrollerer media? (In Norwegian).

Jeg fikk en epost fra kjendisadvokat John Cristian Elden tidligere idag, med spørsmål om å gjøre som Wikipedia, og slette noe greier om en klient av han.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/01/fikk-e-post-fra-advokat-john-christian.html

Men jeg lurer litt på integriteten til Wikipedia.

Eller at jeg lurer litt, er vel en underdrivelse.

Jeg lurer mye på integriteten til Wikipedia.

E-posten fra Elden fikk meg til å tenke på et søk fra Ansgar Gabrielsens sønn, Philip, her om dagen.

Man kan se det søket i det andre bildet i denne bloggposten:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search?updated-max=2009-01-08T22:32:00Z&max-results=7

Jeg har også en logg, hvor man kan se hva han søker på:

'2009-01-08 20:21:17,"85.19.118.38","philip gabrielsen mest sans.","Firefox","3.0.5","Windows XP","1280x1024","8","http://johncons-mirror.blogspot.com/2008_02_26_archive.html","johncons: 26-Feb-2008","http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&hs=Hxg&q=philip Gabrielsen styre wikimedia&btnG=S%C3%B8k&meta=","www.google.no","Google","philip gabrielsen styre wikimedia"'.

Jeg har sett selv, at den ip-adressen der, den er fra Flums.net, og det er nettstedet til Ansgar Gabrielsens sønn.

Jeg tok et søk på nettet, i DOS faktisk, noe som heter 'nslookup', og her kan man se at den ip-adressen er tilhørende Flums.net:



Så det er nok ingen tvil om at det er Ansgar Gabrielsens sønn, som søker på dette:

'philip gabrielsen styre wikimedia'.

Ok, så det sitter en politikerfamilie-fyr, og herjer på Wikimedia.

Troligvis.

Jeg har også vært utsatt for nevnte Gabrielsen selv, på Wikipedia, da jeg skrev om innholdet i Grandiosa.

Da sa Gabrielsen at han hadde ekstrajobb i Stabburet, eller noe annet vrøl, og sensurerte om dette:

http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Brukerdiskusjon:Johncons&diff=3498327&oldid=3498315

Og når det er sånn på Wikipedia, hvordan er da situasjonen i avisene?

VG, Dagbladet og Aftenposten osv.?

Og hva med NRK og TV2?

Sitter det sånne 'luringer', ala Philip Gabrielsen, og kontrollerer hva som blir publisert?

Jeg vet det ikke sikkert, men jeg synes det er grunn til å stille spørsmål om dette.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter