Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. januar 2009

Hvordan disse 'Viceguy'-folka tenker. (In Norwegian).

Idag så var jeg på Tesco etter å ha vært på møte på the Jobcenter.

Og da så jeg det lyste i øya på ei Tesco-dame der da.

Hu dreiv å spionerte på meg, da jeg putta appelsinjuice i handlekurven.

De hadde en ny type juice idag.

Som kosta 48 pence, og har sånn åpning, som er av plast, og ikke sånn at du skal rive i pappen, eller noe.

Og da lyste det i øya hennes, så jeg, da jeg tok med tre kartonger da, for å fylle opp i kjøleskapet, mens jeg hadde sjangsen, siden de ikke var utsolgt på Tesco, som de pleier å være.

Så da var hun nok hun Tesco-jenta noe Viceguy-jente.

Hvorfor skulle det ellers lyse i øya hennes, av at jeg tok med tre kartonger?

Jeg er kanskje litt observant da, så jeg la merke til denne lysinga i øya hennes da, på hu spionerende Tesco-jenta.

Jeg har tenkt litt på sånne her ting, siden jeg prøver å tolke reaksjonene til sånne Viceguy-jenter osv.

Og jeg tror grunnen til at hun reagerte, er at da ville jeg også tatt med tre jenter, ifølge Viceguy-teoriene dems da.

Så spionerer dem på folk sånn, i butikker, og overalt i samfunnet.

Og noterer seg og sikkert noterer ned, hva folk gjør.

Også driver dem å pønsker på det her, og skal drive å tolke på hvordan type menneske du er da, utfra det her.

Sånn er det det virker for meg, at dem holder på.

Hvorfor skulle det ellers lyse opp i øya på hun Tesco-jenta fordi jeg tok med den tredje kartongen.

Hvorfor skulle hun stå og notere seg dette?

Hva er det her?

Hvorfor er folk så phoney-e?

Hva med respekt for andres privatliv.

Dem har ikke lov å overvåke folk på den måten, vil jeg si.

Hvorfor skal dem blande seg i andre folks business?

Det lurer jeg på, det er kanskje noen andre som veit det.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter