Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. januar 2009

Kan det være noe med blodtype 0, eventuelt blodtype 0-? (In Norwegian).

Nå leste jeg om hun brasilianske modellen, som fikk amputert armene og bena og magen, før hun døde, på et sykehus i Brasil.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546405

Hun hadde blodtype 0-:

http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://www.marianabridi.com.br/blog/%3Fblog%3D1%26paged%3D2&sl=pt&tl=en&history_state0=

Jeg sier ikke at det var sånn, at legene på sykehuset der, tullet med henne pga. det.

Men jeg husker, da jeg var på Aker Sykehus, i 1996, for å operere kneet.

Da gjorde han sykehus-ansatte karen, som rulla meg ned til operasjonssalen.

Han gjorde et poeng av at jeg hadde blodtype 0.

Han sa bare, 'du har blodtype 0 du', med en spesiell tone på stemmen.

Uten noen forklaring, enda han bare skulle rulle meg ned til operasjonssalen, såvidt jeg forstod.

Så det var kanskje litt rart, at han skulle gjøre noe poeng av det, for jeg tror ikke han som ruller folk i korridorene, skulle drive med noe blod-greier.

Men men.

Mer da.

Et satanist-band, eller hva det er, heter Type 0 Negative:

http://www.typeonegative.net/index.php

Hvorfor har dem det navnet liksom, hvis det er lov å spørre om det.

Men til det siste poenget da.

Vi har tre hovedinndelinger av blodtyper.

Selv om det visstnok er mange forskjellige måter å dele inn blodet på visstnok.

(Jeg lurer på om hvordan det kan ha seg at folk har forskjellige blodtyper.

Er det en måte å kategorisere mennesker på, som sier mer en for eksempel hudfarge, som jeg har sett folk bruke som argument før, mot å bruke uttrykk som betegner rase.

Hvem vet.).

Jo, det siste poenget ja.

Vi har tre basis blodtyper:

- A.

- B.

og

- 0 (null).

Hvorfor heter det ikke A, B og C?

Skal de med blodtype 0, nulles ut?

Hva er dette med null?

Forstå det den som kan.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

For å følge dette videre.

Kan det være de som har blodtype 0-, som har Hams forbannelse, fra bibelen og Talmud vel, som jeg har skrevet om på bloggen tidligere?

Hvem vet, men det er vel lov å spørre får man håpe.

Så det får man håpe på.

Vi får se.

PS 2.

Her er mer om den forbannelsen.

Alle etterkommere av Ham og/eller Canaan, skulle bli slaver.

Fra Wikipedia:

20 And Noah began to be an husbandman, and he planted a vineyard: 21 And he drank of the wine, and was drunken; and he was uncovered within his tent. 22 And Ham, the father of Canaan, saw the nakedness of his father, and told his two brethren without. 23 And Shem and Japheth took a garment, and laid it upon both their shoulders, and went backward, and covered the nakedness of their father; and their faces were backward, and they saw not their father's nakedness. 24 And Noah awoke from his wine, and knew what his younger son had done unto him. 25 And he said, Cursed be Canaan; a servant of servants shall he be unto his brethren. 26 And he said, Blessed be the LORD God of Shem; and Canaan shall be his servant. 27 God shall enlarge Japheth, and he shall dwell in the tents of Shem; and Canaan shall be his servant.

Just as in Jewish and Christian sources, so too in Islamic sources do we find that it was not Canaan who was cursed with slavery, but Ham instead of or in addition to Canaan. So, for example, Tabari (d923), quoting Ibn Isaq (d768), Masudi (10th century) and Dimashqui (thirteenth century). Ham appears as the recipient of the curse so regularly that the only Arabic author Gerhard Rotter could find who specifically limits the curse to Canaan is Yaqubi (d. ca 900). In all others the descendants of Ham were enslaved.[12]

http://en.wikipedia.org/wiki/Curse_of_Ham

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter