Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. januar 2009

Nevøen min er på Facebook. (In Norwegian).



Jeg sendte kusina mi som er på jorda-rundt reise, Heidi, jeg sendte hun en melding, for å høre om hun huska hvem som var i konfirmasjon min.

Og da så jeg at nevøen min, som er født i 95, eller noe, Daniel, har fått seg Facebook-side.

Jeg hadde glemt at han het Gullit og.

Det må det være faren hans, Keyton, som søstra mi var sammen med på 90-tallet, da vi bodde på Ungbo, på Ellingsrudåsen, som har funnet på.

Men jeg tror ikke jeg bør ha noe med Daniel å gjøre, for jeg har ikke noe med søstra mi å gjøre.

Hun er litt forstyrra.

Men jeg kan ta med Facebook-bildet hans på bloggen kanskje.

Vi får se.

Jeg ble litt uvenner med søstra mi og Keyton og vennene dems, året før Daniel ble født.

Altså i 94 da.

For to venner av Pia og Keyton, hadde blitt plassert av dem i stua vår, på Skansen Terrasse, uten at dem hadde sagt fra på forhånd.

Så hadde dem rappa røyk og mat eller juice, i kjøleskapet og sånn da.

Og vi kunne ikke ha på lyset i stua der omtrent, for å forberede vårs til fotballen da.

Som vi dro på søndag formiddag, ganske fast, jeg og Axel og Glenn.

Så jeg ble forbanna og smellte ballen i veggen.

Og søstra mi begynte etter det å gnåle om at de kunne ikke ha stjålet juicen, 'for vi har jo ikke noe saks', som hu sa.

(Enda vi hadde saks).

Så jeg lurer på om det var en trussel om å kutte av meg mine private eiendeler.

At søstra mi er noe mafia, og kom med noe 'lur' mafia-trussel.

For kamerata mine da, Glenn og Øystein, de reagerte ganske sterkt på den 'vi har jo ikke noe saks'-setningen til Pia.

Og Keyton, han stjal joggeskoa mine, i gangen der, en av de neste søndagene.

Så da måtte jeg spille i noen sko som var for små.

Så han bare rappa skoa mine, i gangen, uten å spørre, eller noen ting.

Så Pia og Keyton, de er nok noe mafia-greier vil jeg tro.

Han ville ta mafia-hevn, med at jeg måtte spille i små sko da.

Noe sånt.

Pia og Keyton ble aldri ble gift eller noe forresten. De slo opp i 94 vel, like etter at Pia ble gravid.

Så Pia ble alenemor, og fikk ny, større Ungbo-leilighet på Sofienberg, i Tromsøgata, før hun flytta til en vanlig leilighet også i Tromsøgata, noen år etter.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter