Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. januar 2009

Norske folk blir kuet i sitt eget land. (In Norwegian).

Man ser jo på protestene nå, for palestinerne, i Oslo.

Da samarbeider anarkistene og utlendingene, altså muslimene, virker det som.

De har skjønt poenget, begge grupper, at Israel og USA, gjennom Bilderberger og Rotchilds osv., tyranniserer verden, må man vel si.

Men norske folk, de blir kuet i Norge de.

De blir kuet av amerikanerne, gjennom CIA, og av jødene, gjennom Illuminati, hvis det er de som har dem.

Det er kanskje mye samme greia som CIA.

Også av utlendingene, ihvertfall de som bor i Oslo osv.

Så jeg tror nesten at nordmenn er mer undertrykte, enn palestinerne er.

De blir kødda med av muslimer som putter sæd i kebabsausen.

Alikevel, så spiser alle nordmenn kebab, når de går på byen på fredag og lørdag.

Hva er det som foregår?

Har ikke folk hjerner i huene sine?

Hvorfor lar de seg behandle på den måten?

Det vet jeg ikke.

Men jeg tror nordmenn er i en kryssild, og blir kødda med av alle mulige.

Amerikanere, muslimer, jøder, tyskere, briter, svensker og sikkert dansker osv. også.

Uten at jeg vet nøyaktig hvem som kødder hvor mye nå.

Men jeg tror hovedfaren, for norske folk, det må være den jødisk/amerikanske koalisjonen, om man kan kalle den det.

De samme som muslimene og anarkistene kjemper mot, i Oslos gater, på vegne av palestinerne.

Men disse er det også som undertrykker nordmenn, ved hjelp av CIA og Illuminati og mafia osv., og som kontrollerer mye av Sør-Norge, ihvertfall, virker det som for meg.

Og at dette har foregått siden andre verdenskrig.

Men jeg vet ikke egentlig hvordan det er i Oslo nå.

Om nordmenn blir undertrykt av muslimer f.eks., som det kanskje har virka som noen ganger vel.

Det skal ikke jeg uttale meg om.

Men jeg tror hovedfaren for norske folk, det er USA/Israel, som har en kamp mot alle som ikke lar seg underkaste, virker det som.

Og spesielt norrøne folk, virker det som.

Kanskje det er pga. Hams forbannelse, fra bibelen, eller fordi norske folk ofte ikke tror på Gud.

Jeg vet ikke helt nøyaktig, men jeg merker at det amerikansk/israelske Bilderberger-nettet, ligger klamt over Norge og Østlandet, med mafia og CIA og det hele, det tror jeg nok.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter