Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. januar 2009

StatCounter: Diverse rare søk idag på Google. (In Norwegian).



Det er han med Mac-en på Fornebu, som har søkt de fire søkene som er merket der.

Han sier han jobber for Bertelsmann for å søke på bloggen min.

Det synes jeg høres rart ut, men noe rart er det ihvertfall med den personen, for han søker på den måten hver dag, sånn at søket skal komme med på StatCounter-programmet, altså at han søker på en sånn måte, med vilje, at Google finner bloggen min da.

Og da kan det StatCounter-programmet se det.

Så sånn er det.

Han søker på om jeg er kriminell, men jeg har alltid vært en hardtarbeidende og ærlig og samvittighetsfull person, så da tror jeg nok ikke han finner så mye dessverre.

Så sånn er det.

En annen søker også på 'Ribsskog mistet jobben'.

Det som skjedde var at jeg rapporterte om veldig omfattende mobbing i firmaet, og hadde møte med Managing Director.

På Arvato Services Ltd., drevet av Bertelsmann, i Liverpool.

Jeg kontaktet også politiet og pressen, for jeg mistenkte at det kunne være noe mob, eller lignende, i firma, siden det her tullet var så omfattende.

Og noen damer på jobben, de forsvant plutselig i månedsvis, og noen jobbet en gang i året osv.

Så jeg mistenkte at de kanskje var under kontroll av noe kriminelle organisasjoner, eller noe.

Så jeg fikk til slutt nok da.

Jeg ble etterfulgt hjem fra jobb, av en av lederene i en avdeling i Arvato osv.

Senior team-leader løy om navnet til han som fulgte etter meg.

Og Senior team-leader og en dame som var sjef for HR, de dekket over mobbingen fra den team-leaderen som fulgte etter meg hjem.

Samtidig var det nesten ekstremt mye jobbing fra en norsk team-leader på Microsoft-kampanjen hvor jeg jobbet.

Og det var også mye annet tull i firma, med pauser, med at man ikke fikk det antallet fridager man skulle ha, at lederne ble lært opp til å bruke noe en norsk team-leader på Microsoft-kampanjen kallte 'reinforcement', som jeg søkte om på nettet, og det virket som om det ble mest brukt til dressering av dyr.

Og det betydde at man skulle mase og mase om det samme, mange ganger, helt til man fikk medarbeideren til å forrandre adferd.

Altså at man programerte medarbeideren, sånn som jeg kan forstå det.

Og briter kaller dette 'bullying', og det er ulovlig på arbeidsplassen her borte.

Og dette bruker altså Bertelsmann som metode innen ledelsen av Microsoft-aktiveringen.

Det hører ingen steder hjemme, mener jeg.

Folk skal ta egne valg på arbeidsplassen, og ikke bli programert som hunder som dresseres.

Det kan da umulig være riktig, at man skal akseptere å bli skreket til om det samme hele tiden.

Altså, for å ta et eksempel.

Jeg og denne team-leaderen, vi hadde et møte, og ble enige om at jeg skulle jobbe med å redusere ventetiden mellom samtalene, i de neste dagene.

Dagen etter, så kjefter team-leaderen igjen.

Akkurat som om møte dagen før ikke hadde skjedd.

For jeg skulle jo jobbe med dette, i de neste dagene, så skulle vi se på det igjen.

Men, da sier hun at det er 'reinforcement', så da er det meningen at hun skal kjefte om det samme hele tiden, uansett om hva vi har avtalt.

Dette mener jeg er helt borti natta, når det gjelder å ikke ha respekt for medarbeiderne.

Så denne ledelsesmetoden, reinforcement, som ble brukt mot oss skandinavene på Microsoft-kampanjen, den mener jeg ikke har noe i arbeidslivet å gjøre.

Man kan bruke det for å oppdra hunder, men jeg synes ikke Microsoft-aktiverere burde behandles som hunder og dreseres.

Og det var også mye mer som foregikk der, jeg får bare henvise til den Arvato-saken, i denne linken:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Og så ble jeg sendt hjem av Managing Director, med lønn, mens de undersøkte hva som hadde foregått.

Men de brukte hun lederen for HR, var hun vel, som jeg hadde rapportert, siden hun hjalp han team-leaderen som fulgte etter meg hjem, å dekke over dette og annen mobbing mot meg, i et møte vi hadde hvor senior team-leader også var med, og samarbeidet, virket det som for meg, med HR-damen, om å dekke over dette.

Og dette forklarte jeg Managing Director om, i e-post, at HR-damen var involvert.

Likevel, så setter han HR-damen til å lede undersøkelsen.

Så da dro jeg til politiet, for de hadde fortalt meg at gjentatt trakasering, det var kriminellt.

Og da mente jeg at dette var gjentatt trakassering, å bruke en som jeg hadde rapportert for trakassering, til å undersøke dette.

Så da gikk jeg til politiet, etter at jeg hadde skrevet ferdig alle filene i linken over.

Jeg dro ikke tilbake til jobben, siden de ikke tok det seriøst, det jeg hadde rapportert, at det virket som om det var noe 'mob' i firma.

De tok det ikke seriøst, siden de brukte HR-damen i etterforskingen, enda jeg hadde rapportert henne til Managing Director, for å være involvert i trakaseringen.

Men politiet begynte også å 'kødde', da jeg tok med dokumentene i linken over til de, etter at jeg hadde brukt ferien min, i desember 2006, blant annet, på å skrive disse filene.

De sendte meg et brev, hvor de kallte dokumentene 'found property', enda jeg hadde levert de til konstabel Steele, i Merseyside-politiet.

Og de kallte meg 'Miss Erik Ribsskog'.

Så politiet har også drevet med mobbing.

Og det synes jeg er trist.

At man i våre dager ikke engang har et redelig politi.

Men at politiet konkurrerer med de kriminelle om å være mest uredelige.

Det synes jeg er et trist kjennetegn på vår tid.

Så politiet de har jeg mistet all respekt for, er jeg lei for å skrive, men det er vel sånn det er i vår tid, at alle skal være mest mulig 'smart-asses'.

Hva vet jeg.

Så jeg mistet altså ikke jobben, jeg ble konstruktivt oppsagt, har jeg valgt å kalle det, men det var altså firma som gjorde feil her, ved å fortsette å mobbe meg, og det er også en del av den rettsaken som driver å prøver å få igang, her i Storbritannia, mot Bertelsmann Arvato.

Men advokatene virker som å være med på morsomhetene også, så her er hele samfunnet korrupt virker det som.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter