Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. januar 2009

StatCounter: Hva folk søker på idag. (In Norwegian).



'erik ribsskog født inn i mafia familie':

Ja det kan nok stemme det, ettersom hva jeg har funnet ut, gjennom å tenke gjennom oppveksten osv.

Var det derfor jeg måtte bo alene i en egen leilighet fra jeg var ni år?

Det er vel kanskje ikke så usannsynlig at det var sånn det hang sammen.


'erik ribsskog sttter israel':

Jeg støtter ikke sionistene nei.

Jeg tror de har en krig mot de norrøne folka, ettersom de har Hams forbannelse fra bibelen og Talmud.

Og at sionistene bruker norske folk som slaver og horer, gjennom at de også kontrollerer USA, og kontrollerer etterettning, Illuminati og mafia osv.

Så sånn er det.


'erik ribsskog mørk hemmelighet':

Nei, jeg kan ikke akkurat si at jeg har noe mørk hemmelighet.

Jeg er nok en fredelig og behersket person, som aldri har myrdet noen for eksempel.

Så jeg er nok en ganske kjedelig person, som uten å ha gjort noe galt har fått politiet og alt mulig på nakken.

Så sånn er det.


'tredje person ansatt for ske p erik ribsskog':

Dette søket og det over, det er de folka på Fornebu med Mac.

Jeg mistenker at det kan være politiet, for de har litt sånn dårlig humor.

Det virker som at de skal fabrikere noe greier nå, så sitter de på fittene sine og gjør noe dritt ute på Fornebu.

Så sånn er det.

Men men.


'erik ribsskog er flink til å spille sjakk':

Nei, jeg er ikke så flink egentlig.

Jeg var vel flink da jeg var ung, for morfaren min, Johannes Ribsskog, han lærte meg og søstra mi sjakk.

Og det var også sjakk på biblioteket i Larvik, hvor vi pleide å dra i sommerferien osv., i Larvik, når vi ikke hadde noe å gjøre.

For der kunne man spille sjakk og lese Asterix osv.

Men i de seinere år, de siste 20-30 årene, så har jeg syntes at sjakk var kjedelig.

Tremenningen min, Øystein Andersen, han likte å spille sjakk.

Jeg likte bedre å spille Trivial Pursuit, jeg syntes det var artig.

Men han Øystein, han hadde et sånt telle-system, for å flytte brikkene osv.

Så han satt og telte inni seg, når vi spilte sjakk.

Men det syntes jeg var å gå litt vel langt, for å vinne et brettspill.

Er det noe gøy da, hvis man skal sitte å telle hele tida?

Nei, det syntes jeg ikke, det var nesten litt som juksing, mente jeg, og det sa jeg også, litt sånn halvfleipete.

Men Øystein Andersen er personen man burde kontakte hvis man liker å spille sjakk, og få fornærmelser samtidig, i en sånn halvfleipete tone, av en som sitter å konsenterer seg om noe telle-system, mens han spiller sjakk.

Så sånn er det.

Så det er mye rart folk søker på, på StatCounter, det er helt sikkert.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter