Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. januar 2009

StatCounter: Noen i Danmark søker på 'klaget til politiet "mind control" tortur', på Google. (In Norwegian).




PS.

Dette tror jeg at kan være det jeg har blitt utsatt for og, mind control, fra politiet da antagelig.

Her i Liverpool, og da jeg prøvde å få meg jobb i London i 2005, og andre steder jeg dro til etter London.

Og også på internett, etter at jeg sluttet på Arvatos Microsoft-aktivering, i 2006.

Det er litt vanskelig å forklare hva det mind control-greiene er.

Men for å forklare, så tror jeg det er sånn, at de bruker folk, til å si noe, bak ryggen din, sånn at du hører det.

For å påvirke deg, eller for å prøve å bryte deg ned for eksempel.

For å gjøre deg mer motagelig for mer mind control da.

Sånn at de bruker deg som en fjernstyrt bil nesten.

Som de styrer med mind control da.

Noe sånt.

Sånn tror jeg at jeg har blitt utsatt for, og fortsatt blir utsatt for.

I forbindelse med 'Gang stalking', osv.

For eksempel kan også det at faren min, ringer meg, til alle døgnets tider, og prater om døde katter i Drammen osv.

Det kan være at det er i samarbeid, med politiet, eller hvem det er, som prøver å bruke 'mind control', på meg.

For å bryte meg ned da, og gjøre meg mer motagelig for slik 'fjernstyring'.

De som søker i Danmark, de kaller det tortur, og det er jeg enig i, for man skjønner ikke hva som foregår.

Alle av ens familie og venner, begynner plutselig å tulle med en.

Men dette er nok organisert, fra politiet, eller andre.

Og man har bare seg selv å stole på, alt av myndigheter og skoler og alt mulig, begynner å tulle med en.

Antagelig etter kontakt fra politiet da, vil jeg tippe.

Så det er som et mareritt.

Eller som tortur, som de danskene søker på.

Og jeg lurer på om det er i forbindelse med New World Order.

At jeg er i 'the Slaughterhouse', som de kaller det.

New World Order, hvis man kan bruke det uttrykket, de utnytter de som ikke er i eliten.

Og meg utnytter de ved å fjernstyre meg rundt, for å bruke meg som noe 'target guy', mot noe 'mafian', eller noe da.

Så sånn er nok det.

Så folks rettigheter er ikke no verdt, hvis man ikke er i eliten.

Da kan man risikere å bli tullet med sånn.

Så det er nok ikke bare sånn at politiet fanger tyver, hvis det er sånn det virker for meg.

Nei, man burde nok også passe seg litt for dem, for de er vel mer New World Orders lange arm, enn de er lovens lange arm, virker det som for meg.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter