Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. januar 2009

StatCounter: Noen i DNB søker på 'mellomleder + slave', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&newwindow=1&q=mellomleder%20%2B%20slave&meta=lr%3Dlang_da|lang_en|lang_no|lang_sv

PS.

Jeg lurer på om det kan være noe i dette.

For når man er mellomleder, så er man mye nærmere firmaets ledelse, enn vanlige medarbeidere.

Så man har mye møter, med ledere oppover i systemet, og man har mer søkelys på seg, og sikkert også mindre margin for å gjøre feil, før det blir oppdaget, og før det blir problemer.

Og man har også ansvaret for å gå foran som et eksempel, for de vanlige medarbeiderne.

Og man kan ikke flørte for mye, for eksempel, hvis det er fin dame i firma, hvis man er mellomleder, og damen er vanlig medarbeider.

For da er man i en maktposisjon, ovenfor denne damen for eksempel da.

Så det er ikke så artig alltid å være mellomleder.

Så selv om man får 1000 kroner mer i måneden, slik som en team-leader på Arvato sa, Marianne Høksaas.

Så er det vel ikke alltid, at det er verdt tusen kroner i måneden, at man må være som slave på kanskje både den ene og den andre måten.

Det er det vel kanskje delte meninger om.

Det er mulig.

Jeg kom også på et bilde jeg så på kunstgalleriet jeg kikket innom, i november, var det vel, siden det ligger like ved Learn Direct, på biblioteket, hvor jeg har tatt noe kurs i 'Litteracy', hva kan det oversettes med da, lese og skriveferdigheter kanskje.

Noe sånt.

Og jeg tar også noe kurs nå, i Office-pakken, European Computer Driving License, eller noe.

For det datastudiet jeg gikk på, ved HiO, som egentlig var bachelor informasjonstekonologi.

Men som endte opp med å bli høgskolekandidat informasjonsteknologi, altså bare en to-årsgrad, for jeg hadde noe problem med lånekassa og HiO, da jeg skulle studere tredjeåret i Sunderland.

Men uansett.

Det studiet, det går mye på systemutvikling, og mer komplisert programmering og systemadministrasjon osv.

På ting som er vanskelig å lære.

Men vi hadde ikke om programmene i Office-pakken der, for de ble vel ansett som for enkle, til å være med i studiet.

Men, det er greit å lære sånt og, når man er arbeidsledig uansett, så jeg tar også kurs i Office-pakken, må jeg innrømme, selv om det kanskje er flaut å si for meg, som venter på å få sendt over en formell to-årsgrad i informasjonsteknologi fra HiO.

Men sånn er det, man kan ikke virke like smart alltid.

Skal jeg se om jeg finner det bildet da, hvor det virker som at folk som er mellomledere, de er ikke bare slaver.

Ikke nok med det, de er også litt kjedelige.

Sånn tolker jeg det bildet jeg kom på.

Ihvertfall at noe er det nok med mellomledere.

Eller så hadde vel ikke maleren malt det moderne bildet.

Skal jeg se om jeg finner det da.

Her var det bildet, jeg hadde det bare i sånn katalog-format, eller hva det heter, men likevel:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/11/fler-bilder-fra-walker-art-gallery-in.html

Hva var poenget med bildet fra maleren.

Det henger på avdelingen for moderne, eller 'contemporary', altså ja, det betyr vel moderne kunst.

Og da er det nok noe mer, som maleren vil si, skulle man tro, enn bare å male en mellomleder.

Hva er det med mellomlederne, som blir hengt ut som slaver, av DNBs folk som søker på Google, og blir malt på malerier som er på moderne kunstutstillinger.

Og jeg var også en mellomleder i Rimi, da jeg var låseansvarlig, assisterende butikksjef og butikksjef.

Og jeg ble jo forfulgt av noe 'mafian', da jeg ville slutte som butikksjef, og begynne å studere, overhørte jeg i 2003 ihvertfall.

Og hun Marianne Høksaas, fra Bertelsmann Arvatos Microsoft-aktivering, hun gikk opp fra vanlig medarbeider, til team-leader, i 2005, var det vel.

Og da begynte hun å gråte på møtet de hadde etter tre måneder, siden hun da skulle bli vanlig medarbeider igjen.

Enda hun var den mest ordentlige og flinke der, syntes jeg.

Så det tror jeg kan ha vært noe lureri.

Så ble det sånn, at hun ble værende team-leader.

Til hun dro til Oslo, våren 2006, altså i nesten et halvt år til, etter det nevnte møtet, i desember 2005 eller januar 2006, hvor hun gråt, etter møte med Senior Team-leader Aidan Tippins.

De siste månedene, så begynte hun å subbe så mye, når hun kom på jobben.

Som om noen hadde gitt henne en ordentlig omgang.

Og det gjorde også Rushby i HR, etter klagemøtet jeg hadde, i second floor, med Tipping, Rushby og Baines, i november 2006.

Kan det ha vært for å mobbe-tulle, og herme etter Høksaas, at hun subba etter å ha vært på møterommet der, i second floor, eller third floor, hvor jeg aldri var hverken før eller siden, siden Arvato holdt til i first floor og fourth floor.

Hun svenske Emelie Wallin, dukket også opp gråtende i heisen, i enten second eller third floor.

(Enda Arvato kun var i first floor og fourt floor).

Var det sånn at de 'mob'-folka på Arvato, voldtok eller brukte de nordiske damene som horer osv., i det nevnte møterommet?

Ihvertfall etter at de ble mellomledere da, team-leader, og dermed kom sterkere inn i klørne til de høyere lederne.

Er det sånn dette med mellomleder osv., kan henge sammen?

Med at mellomledere, det er folk som ikke har så god kontroll på livet sitt.

Som trenger de tusen kronene ekstra i måneden.

Men da blir de som slaver eller horer, og blir skikkelig utnyttet av firmaene ofte.

Er det sånn det fungerer med mellomleder?

Ja, søren om jeg vet.

Men det kan nok virke litt som at det kan være noe sånt.

Så her er det vel plutokratiet og New World Order som rår da.

Skulle man tro.

At folk utnyttes på en så sofistikert måte, at de ofte selv ikke skjønner at de egentlig er som slaver for firmaet de jobber i.

Er det sånn det fungerer.

Tja.

Hva vet jeg.

Vi får se om det er mulig å finne ut noe mer senere eventuelt.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter