Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. januar 2009

StatCounter: Noen søker på '"Erik Ribsskog" target guy', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?q=%22Erik%20Ribsskog%22%20target%20guy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:nb-NO:unofficial&client=firefox-a

PS.

Det er det jeg har overhørt også, her i Liverpool, at jeg har blitt brukt som noe 'target guy'.

Det må vel være av politiet.

I Norge og utlandet sikkert.

At f.eks. da jeg flyttet fra Sunderland til London, i 2005, så kan politiet ha brukt noe sånn uro-grupper, til å fortelle løgner om meg, sånn at jeg har fått noen kriminelle etter meg.

Så har politiet spanet på meg, og fått bevis mot de kriminelle.

Sånn er det jeg forestiller meg at det fungerer.

Men dette har vært helt mot min vilje og viten.

De kan ikke bare kødde med folks rettigheter på den måten der.

Og den hat-bloggen som har blitt satt opp mot meg, det mistenker jeg kan være fra myndighetene det og.

Så myndighetene de tror de eier folk.

Og det er ikke sånn det er ment å være.

Så det er helt på trynet.

Og helt forferdelig.

Nå sitter jeg hver julaften alene, siden jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.

(Antagelig fordi jeg har blitt brukt som target guy da, hvem vet).

Og jeg skjønner egentlig ikke så mye av hva som foregår i underverdenen.

Annet enn at jeg forstår at det nok eksisterer en underverden som politiet ikke forteller folk om, og som pressen ikke skriver om.

Noe sånt.

Men ingen vil forklare meg noe som helst, så jeg vet ikke hvordan jeg skal gå videre med livet mitt.

Så jeg sitter her alene hver julaften, som jeg har gjort de siste fire årene, og det er som tortur, vil jeg si, siden politiet ikke forklarer hva som foregår, enda man jo havner i sjokk, når sånne her ting med mafia og target guy og sånn foregår, og man ikke har peiling på hva det egentlig vil si.

Så det her er rå utnyttelse av vanlige folk fra myndighetene.

Og det er ikke meningen at det skal være sånn i den demokratiske og frie verden.

Så her er det fascisme fra myndighetene, hvis det er sånn det virker for meg.

Så lenge leve politistaten!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter