Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. januar 2009

StatCounter: Noen søker på 'jøde mafiaen på rimi kalbakken', på Google. (In Norwegian).



Det er de her folka på Fornebu igjen det her.

Altså jødemafian og jødemafian.

Altså, jeg kan forklare om det som skjedde der.

Han Kjetil Prestegarden, som var ass. butikksjef der, han dro til Israel på ferie, på ganske kort varsel, med en venn/kamerat, høsten 2000.

Det er kanskje mer sånn at det er noe sionist-mafia, eller Illuminati, vil jeg tro at det er.

At det er en krig mot norrøne folk.

For det som skjedde på Rimi Kalbakken, var at han Kjetil Prestegarden, han satt på kontoret der, og glante, og jeg tror jeg også må si ronka, mens han så på hun lyshåra, unge Cecilie, i kassa.

Så det her er at de norske folka er slaver da, de som har typisk norsk utseende.

Og han klagde også på meg, for at jeg ikke løp fort nok rundt i butikken og 'slava' da.

Han klagde til sjefen min, distriktsjef Anne Neteland, så han gikk altså bak ryggen på meg.

Og det med at han, (og også tidligere butikksjef Kenneth), satt på kontoret, med lyset av, og glante på hun Cecilie, det ble tatt opp av hun andre assistenten, Monica, eller Monika, på personalmøte.

Og da sa hun Cecilie, at hun likte å bli beglodd, fra Kjetil Prestegarden, fra mørket, på kontoret, siden hun var 'blond', som hun sa.

Så hun var nok noe Illuminati-hore, vil jeg tro.

Hun skrøyt en gang at hun skulle på McDonalds i dag, som hun sa.

Så det var visst som en høytidsstund, i livet hennes, virka det som, så hun var nok kanskje noe slave, vil jeg si.

Så sånn var det.

Og hun blonde assistenten, Monica, hun ble værre etterhvert hun og, og lot en muslim som jobba der, Muhammed, eller noe, fortelle blondinnevits til henne, og le av vitsen, foran trynet mitt da.

Så om det var noe for å drite ut meg, eller noe.

Noe sånt tror jeg det må ha vært.

Så her er det nok noe krig mot norske folk, fra både Illuminati og utlendinger, vil jeg tro.

Så det er nok ikke så lett for vanlige, typisk norsk utseende folk i Oslo, vil jeg tro.

Kanskje det er derfor at de blonde damene blir kallt horer hele tida, i Oslo, på skolen osv., fra utlendingene.

At det ikke har noe med jenta selv å gjøre, og hvordan hun oppfører seg.

Men at de ser på alle blonde damer som horer, at de norske folka er slavene og horene dems.

Sånn virker det for meg, at det her Illuminati-greiene og mafia-greiene er.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter