Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. januar 2009

StatCounter: Noen søker på 'ribsskog, Sionistene vet hvem du er', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=ribsskog,%20Sionistene%20vet%20hvem%20du%20er&spell=1

PS.

Ja, det er mulig at sionister, eller hvem faen, vet hvem jeg er.

Det her begynte for min del med at jeg overhørte på Rimi Bjørndal i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.

Og så har det bare blitt værre og værre.

For de jævla fittene i politiet gjør ikke jobben sin.

Jeg var ikke noe kriminell eller noe jeg.

Jeg var en vanlig student og butikkansatt.

Og jeg har ikke peiling på hvordan mafia det er i Norge, og hva det vil si å være forfulgt av dem.

Det har ikke politiet fortalt folk i Norge om.

Og dem nekter fortsatt å si en dritt.

Så dro jeg fra Norge da, for å komme bort fra den her dritten.

Men det skjedde bare masse dritt i utlandet også.

Blant annet ble jeg kødda med da jeg jobba for Bertelsmann, som jeg har skrevet mye om på bloggen.

Og da hadde jeg en konkret sak, med bevis i form av kopier av e-poster osv.

Så tenkte jeg, at da kunne jeg gå til politiet å få rettighetene mine, i hvertfall i forbindelse med Bertelsmann-saken.

Jeg dro til og med først til den norske ambassaden i London og fortalte hva som foregikk hos Bertelsmann, at det var damer som virka som ble brukt som horer av noe mob som jobbet der, at norske folk ble brukt som slaver, at det var ekstremt mye mobbing fra ledere, at de brukte ulovlige ledelsesmetoder.

Men politiet bare fortsatte å kødde med meg, enda jeg hadde en konkret sak.

Den saken som er i denne linken:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Så ikke nok med at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe mafian.

Neida, siden politiet ikke forteller folk hva som foregår i Norge, så har jeg nå også blitt brukt som noe 'target-guy', av politiet, virker det som.

Uten min viten eller godkjenning.

Og nå er det noe jævlig dritt med noen sionister, etter at jeg har jobba for Bertelsmann.

Så de jævla fittene i politiet fortjenner faen meg.

Ja jeg skal ikke si hva de fortjener, for da finner dem vel på enda mer dritt.

Men dem gjør ikke jobben sin i det hele tatt, og folk får ødelagt livene sine på grunn av den dritten dems.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter