Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. januar 2009

Det her er Tove fra Rimi Langhus. (In Norwegian).


Fredrik
Karlsen's Photos - rimis sommerfest 07



Photo
17 of 30
|
Back
to Album
|Fredrik's
Profile








Drag
the corners of the transparent box below to crop this photo into your
profile picture.











Click
on people's faces in the photo to tag them.











From
the album:
"rimis
sommerfest 07"

by
Fredrik
Karlsen



Share



Tag
This PhotoReport This Photo



Added
July 17, 2007 - Add Comment





 Erik
Ribsskog

at 12:17am January 3



Det
er Tove jo.

Jobber Tove på Rimi/Ica enda eller?

Og
er hu på ferie i USA hvert år enda?

Jeg husker jeg
måtte pynte juletre, jula 2001, for at Tove skulle bli fornøyd
og ikke sykmelde seg.

Men men, da blei hu ikke sykmeldt i
hvertfall, som hu hadde vært i åra før, ettersom
jeg skjønte.

Tove hadde også nøkkel til
Rimi Langhus, som jeg ikke veit hvor hu hadde fått fra.

Men
hu trengte fler nøkler for å komme inn da.

Festen
var hos Sølvi, som var assistent.

Jeg var på fest
der selv, sommeren 2001, like etter at jeg begynte som butikksjef
der, og han Thomas skulle slutte.

Han gikk hjem sammen med den
peneste jenta i bygda, som slutta da jeg begynte der.

Jeg
husker ikke hva hu het, men hu måtte spørre han Thomas
om tillatelse hvis hu skulle synge noe greier, eller noe, sånn
at jeg hørte det.

Så her var det nok noe
lurings.

Også ei asiatisk dame slutta uka før jeg
begynte, uten at jeg fikk prata med dem engang.

Men
men.





 Erik
Ribsskog

at 12:17am January 3



Det
var også vorspiel her før julebordet med mange Rimier i
Folkets Hus, i Oslo, jula 2001, hvor fetteren min Øystein også
var med.

Og han hadde med noe techno-musikk, som han spillte
på PC-en til Trond, sønnen til Sølvi, men jeg
fikk ikke lov å høre.

Men det var greit, for han
fetteren min er jo en del yngre enn meg, så det var kanskje
ikke så artig hvis jeg skulle blande meg i alt han dreiv
med.

Men men.

Sorry at jeg skriver meg litt bort
her.

Er det han med flippskjegget som ble Rimi butikksjef i
2004 eller Fredrik?

Godt nyttår
forresten!

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter