Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. februar 2009

Fler kommentarer til bildene til Fredrik Karlsen på Facebook. (In Norwegian)


Fredrik
Karlsen sine bilder - godt og blanda



Bilde
20 av 59
|
Tilbake
til album
|Fredrik
sine bilder
|Profilen
til Fredrik






Fra
albumet: 
godt
og blanda
 av Fredrik
Karlsen



Del



Tag
dette bildetRapporter dette bildet



Lagt
til 9. februar
 - Kommenter - Liker





 Erik
Ribsskog
 skrev
kl 23:12 9. februar



Og
hva betyr det her tegnet egentlig?

Hvis det er lov å
spørre.

Erik Ribsskog





Fredrik
Karlsen
 skrev
kl 23:13 9. februar



faan
du lurere på tegn a, hvor i verden bor du??





 Erik
Ribsskog
 skrev
kl 23:16 9. februar



Jeg
bor i England jeg.

Oss gamlinga lurer på hva som foregår
når alle begynner å prate døvespråk vet
du.

Erik Ribsskog





Fredrik
Karlsen
 skrev
kl 23:18 9. februar



jeje,
det er hemmelig dette vettu. hahahahaha-





 Erik
Ribsskog
 skrev
kl 23:25 9. februar



Ja,
jeg skjønner det.

Men ungdommen får jo ha sine
hemmelige subkulturer osv., det er ikke mye oss som snart er
pensjonister kan gjøre for å forstå noe av det.





David
Ulriksen
 skrev
kl 11:14 10. februar



finn
dine egne tegn Erik...
Søk på tegnspråk på
sol så finner du noe...!





 Erik
Ribsskog
 skrev
kl 16:36 10. februar



Ja,

jeg
husker den siste sommeren jeg jobba på Rimi.


hadde dem halv pris mobiler på Rimi Langhus.


kjøpte jeg en mobil, så satt du i kassa.


begynte du å sjekke så nøye oppi esken.

Var
det nye regler fra Rimi det eller?

Eller du husker kanskje
ikke?

Og hvorfor ringte du Thomas Bruun om meg, han hadde vel
ikke noe med Rimi Langhus å gjøre da?

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog





David
Ulriksen
 skrev
kl 17:39 10. februar



1.
Eska til mobilen var så tung at jeg trodde du hadde lagt hele
safebeholdningen i den!!!
2. Var ikke Thomas sjefen din??

Bare
kødder jeg Erik!
Jeg må kjøpe
hukommelsespiller!! Husker ikke!
Vi har da prata om detta før!


må du stramme deg opp!
Må du ikke??





 Erik
Ribsskog
 skrev
kl 17:46 10. februar



Hvorfor
må jeg stramme meg opp, jeg har vel aldri vært noe
slapp.

Jeg pleide vel å gjøre min del og vel så
det i butikken.

Ja, vi har prata om det før, men jeg
kan ikke huske å ha fått noe svar.

Men det er
kanskje noe med vannet på Langhus, som gjør at det går
ut over hukommelsen.

Det er mulig.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog





David
Ulriksen
 skrev
kl 17:52 10. februar



Hvorfor
går du å husker på ting som skjedde for snart 10 år
siden??
Noe andre ikke tenker over!
Jeg sjekka bare om alt var
oppi eska til telefonen!
Det er helt naturlig ved salg av ett så
dyrt produkt!
Kunne vært brekkasje!

Begynner å
lure på om det er noe galt med vannet i England jeg!!!





 Erik
Ribsskog
 skrev
kl 17:59 10. februar



For
ti år siden, så tror jeg ikke du var gammel nok til å
jobbe i butikk.

Jeg ansatte deg i butikken da du var 16 år
vel, og det må vel ha vært i år 2000 tror jeg.

Og
det her vi snakker om, var i 2004.

Men men.

Jeg har
aldri sett at de som sitter i kassa på Rimi sjekker mobilene
sånn.

Jeg lurte på om det var noen nye
Rimi-regler.

Jeg husker jeg syntes at det var litt uhøflig,
som om du ikke stolte på meg.

Så jeg ble litt såra
og vonbråten da vet du.

Vannet i England er ikke bra,
det lønner seg å kjøpe vann på flasker, for
det vannet i springen er så fullt av klor og dritt, så
ingen av dem
Europeiske studentene jeg studerte sammen med i
Sunderland drakk vannet fra springen.


sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





David
Ulriksen
 skrev
kl 12:33 11. februar



HAHAH!!!

Erik,
du har blitt miljøforgifta!!!





 Erik
Ribsskog
 skrev
kl 15:16 11. februar



Ja,

det
er det jeg sier jeg og.

12 år på Rimi er alt for
mye.

Med vennlig hilsen

Erik
Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter