Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. februar 2009

Fredrik Karlsen med ugle/djevel-tegn. (In Norwegian)


Fredrik
Karlsen sine bilder - godt og blanda



Bilde
18 av 59
|
Tilbake
til album
|Fredrik
sine bilder
|Profilen
til Fredrik






Fra
albumet: 
godt
og blanda
 av Fredrik
Karlsen



Del



Tag
dette bildetRapporter dette bildet



Lagt
til i dag
 - Kommenter





 Erik
Ribsskog
 klokken
23:11 den 9. februar



Hva
betyr det her tegnet da Fredrik, jeg er sånn pensjonist snart
jeg vet du, så jeg skjønner ikke sånne ting.

Erik





Fredrik
Karlsen
 klokken
23:12 den 9. februar



det
skulle du likt å vist det,.haha





 Erik
Ribsskog
 klokken
23:15 den 9. februar



Å
jasså. hemmelighetskremmerier ja.

Jaja, hvorfor ringte
dere Thomas Bruun og sa at jeg jobba på Rimi Langhus da, David
og dere, i 2004?





Fredrik
Karlsen
 klokken
23:16 den 9. februar



hæ,
hva mener du?? i 2004 , husker du sånt?? gjør ikke jeg
hvertfall.





 Erik
Ribsskog
 klokken
23:23 den 9. februar



Ja,
det er vel en fordel å huske litt av hva man driver med
vel.

Jeg ser jo det at du drar til Kroatia og sånn hver
uke så, jeg skjønner det visst du ikke husker så
mye av hva som skjer.

Men men, sånn er det.

Det
kan jo være at da har man en unnskyldning og, det er mulig.





Fredrik
Karlsen
 klokken
23:25 den 9. februar



hva
mener du?? drar til kroatia?? aldri vært i det lande før
jo. Unnskyldninger, hva vil du frem til?? er ikke med i det hele tatt
her nå jeg ass mr ribsskog.





 Erik
Ribsskog
 klokken
23:27 den 9. februar



Nei,
du husker vel ikke så langt tilbake som til det forrige
spørsmålet.

Så da er det vel ikke så
mye poeng i å spørre om ting heller.

Det er
mulig.

Du får høre på apoteket om de har
noe piller som hjelper for hukommelsen da.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter