Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. februar 2009

Dagsavisen: Seks års fengsel for holocaustbenekter. (In Norwegian)



http://www.dagsavisen.no/utenriks/article400684.ece

Kanskje det er meg som er rar, men burde det ikke være lov å diskutere ting da?

Jeg skal ikke si noe om holocaust, og det greiene der, for hva som enn skjedde, så skjedde det mange år før jeg ble født.

Men, jeg registrer at de har noe som kalles 'de hvite bussene', har jeg hørt, som kjører ned til Auschwitz og de andre konsentrasjonsleirene da sikkert.

http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast/pages/index.html

Om det er noe ordspill, på 'de hvite løgnene', det skal ikke jeg si noe om.

Jeg bare registrer at de bussen visstnok er hvite, uten at jeg skal påstå at jeg forstår nøyaktig hvorfor de er det.

Men sånn er det, man kan ikke skjønne alt.

Mer da.

Jo, uansett om dette med holocaust, er riktig eller ikke.

Burde det ikke være lov å diskutere hva som har skjedd da?

Hvis en mener at det ikke har skjedd.

Er det så ille det da?

Det er jo en mening, det må vel være lov å ha en egen oppfatning?

Nå er det vel i Tyskland og Østerrike at det ikke er lov å fornekte holocaust.

Nå har ikke jeg tenkt å fornekte holocaust, eller noe som helst annet her.

Men jeg bare lurer, bør ikke sånne ting gå inn under yttringsfriheten egentlig da?

Eller er det bare meg som er dum?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter