Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 8. februar 2009

Det er ikke bare snodigheter fra England, som det står om på johncons-blogg idag, nå dukket det sannelig opp noen snodigheter fra Norge og SOL-forumet




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 8, 2009 at 6:40 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



du skrev noen kommentarer på bloggen min, for noen uker siden, det er

derfra jeg har

pratet med deg tidligere:



http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Trond%20Halvorsen%20(Som%20kommenterer%20om%2011.%20september%20og%20sionisme%20osv).



Og jeg har også en tracking-cookie på bloggen, hvor man kan se hva

folk søker på, på Google,

når de får opp min blogg som søkeresultat.



Og da ser jeg der, at det er en del folk i Norge, som søker på ditt

navn, nå og da, ganske ofte.



(Det burde være noen referanser til det, i linken over og).



Jeg kjenner jo ikke dette SOL-forumet.



Men jeg ser jo det, at de er i krig mot deg, vil jeg si.



Og det er vel ikke en moderators rolle, av et forum.



Sånn burde det ikke være i Norge, at man skal befinne seg i krig mot

sine landsmenn, på et debattforum.



Her er det noe som skurrer, og noe som er galt i Norge, vil jeg si.



Jeg ser også, at de karene prater om 'HQ' og 'min nummer 2' osv.



Så man kan lure på hva de mener med det.



Er det noe hemmelige samfunn disse begrepene knytter seg til?



Her er det tegn som tyder på at ting ikke er som de burde være, i

Norge, mener jeg.



Og det er også egentlig hovedtemaet, på bloggen min, så det er ikke

umulig at jeg skriver litt om det her

på bloggen, eller publiserer hele e-posten.



Det er vel greit å ha åpenhet i samfunnet, mener jeg ihvertfall, som

politikerne prater så fint om i taler

i Stortinget og andre steder.



Så da får man regne med at det er iorden.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Linken til det debattforumet jeg skrev den nevnte kommentaren på, det

skulle være denne linken:



http://groups.google.com/group/no.fag.psykologi.generell/browse_thread/thread/1cde87758623e14c#



2009/2/8 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

> Hei.

>

> Har hatt harddiskkrasj og husker ikke hvor jeg har skrevet det innlegget du

> klipper fra. Hvor har jeg deg fra igjen? :)

>

>

> Jeg hadde administrative rettigheter på SOL et døgn. Jeg gjorde noen små

> endringer på enkelte innlegg og jødene spekulerte i det vide og det brede.

> De trodde kanskje moderatoren og jeg konspirerte sammen, og noen trodde SOL

> og jeg konspirerte sammen og masse andre ting. Jeg la inn dette bildet på

> retningslinjene:

> http://home.chello.no/liberal/silverstein-wolfowitz.jpg

>

> Har noen innlegg fra da som jeg kan sende deg senere. Men mens jeg var

> administrator så fikk jeg tilgang til moderatoren raggars private aposter,

> og fant bl.a denne kommunikasjonen mellom Viking8 og raggar:

>

>

> Fra: VIKING8

> Sendt: 2007-07-19 12:48

> Til: raggar

> Tittel: Hei raggar

>

> Korr det går, gamle ørn?

>

> K

>

>

> Fra: raggar

> Sendt: 2007-07-20 19:22

> Til: VIKING8

> Tittel: RE: Hei raggar

>

> Halloen, treg i vendingene her....

> Gratulere med ny alias side, den kledde deg :-)

>

> Full fart i alle retninger, stresser rundt i egen sfære og andres!

> Tror jeg bevilger meg en aldri så liten ferie snart, trenger det!

> Ser du har vært i det store utland, håper du hadde det kjekt der da?

>

> Eller nytt under solen, tja... il.primo ansatte jeg som moderator for

> avlastning av egne gjøremål, håper det går greit!

>

> Ellers da, tenkt deg på disse kanter i løpet av sommeren da?

>

> mvh.R

>

>

> Fra: viking8

> Til: raggar007

> Emne: RE: RE: Hei raggar

> Dato: tir, 08/07/2007 - 18:22

>

> Hepp, Mister!

>

> Ja, USA var stort - igjen. Min 5. rundtur. Begynner å tette seg til nå.

> Mangler 9 stater.

> Ja, helt OK med il.primo. Herre Gud - jeg orker ikke å hive meg på hylekoret

> om hvem som regjerer hva. Jeg har tillit til SOL, deg og il.primo. Blir jeg

> forbandet, så får jeg eller argumentere for det.

>

> Ja, det blir nol en tur til Møre på høsten! Det er så satans med styr nå,

> med større prosjekter. Men jeg MÅ ut av HQ snart. for jeg kveles snart.

>

> Jeg gir deg beskjed, så blir det en øl og en mimring. Nei - det blir 4 øl.

> Næh - det blir 6.

>

> V8

> ---------

>

> Fra: raggar

> Sendt: 2007-07-09 05:47

> Til: common-sense

> Tittel: Ikke ofte

>

> jeg gidder å forsvare meg men, denne gangen gjør jeg det!

>

> Jeg har ansatt en ekstra moderator i kampen mot Trond jødehater og jeg ser

> han har vært ivrig i jobben,hehe

> Så, dette innlegget det er snakk om er ikke mitt verk.

>

> Med tid og stunder skal dere få vite hvem min nr2 er.

>

> mvh.raggar

> -------------

>

>

> Hva slags stilling V8 har vet jeg ikke, men moderatoren spør V8 om det er

> greit å ansette il.primo, og sånt spør man vel bare en overordnet om...

>

> Mvh

> Trond Halvorsen

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik R [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 8. februar 2009 06:01

> Til: Trond Halvorsen

> Emne: Re: SOL-sjefen klikka

>

> On Mar 27 2008, 1:04 am, "Trond Halvorsen" <tron...@getmail.no> wrote:

>> Vi snakket om noe annet enn jøder, men SOL-sjefen vil plutselig snakke om

>> jøder:

>>

>> Hehe, Trond

>> av viking8 den 26/03/2008 - 17:13

>> Beklager, Trond, men du lurer/forvirrer ikke en mann med IQ på nærmere

> 150.

>> For meg er du et morsomt tidsfordriv. Og det blir for tullete å drive å

>> skriverironke med deg. Jeg vet jo at SOL - i et forsøk på å være seriøse -

>> gjør hva de kan for å fjerne dine innlegg fra forumet. Og heldigvis, da

> det

>> ikke er bra for demokratiet at alt sulles til.

>> Jeg tror at jeg følger SOLs oppfordring om å ikke svare på dine

> psykedeliske

>> innlegg. Ikke har du snev av kunnskaper om jøder. Sannsynligvis har du

>> sannsynligvis aldri vært i f.eks. Israel. Jeg har vært der 8 ganger. Alt

>> blir bare vås i hodet ditt. At en korrumpert, trygdet liten mann i lille

>> Norge kan sitte å lire av seg så mye svada uten rot i virkeligheten, det

>> skyldes jo kun to ting; at vi har ytringsfrihet i Norge, og at selv den

> mest

>> stupide person får uttale seg. Et av demokratiets største svakheter. Alle

>> åndsinger kan poppe opp når den vesle skallen får en eller annen syk idé.

>> F.eks. deg, hvor en jøde neppe aldri har gjort deg noe. Likevel er du helt

>> forskrudd i knollen om jøder. Bare det - uten at jeg er psykiater - gir

> meg

>> grunn til å tro at du faller inn under kategorien "sterkt

>> behandlingstrengende*", og tvert ville fått behandling på statens regning.

>> For staten kaster jo bort penger anyway.

>> ---

>>

>> Jøder

>> av JE den 27/03/2008 - 01:40

>> "Hehehe... Beklager, Trond. Jeg sitter her og leser en vitsebok samtidig

> som

>> jeg skriver på forumet. Hehehe. Hva var det vi snakket om igjen? Uansett,

> du

>> forvirrer ikke meg. Hva vet du forresten om jøder?"

>>

>> [KLIPP informasjon om jøder]

>>

>> --

>> Trond Halvorsen

>

> Hei,

>

> hvem er han SOL-sjefen da?

>

> Hvilken tittel har han egentlig?

>

> Det så ut som et veldig ille tilfelle av trakassering dette, jeg har

> selv blitt kastet ut av mange

> debattforum, og det enkleste er kanskje å skrive en blogg, og moderere

> kommentarer der osv.

>

> Men jeg har fått en del blogger slettet og, så det er kanskje best å

> skrive både på blogg og debattforum,

> det er muilg.

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter