Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. februar 2009

E-post fra Trond Halvorsen, (som skriver om 11. september osv), angående Nyhetsspeilet osv. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Trond Halvorsen
<trond-h@getmail.no>



Wed, Feb 25, 2009 at 9:04 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Hei.



Jeg har sett at en av de faste jødene på SOL har lagt fram noen innlegg fra

Nyhetsspeilet, og har funnet siden litt suspekt. De har riktignok en grei

artikkel om 11. september her:

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/11-september-2001-i-kortversjon/



Jeg har tatt kontakt med Morten Kielland og vekslet noen email med ham. Han

hevder å kjenne Christopher Bollyn personlig og kan gå god for ham. Men jeg

er ikke i tvil om at Christopher Bollyn, Eric Hufschmid, Daryl Smith og Mike

Piper spiller et spill sammen.



Det står også litt om Chemtrails i Nyhetsspeilet:

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/chemtrails-hva-stod-det-pa-veggen/



Selv er jeg i tvil om chemtrails-teoriene, men skal ikke si noe sikkert. Det

er endel ting som er lagt ut for å få konspirasjonsteoretikere til å virke

paranoide, og Chemtrails kan være det.



Påstander fra sannhetsbevegelsen om at intet fly krasjet inn i WTC'ene, men

at det var "CGI Graphics" el.l er ihvertfall identifisert som

desinformasjon.



Mvh

Trond Halvorsen



-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 24. februar 2009 22:40

Til: Trond Halvorsen

Emne: Re: SOL-sjefen klikka



Hei,



[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter