Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. februar 2009

E-post til Sivilombudsmannen. (In Norwegian).




Google Mail - Arne Fliflet, (2008/1958 og 2008/2166).










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Arne Fliflet, (2008/1958 og 2008/2166).











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Feb 5, 2009 at 6:30 PM




To:
post@sivilombudsmannen.no






Hei,



jeg viser til Deres brev fra 2/2, som jeg mottok idag.



De skriver at Ombudsmannen, ikke vil gjøre noe mer, hvis det ikke

fremkommer noe vesentlig nytt.



Jeg har kanskje ikke vært flink nok til å forklare, men jeg forsøker igjen.



I forbindelse med klagen mot ambassaden i London, så har fortsatt ikke

Ombudsmannen fått ambassaden

til å kontakte meg, kun UD.



Og jeg synes det virker som at det er noen ugler i mosen her.



Av de nye opplysningene som jeg ga dere sist, så fikk dere vite, at

ambassaden, ved ambassaderåd Øvermo,

forrandret agendaen for en telefonsamtale, fra meg til ambassaden, i 2007.



Dette sier du at ikke er noe 'vesentlig nytt'.



Men en slik forrandring av agenda for en telefon, det må da være en

saksbehandlingsfeil i seg selv.



Så å si at dette ikke er noe vesentlig nytt, det høres rart ut, synes jeg.



Dere burde undersøke hvorfor ambassaden ikke vil kontakte meg, en

vanlig norsk borger.



Så sånn er det.



Så jeg har noen spørsmål her:





1.



Jeg overhørte jo i 2003, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, at jeg var

forfulgt, av noe 'mafian'.



Jeg forsøkte å kontakte Kripos, i 2005, angående dette, etter å ha

blitt forsøkt drept, på gården

til min onkels nå eksdame, Grethe Ingebrigtsen, i Kvelde i Larvik, i 2005.



Men Kripos, (og også politiet i Oslo), de nekter å si hvem denne

'mafian' er, og å gi råd, for

hvilke forholdsregler og slikt, som man bør ta mot de.



Så jeg er altså nå, siden 2003, i en nødssituasjon, og jeg får ikke noe hjelp.



Jeg burde kanskje ha forklart dette før, men jeg forklarer det nå ihvertfall.



Hvordan burde jeg gå fram, for å få hjelp i denne nødssituasjonen?





2.



Skal dere undersøke klagen min, på at dere 'tullet med meg' i fjor, da

dere først ville ha et kort,

undertegnet brev, og så var ikke det bra nok, så måtte jeg skrive et

langt undertegnet brev.



Såkalt trenering, fra Sivilombudsmannen, vil jeg kalle det.





3.



Hvorfor syntes dere ikke at den forrandringen av agenda, for min

telefonsamtale, (jeg ville bare høre

om hun hadde fått tak i papirene mine, mens hun begynte å spørre om

alt mulig rart, som ikke var

i forbindelse med samtalen, enda jeg var midt i noe jobb-greier og var

ganske stressa),  som

ambassaderåd Øvermo, ved ambassaden i London, foretok.





4.



Hvorfor vil dere ikke øndersøke om det er noe mønster, i denne

'tullingen' med meg, innenfor fire

forskjellige departementer, i forvaltningen?





På forhånd takk for svar!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter