Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. februar 2009

E-post til Trond Halvorsen. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Feb 25, 2009 at 11:56 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



ja, det er vel mye av det samme som går på politisk korrekthet.



At man skal forby visse meninger og lignende, som ikke oppfattes som

korrekt av eliten da.



Det er vel en slags form for meningstyranni, som hjelper disse

gruppene å beholde makten.



Så det er nok en ganske nesten endeløs flom av plott og tull og tøys,

vil jeg si, som foregår,

i Norge idag, virker det som for meg.



Men, jeg får heller komme tilbake med en ny e-post når jeg har noe mer

konkret, nå er det litt seint

her merker jeg.



Men uansett hvem jeg kontakter nå for tiden, så begynner dem å slutte

å svare, etter at jeg har

skrevet på bloggen.



Så om de blir kontaktet av noe politi eller noe 'mafian' eller noe.



Hvem vet.



Men du er tydeligvis i en egen situasjon, at du har kontrollen og ikke

kan påvirkes av 'mafian' eller

politiet, eller hvem de er.



For jeg er tydeligvis forfulgt av noe sånne nettverk nå.



Og det leste jeg på internett, på tracking-cookie programmet på

bloggen min, at du hadde visst fått

noe sånn albansk mafia, eller noe sånt, etter deg, du også.



Noe sånt.



(Og de er nok styrt av CIA, og dem er det nok jødene som kontrollerer.

Så ting henger nok sammen).



Men jeg er litt trøtt her nå, men jeg får heller skrive mer, når jeg

har noe konkretet spørsmål osv.



Den Nyhetsspeilet-siden, den er jo nede nå forresten, så det er nok

noe som foregår ja:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/02/nyhetsspeilet-har-visst-litt-problemer.html



Men men, det er mye som foregår.



Det er ikke så lett å skjønne hva som foregår, hvis folk later som de

har hemmelige samfunn med

hemmeligheter osv.



Det er helt sikkert.

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter