Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 28. februar 2009

E-post til Trond Halvorsen om HV osv. (In Norwegian)




Google Mail - alvor










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




alvor











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Feb 28, 2009 at 10:15 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



og det med AG-3, det er fordi jeg er i heimevernet.



Jeg overhørte i 2003, da jeg jobbet som låseansvarlig på Rimi

Bjørndal, ved siden av

bachelor-studier på HiO ingeniørutdanningen, at jeg var forfulgt av

noe 'mafian'.



Så jeg bestemte meg da for å dra til Sunderland, for å studere.



Dette fordi, at jeg ikke viste hvem den her 'mafian' var, jeg vet bare

det som står i avisene,

om mafia i Norge, dvs. ingenting.



Så jeg dro til utlandet.



Lånekassa og HiO, tulla med meg, så studielånet ble veldig forsinket,

så studiene gikk i vasken.



Etterhvert så dro jeg til gården til min onkels nå eksdame, i Kvelde

utenfor Larvik, hvor jeg ble forsøkt

drept av et Ku Klux Klan-lignende jaktlag, som om de jaktet på en

negerslave i gamle dager, i sørstatene.



Men jeg kom meg til Liverpool, hvor jeg har bodd i over tre år nå.



Jeg får ingen hjelp av Kripos eller norsk politi, de vil ikke

etterforske, eller gi meg

noen informasjon.



Jeg vet ikke hvem i HV jeg kan stole på heller, så utstyret mitt fra

HV og resten av klærna og

tingene mine, som jeg ikke fikk med meg til Sunderland, ligger i en

bod i Oslo, hos City Self

Storage, som jeg ikke har hatt råd til å betale for, det siste året cirka.



Det var det jeg spurte faren min om, om han kunne betale leia for

boden hos City Self-Storage.



Jeg har ikke bedt han tømme boden, for jeg ville ikke latt folk tulle

med HVs ting.



De må ligge der jeg la dem, mener jeg, det er bare HV som kan flytte

på de tingene, mener jeg.



Så det er bare oppspinn, fra faren min, at jeg har bedt han om å tømme

den boden.



Men men.



Og vitnemål og attester, det ligger igjen på den gården i Kvelde, det

er familien min på morssiden,

(Ribsskog), og de nekter å sende meg papirer, (blant annet et brev fra

Rimi Hagen som jeg fikk da

jeg var butikksjef i Rimi), og klær, som jeg måtte legge etter meg da

jeg ble jaget til England, den

andre og siste gangen jeg dro til England.



(Jeg var mye på språkreise til England, på 80-tallet, så derfor

kjenner jeg meg litt hjemme i England,

mer enn i Sverige f.eks.).



Men men.



Bare for å forklare om det AG-3 greiene, så du ikke skulle tro at det

var noe med noe kriminelt fra min

side, eller noe, jeg er i HV, det er derfor jeg har den ag-en og andre

HV-ting, i en bod hos City Self-Storage,

i Oslo.



(Som jeg har sagt fra til dem at bare HV får røre).



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2009/2/28 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter