Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. februar 2009

Mer fra Nyhetsspeilet. (In Norwegian)






Erik
Ribsskog



27.02.2009 02:14



Og jeg vet ikke
hvorfor jeg blir tullet med på forumet her.



Hvis det er noen som
lurer på hvorfor jeg er i England, og hvorfor det nesten er som
mitt andre hjemland omtrent, for meg, å bo her, så er det
fordi jeg overhørte at jeg ble forfulgt, av noe ‘mafian’,
da jeg jobba på Rimi Bjørndal, i Oslo, i 2003, (og jeg
ble forsøkt drept på min onkels nå eksdames gård,
i Kvelde i Larvik, i 2005).



Og på
80-tallet, så pleide jeg å dra til England, omtrent hver
sommer fra 1985, på språkreise eller på ferie til
England da, untatt en sommer, hvor jeg dro med søstra mi og
besøkte ei tante vi har, som bodde i Sveits da, i den
tysktalende delen av Sveits.



Så jeg
skjønner litt tysk, fra den ferien, for jeg lærer vel
språk raskt da, og da er det nok enklere for meg, som har vært
mye på språkreise i England, (for faren min bodde hos ei
dame som het Haldis, på Bergeråsen, da jeg vokste opp, og
lot meg bo alene i sin gamle leilighet. Og da syntes jeg det var
artig å dra på språkreise, for da slapp jeg å
bo aleine noen uker, for da bodde man hos vertsfamilie.).



Så da er det
nok enklere for meg, enn folk som ikke har vært på
språkreise hver sommer, å finne ut av ting i England.



Så jeg var på
universitetet her i Liverpool, her om dagen da, for å prøve
å få hjelp med den her arbeidssaken jeg har mot
Bertelsmann/Microsoft.



Så jeg skrev
et referat fra det møtet, på bloggen jeg skriver på.



Og da måtte
jeg jo presentere den arbeidssaken, i det møtet, på
universitetet.



Og da har jeg prøvd
å forklare det, i møtereferatet, på bloggen, hva
arbeidssaken går ut på.



Jeg har prøvd
å gjenspeile presentasjonen jeg hadde i møtet, i
referatet på bloggen da.



Men det er på
engelsk da, (jeg tenkte i tilfelle noen engelsktalende folk syntes
denne saken er interessant, og også siden jeg skrev møtereferat
osv., hvor jeg tok opp problemene på arbeidsplassen, på
engelsk.



Så sånn
er det.



Her er referatet
ihvertfall, i tilfelle noen er noe interessert i å lese om
dette:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/02/meeting-at-law-center-at-university-of.html



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog









http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/a-huske-hvem-vi-er-guds-utvalgte-folk/comment-page-1/#comment-120

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter