Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. februar 2009

Mer fra Facebook-sida til Espen Sigmund Nornes fra Rimi Langhus. (In Norwegian)




Options



More
About EspenLess About Espen



Options



Espen
Sigmund Nornes

hoppet salto med skru rett i senga..
Men bommet. Faen
det var vondt.
43
minutes ago
- Comment
-
LikeUnlike



You
like this.





Nils
Roar Øien

at 21:30 on 19 February



va
d så lurt?? hva? :)





Espen
Sigmund Nornes

at 21:31 on 19 February



Trodde
det :-P Gjør det ikke igjen Hehe





Sigmund
Sajed Moe

at 21:32 on 19 February



Å
faen...hørtes ikke bra ut. Håper det går bra med
deg .





Sigmund
Sajed Moe

at 21:33 on 19 February



....:)





Espen
Sigmund Nornes

at 21:37 on 19 February



Hehe..
Jeg overdriver en del å da -P Men passa litt inn siden jeg
prøvde å hoppe i senge men fløy bare rett over å
rett i gulvet :-P Skal ikke prøve det igjen nei :-P





Nils
Roar Øien

at 21:38 on 19 February



bra
du lære av sånt :)





Espen
Sigmund Nornes

at 21:39 on 19 February



Faen
nils..Du må ringe å vekke meg i morgen ass. Jeg trenger
hjelp til å stå opp.. Hvem sitter du på med i
morgen?? Er det plass til meg å ell???



Bottom
of Form









PS.

Jeg og Espen, vi leda Rimi Langhus, sommeren 2004, etter at butikksjef Stian Eriksen, hadde sluttet.

Jeg hadde ikke jobbet så mye sammen med Espen tidligere, men han var assistent, på Rimi Langhus da, (ansatt av Thomas Bruun), og jeg var låseansvarlig.

Det som skjedde, var at Espen fortalte meg, at han ikke klarte ledervaktene, (tidligvaktene), aleine.

Så han trengte hjelp av Dennis.

For meg, så virka det som at Espen var litt sånn fintfølende, eller hva det heter, for press og sånn.

Så jeg var litt bekymra for at Espen skulle sykmelde seg, og så ble jeg stående igjen, som eneste leder, hele eller halve sommeren.

Det hadde nok ikke gått så bra, hvis jeg måtte ha jobba 16 timer hver dag, i tre-fire uker.

For da hadde jeg allerede jobbet ganske mye tror jeg.

Ihvertfall, så tjente jeg 105.000 i 2004, sjekka jeg, i en e-post jeg fikk fra skatteetaten i Oslo.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/02/idag-sa-har-vi-med-en-oppdatering-om.html

Og da jobba jeg ikke så mye, fra januar til mai.

Da jobba jeg bare en dag i uka, ved siden av studier på HiO.

Og jeg dro til Sunderland, for å studere, i september, det året.

Men jeg jobba mye i ferien da.

Så å skulle jobbe enda mer, f.eks. 14-15 timer om dagen, hver dag, i 3-4 uker, det hadde kanskje blitt litt mye.

For det er mye ansvar, i butikkene, det er masse bestilinger og alt mulig, som man må huske.

Så sånn var det.

Så da syntes jeg det var smartest, å la Espen få hjelp av Dennis, på sine vakter, siden det ikke var noen butikksjef, den sommeren, etter at Stian slutta.

Og også siden at Anne-Katrine var på ferie, så jeg fikk ikke pratet med henne om det her.

Så sånn var det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter