Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. februar 2009

Facebook-samtale med David Hjort. (In Norwegian)


bloggene
dine



Between
You
and David Hjort



 





David
Hjort



Today
at 01:25



Report
Message



hei
erik. jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta kontakt med deg
igjen men sånn det ser ut nå. , så ser jeg nøtt
til det.
kan være vennlig å slette bloggene du har
satt opp om meg og omhandler meg. dette liker jeg dårligt dette
er direkte usant og forvridd sannhet.

håper du kan vise
forståelse for det

david



 





Erik
Ribsskog



Today
at 02:40



Hei,

vi
har jo blitt enig om det, å ikke ha noe mer kontakt.

Jeg
vet jeg har skrevet om deg på bloggen, og tatt med ting som har
Linn, eksdama di, har sagt om deg, det er vel kanskje det siste du
reagerer på nå.

Jeg kommer nok ikke til å
slette bloggene mine.

Jeg har noe problemer i Norge, og også
andre steder, med at jeg ikke får rettighetene mine, så
derfor skriver jeg om det som har skjedd, så kanskje gåten
eller løsningen til hvorfor jeg ikke får rettighetene
mine, ligger akkurat der.

Så derfor prøver jeg å
skrive om det som har skjedd, hverken mer eller mindre.

Og det
er lov å skrive om det som har skjedd en.

Men jeg får
si det samme som jeg har sagt til advokat Elden, og andre som har
kontaktet meg, at når jeg får rettighetene mine av
politiet i Norge, at de forteller meg hva som foregår i
forbindelse med at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe
'mafian', på Rimi Bjørndal, i 2003, da skal jeg kikke
over bloggen og klagene og rydde opp i det.

I mellomtiden, så
bare beholder jeg det sånn det er.

Det skal være
lov å skrive om hva som skjedd en, det skal være dekket
av ytringsfriheten.

Og når det gjelder det Linn skrev,
så er det ikke ryktespredning, for det er jo en navngitt person
som sa det.

Selv om det er jeg som publiserer det, det er sant
nok.

Men det ser jeg på som 'whistleblowing', altså
at jeg prøver å gjøre folk oppmerksomme på
hva som skjer.

Nå kom jeg på en gang, på et
utested i Oslo, som het Straus vel, når du dro med ei svensk
jente fra jobben, med skeive fortenner, og ble borte, og Erik Dahl
klagde på det her.

Men men.

Det er mye som har
skjedd, det er sent nå, så jeg husker ikke alt i hue
heller.

Men jeg skal publisere det du skriver der, så
har du fått sagt din mening også.

Så burde
det være en balansert fremstilling som kommer fram på
bloggen.

Så får man håpe at det ble
det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 





David
Hjort



Today
at 02:59



Report
Message



det
er helt greit du legger dine historier ut på nettet det har jeg
ikke noe imot , men når du bruker mitt fulle navn pluss bilde
av meg og min familie er det klart et stort brudd på
personværn. dette kan føre til skade ikke bare for meg
men også min familie. Derfor ber jeg deg pent om å få
fjernet det umidelbart. Hvis ikke dette blir gjort ser jeg på
dette som en trakaserings sak og uthenging av et enkelt individ.
det
vil da si at jeg kommer til å ta saken videre vis ikke navn og
bilde forsvinner umiddelbart.

hilsen
david



 





Erik
Ribsskog



Today
at 03:06



Hei,

hvis
du sender meg facebook-meldinger, så har det med meg å
gjøre og.

Og kan ikke du diktere hva jeg skal gjøre
med de meldingene.

Jeg vil som sagt ha det på bloggen,
til jeg vet hva som har foregått, og får rettighetene
mine.

Det har jeg sagt til advokat Elden og alle andre.

Jeg
tenkte det kunne være farlig for hun Linn, så derfor tok
jeg vekk det fra bloggen, ifjor.

Men, nå er jo hun gift
og etablert da, så da regner jeg med at det er greit.


jeg kommer til å fortsette med den policien jeg har hatt
angående dette.

Så sånn er det.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 





David
Hjort



Today
at 03:28



Report
Message



siden
du har vanskligheter med å forholde deg til lovgivningen
vedrørende personværn sender jeg med en
link

http://www.datatilsynet.no/templates/article____880.aspx


neste
trinn nå blir trinn 3

hilsen
david



 





Erik
Ribsskog



Today
at 03:34



Ja,

jeg
mener fortsatt at man har lov til å fortelle om hva som har
skjedd en.

Jeg mener at jeg har lov å
publisere mine personlige Facebook-meldinger på min personlige
blogg.

Det her tror jeg vi har vært inne på
tidligere, så jeg tror ikke vi kommer noe lenger angående
dette.

Så nå 'banner' jeg deg på Facebook
her, for vi har blitt enige å ikke ha noe mer med hverandre å
gjøre, så da tror jeg det er best at vi holder oss til
det, og ikke tuller og bryter kontakten og så tar opp kontakten
igjen osv.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter