Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. februar 2009

Facebook-samtale med Hege Rønjom fra Svelvik. (Som gikk for å være den peneste jenta i klassen, før hun flytta til Svelvik, i 4-5. klasse, eller noe)


Hei!



Between
Hege
Rønjom

and
You



 



Erik
Ribsskog


15
January at 04:45


Hei,

husker
du når du når du og jeg og Ole dro inn til Svelvik i 4.
eller 5. klasse for å selge lodd oppi Mariåsen eller hvor
det var eller?

Sorry jeg har en kjedelig jobb.

Jeg er
litt irritert enda, for jeg tror du solgte mer lodd enn
meg.

Mvh.

Erik



 



Hege
Rønjom


Add
as Friend


16
January at 14:03


Report
Message


Det
kan jeg huske,ble ferska av pappa.Det ble litt av en huskestue..



 



Erik
Ribsskog


16
January at 19:02


Ok,
du får skylde på meg da vet du.

Hehe, jeg har litt
kjedelig jobb her, så i pausene når jeg jobber om
kvelden, så skriver jeg visst masse meldinger hele tida.

Sånn
er det når man har fritidsproblemer osv.

Men det var
hyggelig å høre fra noen fra Berger og Svelvik osv
igjen, så det var hyggelig.

Ellers da, hvordan går
det, du går vel ikke rundt å selger lodd enda regner jeg
med.

Bare fleiper.

Jeg mener jeg husker jeg skylder deg
en øl fra en russekro i Drammen osv. jeg.

Mulig jeg
husker feil, men det var nok ikke så smart det her å
kontakte folk igjen på nettet, for da kommer halvlitere man
skylder opp i dagen osv.

Ikke bra.

Men husker du noe
av dette eller, hvorfor mener jeg å huske at jeg skylder deg en
øl?

Det synes jeg var litt rart, men jeg mener å
huske at det var noe sånt.

Men det er
mulig jeg husker feil da.

Erik



 



Erik
Ribsskog


24
January at 08:47


Hei,

det
var vel også noe med en nøkkel og forresten.

Men
samme det.

Sorry hvis den forrige meldingen ble litt for
fleipete.

Jeg sitter jo mest foran pc-en osv., så jeg er
ikke så flink til å skrive meldinger osv.

Men men,
samme det.

Og sorry hvis jeg skriver for mange meldinger og,
det er ikke meningen å plage noen.

Så det skal jeg
prøve å huske.

Håper det er i
orden!

Mvh.

Erik



 



Hege
Rønjom


Add
as Friend


15
February at 14:36


Report
Message


hei
du,hvorfor skulle jeg skrive hat blogg mot deg...fint hvis du vet noe
om meg,det gjør de fleste!



 



Erik
Ribsskog


15
February at 15:18


Hei,

nei
jeg tenkte kanskje at du ble sur fordi jeg tok opp det som skjedde på
Blix den gangen da, på den russekroa.

Det var at du
spanderte øl på meg og sa at jeg kom til å få
en pen dame, ikke med en gang, med seinere.

Også ga du
nøkkelen din til Eirik Thorhaldsson.

Og Jan Snoghøj,
er jo sønnen til Haldis, dama til faren min.


jeg lå over der, på Gulskogen.

Og det gjorde også
han Eirik Thorhaldsson, siden han var kamerat med Jan.


da nevnte han det da, morgenen etter, det var mange fler folk der og,
Tom Bråten kanskje, og noen fler kamerater av Jan da.

Og
da nevnte han at han hadde fått nøkkelen din da, og da
ble jeg litt skuffa for da var det ikke gjevt lenger, å ha
prata med deg.

Men jeg lurte på hvorfor du spanderte øl
da, det var vel min jobb det, å kjøpe øl.

Vi
satt vel også inne på det rommet der, hvor folka fra
Berger satt, sa du eller Line Nilsen, eller noe.

Jeg lurte på
om det var noe Illuminati-opplegg, eller noe.

Men men, og jeg
tenkte at kanskje du ble irritert, siden jeg begynte å ta opp
disse tingene, så mange år etterpå, at du begynte å
skrive hat-blogg.

For jeg vet ikke hvem det er som skriver den
bloggen, så jeg prøver å finne ut av det.

Det
er vel forresten over et år siden jeg skrev til deg sist, men
jeg skjønner det, visst du ikke er like mye på internett
som meg.

Fortsatt god helg uansett.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 



Hege
Rønjom


Add
as Friend


Today
at 19:43


Report
Message


Ja
du må ha god husk,jeg kan ikke huske å ha gitt noen
nøkler til Erik.Han har ikke bare hatt det gøy med deg
da?Hvilke nøkler skulle jeg ha gitt ham,jeg bodde jo
hjemme.

Og det stemmer at jeg ikke er mye på nett,har
liksom ikke så mye tid.

Vel jeg håper du finner ut
hvem som skriver hatblogg,men det er nok ikke meg.Veit knapt nok hva
en blogg er...Lykke til med søket.

Hege



 



Erik
Ribsskog


Today
at 21:05


Hei,

nei,
jeg vet ikke hvor du bodde i 1989 jeg.

Det er mulig han bare
har kødda, for alt hva jeg vet, det er mulig.

Nei, du
er vel opptatt med å selge lodd oppi Svelvik der enda tenker
jeg.

Men men.

Neida, bare tuller.

Du får
ha takk for svaret.

Med vennlig hilsen

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter