Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. februar 2009

Jeg så på StatCounter, at noen som søkte på Bertelsmann, fikk opp min blogg, så fulgte jeg søket. (In Norwegian)

Og da viste det seg, at Bertelsmann, som jeg har en arbeidssak mot, og som jeg fra før viste at eide det kjente forlaget Random House, og et plateselskap, BMI, de eier visst også Channel Five her i England, og RTL i Tyskland, og har visst planer om å også kjøpe opp Channel Four, her i England:

http://www.ft.com/cms/s/0/b3ab3710-ec97-11dd-a534-0000779fd2ac.html?nclick_check=1

Og Channel Five, det vil jeg si er TV-kanalenes svar på The Sun og Daily Star, her i England.

At det er kanskje den 'litt dumme' TV-kanalen da.

Men men.

Men jeg bør kanskje ikke skrive om sånt, når jeg har en arbeidssak mot Bertelsmann.

Så jeg får trekke tilbake det da, at Channel Five er den dummeste TV-kanalen.

Men, jeg kan jo konstatere det da, at Bertelsmann må være ganske høyt opp, over de største tyske firmaene ihvertfall.

Bertelsmann er visst en slags stiftelse, eller noe, i Tyskland, og slipper visst å betale like mye skatt, som vanlige firma.

Så her er det nok noe spesielt, med det Bertelsmann-konsernet, vil jeg tippe.

De bruker ihvertfall noe slags slavedrift-ledelsesmetoder, tror jeg man må kalle det, (reinforcement), på deres firma Arvato, i England.

Og det var veldig mye mobbing fra ledere der.

(Og alle damene virka som å bli brukt som horer, i pausene osv. der, som jeg har skrevet om tidligere på bloggen).

Så en advarsel mot Bertelsmann og.

Da jeg var i jobbintervju, først hos Reed da og så hos Randstad.

(To vikarbyrå, det ene sendte meg til det andre!).

Så nevnte de at det var for Microsoft da, og at det var en skandinavisk avdeling.

Og det syntes jeg var artig.

Også nevnte de at kampanjen var drevet av Bertelsmann da.

Men det sa meg ingenting.

Jeg hadde aldri hørt om Bertelsmann før.

Men Microsoft er jo veldig kjente, så jeg trodde det skulle være ordentlig der da.

Men så ikke.

Så jeg tror vel ikke Bertelsmann har så mange firma i Norge osv.

Men det er kanskje fordi at norske arbeidstagere har ganske bra rettigheter osv.

Så hvis Bertelsmann kom inn i Norge, med de 'slavedrift'-ledelsesmetodene sine, så ville nok nordmenn reagert.

Ihvertfall enn så lenge, som de sier, så lenge at New World Order ikke har fullstendig grep om landet.

Men det tror jeg de får mer og mer.

Valla-saken var nok et New World Order-kupp i LO, vil jeg tro, uansett om hvor usympatisk hun måtte virke i media osv.

Men men.

Så en advarsel om Bertelsmann i Norge, hvis de prøver å komme seg inn i Norge, da er det ikke bra tilstander for arbeidstakere i Norge.

Så da er det kanskje allerede for seint.

Men en advarsel om å følge med litt om hva som foregår rundt de Bilderberger-politikerne våre, som Siv Jensen og Jens Stoltenberg, i Norge, det tror jeg sikkert ikke hadde vært så dumt.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det var visst Random House det, som var ute og surfa litt:



http://socialmention.com/search?t=blogs&q=Bertelsmann&btnG=Search

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter