Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. februar 2009

Letter from the Local Government Ombudsman




I'm not sure what to do with this complaint now.

It must be something wrong, when they let the cleaning-women, wash the mens changing-room, during opening hours, and there were also a lot of other strange things going on there.

The gym was suddently closed, after I e-mailed the Council about the washing-women, in the mens changing-room.

And there was just a sign, saying 'gym closed', hanging in the enterance-area, of the Millenium-bulding.

I think that, if it was true, like the Council said, that the gym was closed, for a planed refurbishment, then they would have had time, to make a proper sign, to have in the enterance-area, and they would also have had time to inform the users of the gym, properly, about this refurbishment.

Which they didn't.

And also, they shouldn't have withdrawn a full months charge, from the users bank-accounts, for the month they closed early.

(Some weeks into the refurbishment, then they suddently had a very fine sign, so here I think it was something wrong).

Sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter