Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 8. februar 2009

Facebook-samtale med Morgan Lunde fra Rimi Nylænde, håndballandslaget og bandet Svidd Grevling. (In Norwegian)


Heisann,



Between
Morgan
Henrik Lunde

and
You



 



Erik
Ribsskog


28
January at 14:22


er
det Morgan fra Rimi Nylænde eller?

Takk for sist på
Blue Monk i såfall.

Hvorfor er ikke Henning og dem, fra
Rimi Nylænde, på Facebook?

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 



Morgan
Henrik Lunde


Add
as Friend


Today
at 20:58


Report
Message


Joda,
det stemmer. Lang tid siden nå.
Henning har jeg ikke sett
siden den gang.

Stå på

Morgan



 



Erik
Ribsskog


Today
at 22:26


Heisann
Morgan,

takk for svar!

Husker du hva hun
litteraturstudentinnen, som jeg hadde med meg, på Blue Monk den
gangen het?

Hun var vel noen år yngre enn meg, men vi
hadde ihvertfall felles interesser, når det gjaldt norske bøker
og filmer og sånn da.

Selv om hun nok var mer glad i
Kristoffer Joner, eller hva han heter, enn meg, vi så vel
Villmark, tror jeg.

Men men.

Det var en av de sjeldne
gangene jeg traff noen damer i Oslo som jeg hadde noe særlig
felles interesser med.

Men jeg var så overarbeida, på
den tida der, det var mens i krigen på Rimi Kaldbakken, tror
jeg.

Jeg var butikksjef der, og hadde hele butikken mot
meg.

Og sånn var det nesten alle årene jeg jobbet
som leder i Rimi, fra 1994 til 2004, at jobben tok omtrent all tid og
krefter.

Men jeg var litt deprimert på den tida der, for
på Rimi Kaldbakken var det spesiellt ille.

Så det
gikk i vasken med hun litteraturstudentinnen.

Men men, sånn
er det.

Hun var kanskje et par år for ung og det er
mulig, selv om hun vel ikke gikk første året på
universitetet, tror jeg.

Men men.

Det satt en gubbe ved
siden av vårs, og han begynte å prate med vårs, om
noe greier, mens vi så på dere.

Og da sa han at
det var Morgan som var vokalist i Svidd Grevling.


lurte jeg på om det var Morgan Lunde, så var det søren
meg det.

Men jeg kjente deg ikke igjen, jeg så ikke så
nøye på deg, for å si det sånn.

For å
fleipe litt.

Og jeg var også veldig overarbeida, så
øllen virka fort da som vanlig, siden jeg oftest var
overarbeida, siden jeg brukte omtrent alt av mine krefter til å
få butikkene til å bli bra.

Men men.

Men
var det ikke fordi at du var kamerat med Hennig som du begynte å
jobbe på Rimi Nylænde da?

Jeg synes det var rart
at han og Thomas Sanne, broren hans, ikke var på Facebook, men
de har kanskje dratt i eksil, eller noe.

Men men.

Jeg
overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian',
så nå er jeg i England, og prøver å finne ut
hva som foregår.

Men det er ikke lett, for politiet
nekter å gi noe informasjon, så livet blir litt som
tortur da, synes jeg, man kan jo ikke da ha noe liv, når man
ikke vet hva som foregår.

Så folk burde passe seg
for å bli forfulgt av den her mafian, da kan man like gjerne ta
livet av seg omtrent, for man får ingen rettigheter eller
informasjon av myndighetene.

Så hvis man er en vanlig
kar, som meg, som tror mafia er noe som er i Italia og USA, så
sliter man, og skjønner ingenting av hva som foregår.


sånn er det.

Men du får ha takk for svar
ihvertfall, og beklager klaging, og igjen takk for Svidd Grevling CD,
jeg tror den ligger sammen med HV-tinga mine og de andre tinga jeg
hadde igjen i Oslo, hos City SelfStorage.

Det
er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter