Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. februar 2009

Mafia i Lufthansa og den amerikanske grensekontrollen? (In Norwegian)

Anonymous said...
Hvorfor blei du pælma ut fra USA?

10 February 2009 13:55
johncons said...
Dem ville ikke slippe meg inn, fordi dem sa at jeg ikke hadde noe bånd til Norge.

Jeg skulle bare på ferie der, men dem trodde visst at jeg dro dit for å slå meg ned der, eller noe.

Jeg hadde litt jet-lag, så jeg glemte å si at jeg var i HV og sånn, og de skrev jeg var en 'alien', mener jeg å huske.

Jeg mistenker at det var noe mafia-plott, med han som delte ut innreise-skjema på Lufthansa-flyet.

Han ga alle skjema, untatt meg.

Og da jeg kom til innreise-kontrollen, på flyplassen, så spurte jeg etter skjema på norsk da, (eller engelsk).

Så begynte en kar som ikke jeg hadde prata å skrike til meg på tysk, 'Sprechen Sie Deutch'.

Og så sa jeg at jeg ikke prata så bra tysk.

Så fant jeg et engelsk skjema.

Og da kom han karen bort, og tok fra meg det engelske skjemaet, og ba meg fylle ut et fransk(!) skjema.

Enda jeg bare snakker norsk og engelsk.

Og så sendte dem meg tilbake til Oslo via Paris.

Jeg måtte betale den nye billetten selv.

Lufthansa nekta å ta meg med tilbake til Europa.

De holdt igjen kofferten min en ekstra dag, Homeland Security.

Så jeg tror det her må ha vært noe mafia-plott avtalt mellom Lufthansa og den amerikanske grensekontrollen.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/01/statcounter-noen-sker-p-erik-ribsskog_15.html?showComment=1234284780000#c4708467137765196771

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter