Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. februar 2009

Magne Winnem, innrøm det, jeg tror du er noe Illuminati! (In Norwegian)



http://filter.start.no/film/3343

Dagbladet, eller Filter (hva nå det er), de skriver idag om at Simpsons får ny åpningssekvens, etter at de nå blir laget i HD.

Da jeg leste det, så la jeg merke til at Simpsons-familien, er blonde.

Og da kom jeg på, at rundt 1994 kanskje, da jeg jobba på Rimi Nylænde, så ble jeg invitert til Magne og Elin Winnem, av Magne da, for å se på TV.

Og til og med på 90-tallet, så var det litt rart, at man ble invitert et sted bare for å se på TV.

Men men.

Så viste det seg, at det var the Simpsons, som var på menyen for besøket.

For Magne syntes den serien var så bra da.

Så det var anledningen av invitasjonen til Magne og Elin på Bergkrystallen.

Avstikkeren het det der.

Og de hadde han fra Rimi, Morten Jenker, som nabo.

Men men.

Det er muligens den gangen, som de lot meg se i et fotoalbum, og viste meg bilde av hun Sophie, (med lyst hår, jeg lurer på om det var litt krøllete hår og, noe sånt), som pleide å jobbe på Rimi Karlsrud i 1993 og 94, ihvertfall.

Hun var fra Haugerud, tror jeg det var, og hadde et fransk-klingende etternavn, eller noe sånt, jeg tror hun var halvt fransk eller noe(?)

Noe sånt.

Men men.

Og da 'scannet' Magne og Elin trynet mitt, mens jeg så på bilde av hun Sophie da.

For de ville pønske seg fram til hva jeg tenkte om henne da.

Om jeg var interessert i henne fremdeles, eller forelska da.

Så Magne spurte meg ikke om dette.

Neida, han skulle pønske det ut.

Ved å gi meg et fotoalbum.

Her er bildene fra bryllupet vårt, hvor du var forlover.

Noe sånt sa han.

Så var det plutselig et bilde av Sophie fra Rimi Karlsrud, som Magne hadde vært, eller fremdeles var, sjef for, der.

Det var rimelig merkelig.

Men men.

Og så denne scanningen av tryne da, for å finne ut om jeg hadde noen følelser for den jenta da.

Så Magne Winnem, bare innrøm det, du er nok noe 'mafian'/Illuminati.

(Tror jeg ihvertfall).

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Man kan se hva som skjer i det bildet fra the Simpsons på Dagbladet.no.

Det er en krig mot de blonde.

Frisøren tuller med Bart, han har rar piggsveis.

Mora tuller med Bart, han leker med farlig skateboard.

Muslimene får masse unger for å ta over nye land. (Der hvor de blonde tidligere var dominerende).

Jøden, (eller hva han er), i butikken, ser stygt på han.

Og de brunhåra folka de er likegyldige/uvitende.

Noe sånt.

Mora farger vel håret og, så da respekterer hun ikke sine forfedre osv., vil jeg si.

Så hvorfor stoppet den populære serien Futurama, av Matt Groning, Simpsons-seriens skaper?

Var det for mange ting som ble lekket der tro?

Hvem vet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter