Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. februar 2009

Mer fra Trond Halvorsen om 11. september og problemene på SOL debattforum mm. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Feb 14, 2009 at 11:11 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



jeg har litt problemer med at e-postene henger igjen litt idag, virker

det som, men jeg hiver det her på bloggen og.



Kanskje jeg dukker opp på SOL jeg og.



Kanskje Google er sur på meg, fordi jeg sendte dem klage på YouTube's

sletting av Illuminati-film 2 og Illuminati Film Third Edition.



YouTube er jo eiet av Google.



Så kanskje det er for mange folk der nå, til at alle klarer å huske på

'don't be evil'-valgspråket deres.



Det er er mulig.



Vi får se.



Beklager rotet i korrespondansen, det er mulig det er jeg som trenger

å våkne opp her og, det er mulig.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





2009/2/14 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

> Hei.

>

>

>

> Jødene på fora avslører seg ofte ved at de prøver å bortforklare eller

> avspore når jeg legger fram klare bevis. F. Eks skrev jeg et langt innlegg

> her: http://www.arguewitheveryone.com/judaism-israel/27827-9-11-jew-job.html

>

>

>

> Canuck svarer positivt:

>

>

>

> Great !!!!!

>

> Will Americans understand they have killers in the Administration ?

>

> Still another 8 years the same killers in Washington

>

> Who will save us,North Americans ?

>

> God help America.

>

> ---

>

>

>

> Men Back Atcha:

>

> This crap has been hashed to death on this site.. good luck getting anyone

> but the choir to listen.

>

> ---

>

>

>

> Litt senere i tråden skriver han:

>

>

>

> You've left quite a trail across the internet... how many forums have you

> been kicked out of?

>

>

>

> So, which one is you?

>

> http://i12.photobucket.com/albums/a234/TrondH/Mimreklubben.jpg

>

> ---

>

>

>

> Han har funnet et bilde av en som heter TrondH, men det var ikke meg... :)

>

>

>

> Fjellreven på SOL har sett alle bevisene gjennom over 1 år men later som han

> ikke vet:

>

>

>

>

>

> Jeg:

>

> Det har vært like åpenbart at Silverstein rev ned byggene sine hele tiden.

> Du kan slutte å late som at du er dum.

>

>

>

> Fjellreven:

>

> Jeg har vel ikke noen mensa-attest å vise til men jeg anser meg så aldeles

> ikke som dum.

>

> Sivlerstein inngikk forsikringsavtale på riktig tidspunkt. Noen må jo

> nødvendigvis gjøre det også. I vanvare.....

>

>

>

> Jeg:

>

> "Sivlerstein inngikk forsikringsavtale på riktig tidspunkt."

>

>

>

> Ja, jøden tåkeprater som bare en jøde kan.

>

>

>

> http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

>

>

>

> Fjellreven:

>

> Ser du H E L T bort fra tilfeldigheter du da? Kan liksom ingen gå inn i en

> forsikringsavtale i forkant av en hendelse som denne?

>

> (forsikringsavtaler inngåes jo daglig)

>

>

>

> Jeg:

>

> Jeg ser du bare fortsetter med tåkepratet ditt og later som du ikke ser at

> WTC 7 synker ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet.

>

>

>

> Fjellreven:

>

> Jojo... ....men dersom du mener mine spørsmål er ubehagelige så er det tross

> alt du som har problemer og ikke jeg......

>

>

>

> Jeg:

>

> Jeg ser du jobber hardt med å komme deg rundt det faktum at WTC7 sank ned i

> bakken som om det plutselig sto på havet. Det er bedre å prate litt om

> forsikringsavtaler eller noe liknende...

>

>

>

> Fjellreven:

>

> Det å prate rundt grøten er da stuerent? :-)

>

>

>

> Jeg:

>

> Som sagt, så bare later du som at du ikke vet at Silverstein rev ned byggene

> sine. Og det ble ikke mindre tydelig med denne roingen din rundt det

> åpenbare faktum at WTC7 ble revet ned med eksplosiver.

>

>

>

> Fjellreven:

>

> Explosiver sier du. Fly sier jeg. De inneholder da tross alt litt flybensin?

>

>

>

> Jeg:

>

> Du gir deg ikke. Du skal absolutt bort fra dette faktum at WTC7 sank ned i

> bakken som om det plutselig sto på havet. Det er et fellende bevis.

>

>

>

> Fjellreven:

>

> Du kan da ikke bare drite i to 747. I såfall fremstår du som en amatør....

>

>

>

> Jeg:

>

> Hva har fly for noe med WTC7 å gjøre? Du babler som bare en jøde kan.

>

>

>

> Fjellreven:

>

> Nå babler du bare som en ekte fornekter kan gjøre. Ja det var to fly som

> styrte inn i WTC. Er dette nytt for deg?

>

>

>

> Jeg:

>

> Nei det var ingen fly som fløy inn i WTC 7.

>

>

>

> Du later som du er skremmende feilinformert.

>

>

>

>

>

> Positive kommentarer.

> Jeg la fram videoene hvor to jøder liksom diskuterer Holocaust. Videoene

> viser at Holocaust-fornektere er med på det store spillet. En på SOL

> kommenterer:

>

>

>

> Lurer på hvor lenge denne posten får lov til å være her. Er ikke

> yttringsfrihet på SOL vet du.

>

> Tenk hvor mye bedre vi hadde hatt det her i verden hvis bare "den vanlige

> mann" i gaten hadde tatt seg bryet med å undersøke litt selv og ikke bare

> sluke alt mediene serverer han rått. Men men slik er det nå ikke, og derfor

> så kommer den store massen av folk alltid til å være en flokk sauer.

>

> Skulle ønske at videoene du presentere her ville gjøre litt intrykk, men jeg

> tviler. Men jeg liker dem nå iallfall da.

>

> Ha en fin kveld.

> -----------------

>

> mvh

> Trond Halvorsen

>

>

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 13. februar 2009 02:21

> Til: Trond Halvorsen

> Emne: Re: SOL-sjefen klikka

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> ja, man har lov å skrive om det som skjer en da.

>

>

>

> Og hvis noen tuller med en, sånn som han som skrev de meldingene.

>

>

>

> Da har han vel på en måte spilt seg ut, så da har han nok ikke noe han

>

> skulle ha sagt, hvis man publiserer e-postene.

>

>

>

> Han kan vel ikke ta deg til retten f.eks., fordi det var jo han som

>

> begynte å tulle.

>

>

>

> Jeg skriver ikke så mye på debattfora for tiden, for jeg også får

>

> sånne meldinger hele tida, fra folk som prøver å jekke meg ned da.

>

>

>

> Og det er klart at det tar på, etterhvert, når man får masse sånne

> meldinger.

>

>

>

> Så jeg synes det er bra å ha blogg å skrive på, for da kan jeg bare

>

> slette sånne meldinger, for da er jeg jo moderator selv da.

>

>

>

> Og heller prøve å fokusere på innholde på bloggen, istedet for å gå i

>

> 'nærkamp', med alle mulige, på debattforum, for det tror jeg sliter en

>

> ut litt, i lengden.

>

>

>

> Så jeg merker selv, at det er mye mindre stressende å skrive på blogg,

>

> enn å skrive på debattforum, for da slipper jeg alle de uønskede og

>

> trakasserende meldingene.

>

>

>

> Jeg har drevet med en arbeidssak her i England, og da har det vært

>

> sånn, at jeg har lært at 'trakassering', ikke er lov, på en

>

> arbeidsplass.

>

>

>

> Og 'trakassering' betyr noe som er uønsket og nedlatende.

>

>

>

> Så jeg bruker den regelen på bloggen.

>

>

>

> At hvis noe er nedlatende.

>

>

>

> Altså at folka setter seg over deg, og snakker ned til deg.

>

>

>

> Sånne kommentarer bare sletter jeg, og da blir man ikke så stressa,

>

> som man blir, synes jeg selv, hvis jeg får en haug av sånne

>

> trakasserende poster med kommentarer mot meg da.

>

>

>

> Så jeg synes man har bedre kontroll hvis man skriver en blogg med

>

> masse poster, enn hvis man skriver på debattfora.

>

>

>

> For jeg husker at jeg ble stressa av den her evige trakasseringen da.

>

>

>

> For det er nesten som en krig noen ganger, husker jeg, og da er det

>

> litt mer fredelig med en sånn her blogg jeg skriver på nå da.

>

>

>

> Men, det er jo fordeler med å skrive på debattfora og, da får vel fler

>

> 'vanlige' folk lese det, vil jeg tro.

>

>

>

> Hvis det ikke bare blir så mye krangling og personkarakteristikker da,

>

> at vanlige folk ikke orker å involvere seg angående hva som egentlig

>

> er tema.

>

>

>

> Men men.

>

>

>

> Bare noe tips om hvordan jeg har gjort det her ihvertfall, jeg merker

>

> jeg blir mindre stressa av å skrive på blogg, men det dukker jo opp

>

> rare kommentarer og e-poster også da, så det er vel kanskje delte

>

> meninger om hvor det er smartest å skrive.

>

>

>

> Det er mulig.

>

>

>

> Bare si fra hvis det er noe mer du vil ha publisert på bloggen, så

>

> bare si fra om det, jeg har et par hundre lesere om dagen på bloggen

>

> ihvertfall, for det vel greit at folk får en alternativ versjon om hva

>

> som skjedde 11. september 2001 og.

>

>

>

> Det skulle man tro.

>

>

>

> Så bare si fra om det, isåfall.

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> 2009/2/12 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

>

>> Hei. Takk for positiv tilbakemelding på siden. Bør gjøre noe med linkene,

>

>> ja. Skal se på det etter hvert. Har skrevet endel på dn.no og hegnar

>> debatt

>

>> i de siste dagene. Jeg hadde skrevet innlegg om 11. september og en tråd

>> med

>

>> bilder fra "månen" da en debattant (antaglig jøde) klikket helt og sendte

>

>> meg 14 email på rappen:

>

>>

>

>> Jan tore andersen (ta_sjansen99@hotmail.com):

>

>>

>

>> STAKKARS EVNE-VEIKE IDIOT!?

>

>> TAPER !!?

>

>> VENNELØS!?

>

>> ET NULL AV ET MENNESKE!?

>

>> NULL I HODET - OG NULL VENNER!?

>

>> ENSOMME OG STAKKARSLIGE TROND!?

>

>> FORLATT STAKKAR!

>

>> YNKELIGE DRITT?

>

>> osv...

>

>> ---

>

>>

>

>> Jeg la fram dette på Hegnar og da var det en som kalte seg Gjest som sa

>> han

>

>> skulle anmelde meg fordi jeg offentliggjorde navn og email adresse på

>

>> personen.

>

>>

>

>> Det var nok Jan Tore som var denne gjesten...

>

>>

>

>> Mvh

>

>> Trond Halvorsen

>

>>

>

>> -----Opprinnelig melding-----

>

>> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

>

>> Sendt: 11. februar 2009 16:58

>

>> Til: Trond Halvorsen

>

>> Emne: Re: SOL-sjefen klikka

>

>>

>

>> Hei,

>

>>

>

>> jeg synes ikke at avisene og forumene burde ha lov å tulle fritt med

>

>> folk, på debattforumene.

>

>>

>

>> Så jeg kan bare anbefale å sende klage til PFU, på de debattforumene,

>

>> som trakasserer og sensurerer.

>

>>

>

>> For både sensur og trakassering skal være dekket av vær

>

>> varsom-plakaten, som PFU har.

>

>>

>

>> Nå er det mulig at PFU er litt feige og, det er mulig.

>

>>

>

>> Jeg fikk høre av PFU, at debattforum, det kunne avisene redigere fritt

>

>> selv, sånn at de fremstilte

>

>> avisens mening.

>

>>

>

>> Og da er det jo ingen respekt for folka som skriver der, mener jeg, så

>

>> jeg klagde til han sjefen der da,

>

>> Per Edgar Kokkvoll, som han vel heter.

>

>>

>

>> Jeg har jo sett at de på SOL, om det var moderatorer, eller hva det

>

>> var, skrev noe om partering og drapstrusler

>

>> osv.

>

>>

>

>> Det kan man vel også melde til politiet, når det er snakk om drapstrusler.

>

>>

>

>> Og man kan kanskje klage til de som driver SOL da, selve nettstedet,

>

>> på moderatorer som trakasserer og sensurerer.

>

>>

>

>> Og hvis ikke det fører fram, så kan man klage til PFU da.

>

>>

>

>> Jeg så du nevnte Veggavisen, da kan man klage til Nettavisen da, som

>

>> har Veggavisen, jeg sendte en klage til han

>

>> redaktøren der.

>

>>

>

>> Og jeg prøver å gjøre det sånn, å unngå å svare hvis man blir

>

>> trakassert, men jeg vet det vanskelig, hvis det er tema

>

>> man er interessert i, og prøver å få oppmerksomhet om.

>

>>

>

>> Men det virker ihvertfall som om mange folk søker om deg på Google osv.

>

>>

>

>> Som jeg har sett på StatCounter her, på bloggen.

>

>>

>

>> Og den 11. september siden så veldig bra ut.

>

>>

>

>> Jeg har lurt på selv om det kan ha vært en rakett som traff pentagon.

>

>>

>

>> Og om det flyet som falt ned i en åker, egentlig kan ha vært det

>

>> jagerflyet som skøyt raketten, mot Pentagon.

>

>>

>

>> For alle fly ble jo holdt på bakken i to dager, eller noe, etter 11.

>

>> september.

>

>>

>

>> Så om de da bare drepte et flys besetning og pasasjerer, og så lagde

>

>> en heltefilm ut av det dramaet senere,

>

>> også var det egentlig et jagerfly som styrtet der.

>

>>

>

>> Og at angrepet mot Pentagon var et hevnangrep, for 11. september

>

>> angrepene mot World Trade Center.

>

>>

>

>> Og at det var en atomrakett, som ble skutt mot Pentagon.

>

>>

>

>> Men, at atombomben er en svindel, og at den ikke virker, og at det var

>

>> derfor det ikke ble skade på Pentagon.

>

>>

>

>> Og at 11. september angrepene mot WTC antagelig ble styrt fra Pentagon da.

>

>>

>

>> Det er noe jeg har fundert litt på tidligere på bloggen.

>

>>

>

>> Men det er jo mye teorier ute å går.

>

>>

>

>> Men jeg husker at farfaren min ikke trodde noe på den her

>

>> hydrogenbomba til amerikanerne, som visstnok

>

>> skulle drepe menneskene, men lot husene stå.

>

>>

>

>> Jeg lurte på om det var noe forsøk når TNT-en ikke ble ordentlig sprengt.

>

>>

>

>> Og at atombomba er noe svindel for å skremme lendene utenfor New World

>

>> Order.

>

>>

>

>> Også fordi at Plutonium virker litt som et påfunn, synes jeg.

>

>>

>

>> Jeg har forklart mer her:

>

>>

>

>>

>> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Atombomben%20eksisterer%20i

>

>> kke.

>

>>

>

>> Den 11. september websiden din var bra forresten.

>

>>

>

>> Det var litt mange linker som ikke virka der da men.

>

>>

>

>> Men jeg tror ikke det er mange som har så bra 11. september sider, på

>

>> noe språk, hvis jeg skulle gjette.

>

>>

>

>> Men jeg tror den hadde blitt mer populær med en webadresse som var

>

>> enklere å huske.

>

>>

>

>> Men det burde vel jeg holde kjeft om, som har en tungvint adresse til

>

>> bloggen.

>

>>

>

>> Men men.

>

>>

>

>> Hvem er de folka som kriger mot deg der da, er det ansatte i SOL,

>

>> eller er det privat-personer

>

>> som jobber som moderatorer som hobby så og si?

>

>>

>

>> Med vennlig hilsen

>

>>

>

>> Erik Ribsskog

>

>>

>

>>

>

>> 2009/2/11 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

>

>>> Hei.

>

>>>

>

>>> SOL har sperret IP-adressen min mer enn 100 ganger, men har nok av

>

>> proxyer.

>

>>> På sol trenger man ikke være registrert for å skrive, så derfor kan jeg

>

>>> likevel skrive der selvom de "sperrer" meg ute.

>

>>>

>

>>> SOL-redaksjonen la ned Aktuell Politisk Debatt forumet i mai 2007 i et

>

>>> forsøk på kollektiv straff. Men brukerne skjønte ikke hva som hadde

>

>> skjedd:

>

>>>

>

>>>

>

>>> Hvor er Aktuell Politikk forumet?

>

>>> Skrevet av StingBee     25.mai.2007, kl 10:25

>

>>>

>

>>> Hvor har Aktuell Politikk forumet her på SOL blitt av? Nedlagt?

>

>>> --------

>

>>>

>

>>> Noen ganger var det altfor tydelig at de var opptatt av å slette meg, så

>

>>> jøder på forumet skrev innlegg hvor de latet som innlegget deres hadde

>

>> blitt

>

>>> slettet. På et tidspunkt moderatoren ikke var på jobb skre en et innlegg:

>

>>>

>

>>> SOL sletter igjen

>

>>> Skrevet av UNDRER     9.juni.2007, kl 19:59

>

>>>

>

>>> og denne gangen var tittelen på innlegget:

>

>>>

>

>>> Milliarder til bankene - gjeld til folket

>

>>>

>

>>> Kan SOL gi en forklaring på denne underlige sensuren?

>

>>>

>

>>> Skal ikke dette være et debattforum hvor skjevheter i samfunnet vårt bli

>

>>> satt på kartet eller er SOL en klubb for Politisk ferdigprogrammerte og

>

>>> Politisk Korrekte.

>

>>> --------

>

>>>

>

>>> Jeg kommenterte at innlegget var løgn fordi moderatoren ikke var på jobb.

>

>>> Dagen etter, når raggar kom på jobb, slettet han min kommentar og ble med

>

>> på

>

>>> skuespillet:

>

>>>

>

>>> Svar!

>

>>> Skrevet av raggar     10.juni.2007, kl 09:36

>

>>>

>

>>> Et linke innlegg er ingen debatt!

>

>>>

>

>>> Du poster under "Norsk politikk"

>

>>>

>

>>> mvh.raggar

>

>>> ---------

>

>>>

>

>>> Første gang jeg skrev på Veggavisen la jeg fram videoen hvor Silverstein

>

>>> sier at det ble tatt en avgjørelse om å rive ned WTC7 ("pull it") og hvor

>

>> vi

>

>>> ser bygget synke ned i bakken. TV2 Administrator stengte tråden og sendte

>

>>> meg email hvor han skrev at det ikke var noen garanti for at det bare var

>

>>> sannheter på YouTube. Jeg tenkte for meg selv at det var ikke akkurat

>>> noen

>

>>> garanti for at det bare var sannheter på TV2-serveren heller. Jeg

>

>> forklarte

>

>>> ham at utklippet med Silverstein var sendt på den amerikanske kanalen

>>> PBS.

>

>>>

>

>>> Men tråden jeg hadde startet ble slettet og jeg ble kastet ut...

>

>>> -------

>

>>>

>

>>> Mvh

>

>>> Trond Halvorsen

>

>>>

>

>>> -----Opprinnelig melding-----

>

>>> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

>

>>> Sendt: 11. februar 2009 02:53

>

>>> Til: Trond Halvorsen

>

>>> Emne: Re: SOL-sjefen klikka

>

>>>

>

>>> Hei,

>

>>>

>

>>> ja jeg har også hatt mye problemer på norske debattforum, og også på

>

>>> engelske.

>

>>>

>

>>> De problemene jeg hadde med trakassering og sensur, på VGD,

>

>>> Veggavisen, Aftenpostens forum

>

>>> og Dagbladets kommentarsystem, de sendte jeg om til Pressens Faglige

>

>> Utvalg.

>

>>>

>

>>> Men de har ikke gjort noe, og nå ligger det hos han sjefen der, Per

>

>>> Edgar Kokkvold, han som muslimene

>

>>> gikk rundt med plakater av under Muhammed-tegning bråket.

>

>>>

>

>>> Men han har ikke gjort noe.

>

>>>

>

>>> Skal jeg se om jeg finner en link:

>

>>>

>

>>>

>

>>

>> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Pressens%20Faglige%20Utvalg

>

>>> %20(PFU)

>

>>>

>

>>> Så det er sånn jeg har gjort det, når jeg har blitt sperra fra

>

>>> forumene, å kontakte først sjefen for VGD, så sjefen for VG,

>

>>> og så PFU da.

>

>>>

>

>>> For å bruke VGD som eksempel.

>

>>>

>

>>> Men dem tørr kanskje ikke å sperre deg fra forumet, siden mange folk

>

>>> følger med på hva du skriver der.

>

>>>

>

>>> Så kanskje de gjør det om til krangling istedet.

>

>>>

>

>>> Hva vet jeg.

>

>>>

>

>>> Men hvis jeg skal gi tilbakemelding, så var det mye enklere for meg, å

>

>>> skjønne den forrige e-posten din,

>

>>> om 11. september osv.

>

>>>

>

>>> Det her med konfliktene på SOL-forumet, det blir mer uoversiktelig,

>

>>> for meg som utenforstående, å skjønne

>

>>> så mye av.

>

>>>

>

>>> Men jeg tror nok det er sånn at debattforumene i Norge, er under

>

>>> kontroll, eller at det er folk som har en

>

>>> kampanje mot folk på nettet.

>

>>>

>

>>> Såkalt 'Group Stalking' i sammenheng med noe som heter 'mind control',

>

>>> som jeg har lest om på Xiando

>

>>> sine nettsider blant annet.

>

>>>

>

>>> Det er noe New World Order-greier, vil jeg si.

>

>>>

>

>>> Men det virker som om du er tåler en støyt fra de her folka, jeg har

>

>>> lest noen av de meldingene fra SOL-

>

>>> moderatorer, eller hva det var, som ikke så så bra ut.

>

>>>

>

>>> Men det er jo ikke meninga, mener jeg, at det skal være en sånn tone,

>

>>> på debattforum, for det er jo tross

>

>>> alt snakk om folk som bor i samme land.

>

>>>

>

>>> Og det er ingen erklærte kriger i Norge.

>

>>>

>

>>> Og hvis det da er krigersk stemning, på debattfora, så mener jeg det

>

>>> kan da virke som at det er noe slags

>

>>> hemmelig krig da.

>

>>>

>

>>> Men men.

>

>>>

>

>>> Men jeg publiserer om det problemene på SOL-debattforumet også jeg.

>

>>>

>

>>> Så får jeg litt mer innhold på bloggen her, siden jeg først har begynt

>

>>> å skrive blogg mener jeg.

>

>>>

>

>>> Så igjen takk for oppdatering om det.

>

>>>

>

>>> Har du prøvd å snakke med SOL om problemene forresten?

>

>>>

>

>>> Har du mange lesere på SOL-debatt nå for tiden, og hvor mange lesere

>

>>> har du på blogg osv?

>

>>>

>

>>> Med vennlig hilsen

>

>>>

>

>>> Erik Ribsskog

>

>>>

>

>>> 2009/2/11 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

>

>>>> Hei.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> I 2006. mars/april hadde jeg laget en webside

>

>>>> http://home.chello.no/trondh/911/bluff2.html

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Jeg begynte å skrive på SOL og skrev et innlegg om 11. september. Tråden

>

>>> var

>

>>>> svært aktiv og hadde 20.000 lesere på et døgn. Jeg mente da at Bush sto

>

>>> bak

>

>>>> og visste ingenting om Silverstein. På forumet var det en som het

>

>>> angelfire

>

>>>> som var svært så ivrig på å diskutere med meg. Han la fra dårlige

>

>>>> forklaringer og avsporinger fra åpenbare bevis. Han hang etter meg og

>

>>> skulle

>

>>>> overbevise meg om at det var Laden som sto bak og han kom med tullete og

>

>>>> lange forklaringer. Det virket ikke som han var ute etter sannheten. Det

>

>>>> virket mer som han prøvde å dekke over en sannhet han visste.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Jeg forsto ikke hvorfor det var norske folk på norske fora som var så

>

>>> ivrig

>

>>>> på å dekke over denne kriminelle hendelsen i USA begått av den

>

>> amerikanske

>

>>>> regjering.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Angelfire var riktignok ikke den eneste, men jeg bemerket meg han mest,

>

>>> for

>

>>>> han var mest ivrig.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Jeg skrev på sol innimellom og oppdaterte om det jeg fant ut. Når jeg

>>>> kom

>

>>>> fram til at jødiske Silverstein var mannen bak nedrivingen WTC'ene, så

>

>>>> begynte slettingen fra sol.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Det var mye aktivitet videre framover, men la meg hoppe fram til da

>

>>>> angelfire ble fersket i løgn, og endte med å slette nicket sitt og

>>>> spamme

>

>>>> forumet en hel søndagsnatt i et forsøk på å overbevise sol-brukerne om

>>>> at

>

>>>> han var blitt slettet av sol.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Søndag ettermiddag, 30. november skrev angelfire:

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> solredaksjonen viser muskler... hihi

>

>>>>

>

>>>> Publisert 30 november, 2008 - 20:52 av angelfire

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> nå fikk ejg apost.... jeg har værsågod å slutte å poste "irrelevante

>

>>> poster"

>

>>>> her på norsk politikk, ellers kan jeg finne meg en annen plass å

>

>> debattere

>

>>>> :D

>

>>>>

>

>>>> hihi. lurer på hvor mange sånne poster jødetrond har fått?

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> HVA OM DERE KJØTTHUER TAR DEM SOM ØDELEGGER DETTE FORUMET ISTEDENFOR Å

>

>>> HAKKE

>

>>>> PÅ DE REGISTRERTE BRUKERNE?

>

>>>>

>

>>>> ååå, dere kan ikke true de anonyme med utestengelse nei.... står dere

>

>> helt

>

>>>> maktesløse dere da, stakkars arme idioter.....

>

>>>>

>

>>>> så dere får ta ut frustrasjonen på oss registrerte da.... ban meg om der

>

>>> er

>

>>>> det du vil, da komemr jeg bare tilbake som uregistrert og du vet hvordan

>

>>> det

>

>>>> går..... du blir ikke kvitt jødetrond, og du blir ikke kvitt meg

>

>> heller...

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> jeg kan forresten nevne at sols "anti spam cop" poster spørsmålet

>

>>> ukryptert,

>

>>>> helt i klartekst.... "hva er 19 + 8" kan leses rett ut av sourcen som

>>>> ren

>

>>>> tekst, og det er en smal sak å sette opp en bot til å igjenkjenne

>

>>>> spørsmålet, regne ut svaret, og dermed spamme forumet...

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> nei uff, sa jeg enda mere dere ikke liker nå... oi, så trist.... se til

>

>>>> helvete å slutt å plage vanlgie brukere, ellers kan det hende jeg setter

>

>>> opp

>

>>>> en spambot....

>

>>>>

>

>>>> det værste som skjer er at jeg får viljen min, nemlig at dere ser dere

>

>>> nødt

>

>>>> til å stenge for at anonyme får poste, som på kr. dom.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Etter over et år med daglig IP-blokkering fra SOL-redaksjonen visste jeg

>

>>> når

>

>>>> han var på jobb. Jeg merket når han var på jobb i helger og på

>

>>>> ettermiddager, for hvis han var på jobb, ble IP-adressen min blokkert

>

>> hvis

>

>>>> jeg hadde skrevet et innlegg.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Jeg sjekket profilen til SOL-redaksjonen og den viste at han ikke hadde

>

>>> vært

>

>>>> innlogget siden lørdag ettermiddag. Jeg kalte meg SOL-redaksjonen og

>

>> skrev

>

>>>> svar til angelfire:

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Ingen apost

>

>>>>

>

>>>> by SOL-redaksjonen (M) on 30/11/2008 - 21:16

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Vi har ikke vært pålogget siden igår og vi har ikke sendt deg noen

>>>> apost.

>

>>>> Slike beskyldninger ønsker vi oss frabedt.

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> SOL-redaksjonen

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> hehe :P

>

>>>>

>

>>>> by angelfire on 30/11/2008 - 21:19

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> hvem sa det skjedde i dag? :P

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> :-)

>

>>>>

>

>>>> by Anonym on 30/11/2008 - 21:22

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>>

>

>>>> Publisert 30 november, 2008 - 20:52 av angelfire

>

>>>>

>

>>>> "nå fikk ejg apost...."

>

> ...

>

> [Message clipped]







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter