Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. februar 2009

Ny e-post fra Trond Halvorsen. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Trond Halvorsen
<trond-h@getmail.no>



Wed, Feb 25, 2009 at 9:51 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Hei,



Glemte det om Siv, men jeg har nå oppfattet Bilderbergerne som en gruppe

jøder. Siv Jensen er spesielt Israelvennlig og jødene i Vigrid skriver om

henne:



Flott nordisk dame, denne Siv Jensen,



men bak det attraktive ytre gjemmer det seg mørke krefter. Vi ser på enhver

som støtter den internasjonale jødedommen som forrædere mot vårt folks

langsiktige interesser. Hagen ledet FRP inn som jødefront og Siv følger opp

jødesleikingen.

------------



Jeg så også en video hvor Siv Jensen fortalte om sitt besøk i Israel. Hun

startet med å fortelle at hun skulle være balansert, men konklusjonen man

satt igjen med var at hun mente Israel var helt fantastisk og at de andre

var terrorister.



Men jeg mener Kåre Willoch også er jøde, selv om han gir inntrykk av å være

Israeluvennlig. Det er endel av spillet. Jeg har inntrykk av at en stor del

av våre toppolitikere er jøder.



Mvh

Trond Halvorsen



-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 25. februar 2009 22:19

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter