Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. februar 2009

Ny e-post fra Trond Halvorsen. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Trond Halvorsen
<trond-h@getmail.no>



Wed, Feb 25, 2009 at 10:21 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






- Willoch er rasist og viser jødehat når han presterer å si på norsk radio

at vi ikke kan stole på Obama og hans administrasjon fordi han har en jødisk

stabssjef. Det oppfattet jeg som antisemittisk, og dessuten rasisistisk,

fordi han sier at fordi Obama er svart, kan han la seg manipulere. Det var

det som tippet det over for meg. Jeg trodde ikke det jeg hørte, sier Levin.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2867223.ece



Det tippet helt over for Mona Levin når Willoch sa at svarte lar seg lett

manipulere, enda han ikke sa det...



Jødisk "lek og moro". Later som man er litt sint og indignert.



Jeg tror også at Obama er jøde.



http://www.youtube.com/watch?v=ZhWaiULqkp4



Obama warns Pakistan on al-Qaeda



US presidential candidate Barack Obama has said he would use military force

if necessary against al-Qaeda in Pakistan even without Pakistan's consent.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6926663.stm



FOX jødene sier at Obama er en ekstrem muslim. CNN jødene hevder FOX jødene

lyver. Obama sier Al-Qaida er i Pakistan.



Jødisk tullball, mener nå jeg...



-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 25. februar 2009 22:19

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter