Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. februar 2009

Ny e-post fra Trond Halvorsen. (In Norwegian)




Google Mail - Hegnar










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hegnar











Trond Halvorsen
<trond-h@getmail.no>



Thu, Feb 26, 2009 at 5:40 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Hei.



Som jeg pleier å skrive:



Av alle historier er det forbudt i enkelte land å ikke tro på

Holocaust-historien. En sterk indikasjon på at historien er en løgn.



Med tanke på at jødiske Silverstein var målet og mannen bak 11. september og

at hele verden ble lurt av de jødiske mediene til å tro at muslimer hadde

noe med saken å gjøre, så blir krympede hoder, lampeskjerm og såpehistorien

latterlig.



Jøder er store løgnere.



Hitler kledde opp noen fanger som polske soldater, plasserte dem på grensen

og skøyt dem. Han hevdet Polen hadde angrepet og brukte det som begrunnelse

til å invadere Polen.



Falsk Flagg Operasjon = Jødisk Operasjon.



Hitler var jøde. Holocaust er en bløff.



Christinta Christensen og Knut Rønning (leder i datakrimutvalget) ønsker at

det skal bli forbudt å ikke tro på Holocaust i Norge. Jeg har sendt dem

email med masse informasjon om 11. september, og jeg har bedt dem stikke de

jødiske lampeskjermene opp i rasshølene sine.



Jeg har sendt email til den israelske ambassade og vist dem denne

hjemmesiden min: http://home.chello.no/liberal



Jeg er interessert i en rettssak. Jeg har mange klare bevis på at 11.

september var en jødejobb og er interessert i å bevise det i en rettssak.



Men jeg får nok ingen rettssak...



De velkjente Holocaust-fornekterne (betvilerne) er jøder. Ernst Zundel,

David Irvin, David Icke og andre er jøder. Det koker som oftest ned til et

spørsmål om hvor mange jøder som ble gasset.



Jeg mener tallet er 0. :)



Mvh

Trond Halvorsen



-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 26. februar 2009 16:57

Til: Trond Halvorsen

Emne: Re: Hegnar

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter