Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. februar 2009

Ny e-post til Trond Halvorsen. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Feb 25, 2009 at 10:30 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



ja, takk for svar!



Ja, Jens Stoltenberg er jo også Bilderberger.



Og, jeg overhørte, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg var

forfulgt av noe 'mafian',

hørte jeg flere som sa.



Så det er tydelig at media ikke gjør jobben sin, for slikt er det jo

ment å være åpenhet om,

dersom det finnes mafia i Norge.



Jeg mistenker, fra det jeg har lest i media, at Stoltenberg er homo,

med Kjetil Try, som lager

Grandiosa-reklamene.



Så at Stoltenberg er fanget i et nett eller noe.



(Kanskje de har filmer på han?).



Mer da.



Jo, jeg mistenker at Valla-saken var New World Order, (eller jødenes

som man også sikkert kan si),

at det var et kupp fra de, mot Valla, for å få LO under New World Order.



Noe sånt.



Det var nok Stoltenberg og Try og Bilderberger-gjengen, som ordna det.



Mer da.



Jo, det virker også, synes jeg, som at det er noe tull, med Pizza

Grandiosa med paprika.



Den blir laget av Orkla.



Men kun solgt i Norge og Finland, hvor den er best-selger.



I Sverige, så selges ikke denne, enda de selger Big One, som selger mye mindre.



Jeg mistenker at svenskene kan ha funnet noe spor av noe som ikke

burde ha vært i Grandiosaen.



Jeg har også jobbet som butikksjef i Rimi.



Blant annet på Rimi Kalbakken, i 2000 og 2001.



Da hadde jeg en assistent, Kjetil Prestegarden, eller Prestegården,

fra Furuset eller Lindeberg,

som dro på ferie-tur til Israel, med en kamerat, et par måneder etter

at jeg begynte der.



Han motarbeidet meg hele tiden, og gikk bak ryggen min, til min sjef,

og jeg fikk mye problemer der.



Han satt inne på kontoret på Rimi Kalbakken, og runka, må jeg si, mens

han så på hun Cecilie i kassa,

lys jente, som på personalmøte, da noen andre damer på jobben tok opp

dette at Kjetil og den forrige

butikksjefen Kenneth, pleide å sitte på kontoret med lyset slått av,

og bare se på hun Cecilie.



Da sa hun Cecilie på personal-møte, at hun likte det, for hun var blond.



Så at Illuminati, (eller jødene, som du vel ville sagt), at de

opererer med slaver og sånn,

på personlig plan, og tuller med norske/norrøne folk, i land som Norge

og England osv.



At de har noe 'mafia'-nettverk, som er oppe og går, i Norge.



Han Kjetil skulle plutselig ha 10 kasser med farse, på tilbud.



(Rimi har jo aldri tilbud).



Men vi fikk lov å ha kylling på tilbud, på Rimi Kalbakken, av

regionsjef Bekkevoll,

siden vi hadde en stor Meny, som nærmeste nabo.



Jeg tror det kan ha vært et menneske som var i den farsen.



For den farsen, som han Kjetil bestillte 10 store kasser av.



(Jeg sa det var greit hvis han ordnet med alt).



Da glemte han å sette opp plakater, og alt mulig.



Så på mandagen, så sto det 9-10 kasser med farse på kjøla enda.



Og han trodde farse skulle være så bra å ha kampanje på.



Men det er bare tull.



Det er Grandiosa og Coca-Cola og grilla kylling og sånn, som er bra å ha

kampanje på, for å stjele kunder fra Meny da, eventuelt, ikke farse, det

var bare tull.



Så jeg lurer på hva som er i pizzakjøttet på Grandiosaene.



Det er et lukket system, på Grandiosa-fabrikken på Stranda.



De har to fabrikker.



En for Big One og en for Grandiosa.



Men svenskene selger bare mat fra Big One-fabrikken.



Men det finnes nok et hemmelig mafia-nettverk, i Norge, som er styrt av

sionistene, (eller kanskje jøder da, hvis det er lov å si det).



Kabalistiske jøder, antagelig, altså khazarer da, blir de vel kalt.



Mer da.



Jo, dette er nok Illuminati, tror jeg.



Som nok også er et jødisk/sionistisk plott, og som kontrollerer mye, sammen

med frimurerne, mistenker jeg, i Norge.



Og det at jeg ble tullet med, når jeg skrev kommentarer, på Nyhetsspeilet.



Det kan være noe 'mafian' eller Illuminati.



Men det kan kanskje også være politiet for alt hva jeg vet, som kontakter

Nyhetsspeilet, og sier at de må skrive sånne og sånne meldinger.



Det vet jeg ikke, men det mangler åpenhet i samfunnet og respekt for folks

rettigheter.



I 2005, da jeg kom til Liverpool, så ringte jeg Kripos og fortalte

dem, at jeg var

blitt forsøkt drept, (som jeg ble), på gården til min onkels nå

eksdame, i Larvik.



(Jeg måtte ro på farris-vannet, i omtrent to timer, for å komme unna

et helt lag,

med våpen osv. Noe 'mafian', må det ha vært, og familien min sender meg ikke

vitnemål og attester og klær, som lå på gården, enda dette er snart

fire år siden).



Men men.



Så ringer jeg Kripos, sommeren 2005.



Og så fikk de telefonnummeret mitt, og skulle ringe meg tilbake, angående

de her problemene mine, med at jeg ble forsøkt drept, og hadde overhørt at

jeg var forfulgt av noe 'mafian'.



Og da, så ringer ikke Kripos tilbake.



De bare driter i å ringe.



Og jeg har ikke fått noe informasjon fra politiet i Norge, hverken

Kripos eller det vanlige

politiet om hva den her 'mafian' er, og hva som skjedde da jeg ble

forsøkt drept på den

gården til min onkels nå eksdame, i Kvelde, i Larvik, sommeren 2005.



Så det er tydelig at omtrent hele landet er korrupt.



Og det må være sionistene eller jødene eller New World Order da, som

har tatt kontrollen,

ved at de har kontroll på noe 'mafian', og/eller politiet og har

kontroll på politikere og

antagelig media og da.



Bare for å prøve å få tatt med noe av det som jeg har skrevet om på

bloggen, og som jeg

lurer på, for det er tydelig at det er ikke vanlige folk, eller norske

folk, som har så særlig

mye av kontrollen i Norge, nå for tida, synes jeg.



Nå er det nok sionistene/New World Order, eller jødene da, som styrer.



Det synes ihvertfall jeg at det ser ut som.



Så selv om vi er et stykke unna Israel osv., så styrer nok de, (eller

Bilderbergerne i USA da),

mye av etterretning, mafia og muligens også politi.



Uten at jeg kjenner alt dette i detalj akkurat, men det er

hemmeligholdelse da, i samfunnet, i Norge,

idag, som ikke er forenelig med demokratiske prinsipper osv.



Så jeg prøver å ta med om det i denne e-posten da, mens jeg først

skriver e-post, mener jeg.



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter