Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. februar 2009

Ny e-post til Trond Halvorsen om 11. september og om det er noe 'mafian' i helsevesenet i Norge, osv. (In Norwegian)




Google Mail - Hegnar










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hegnar











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Feb 27, 2009 at 1:57 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



jeg tenkte mer på det jeg skrev tidligere, for det første noe jeg

tenkte på om 11. september.



Disse plottene, har nok gått sin gang opp gjennom historien.



Men 11. september-plottet gikk nok feil, tror jeg.



Det var nok bare World Trade Center, som skulle bli rammet.



Men, at noen da så hva som skjedde, og angrep Pentagon, hvor disse

'alvene' eller jødene,

eller New World Order-folka, eller hva man skal kalle dem, nok

muligens da satt og

organiserte angrepet på WTC.



Så måtte de finne opp en dekkoperasjon, for angrepet på Pentagon, og

på det muligens da

jagerflyet, som falt ned i en åker, og som de senere sa var et

passasjerfly, og som det

har blitt laget film om osv.



(Men passasjerene har sikkert blitt drept.



Det var jo spørsmål om mobilsamtalene var ekte, som ble spilt på TV,

og det kan være fordi

at alle fly ble jo satt på bakken, i to dager, etter angrepet.



Så har de holdt disse passasjerene fanget da, og tvunget de til å lage

falske mobilsamtaler

f.eks., eller manipulert andre samtaler.



Fordi jeg mener å huske at det var i media, at de samtalene virket falske).



Så 11. september plottet gikk nok så galt, at mange folk har begynt å

lukte lunta.



Man ser jo det nå, på internett, at folk diskuterer overalt om denne

New World Order osv.



Så det kan hende at det bare er et tidsspørsmål, før dette er ute i

'mainstream'-media, hva

som egentlig har foregått.



At denne konspirasjonen, må man vel kalle den, begynner å vise

svakheter, og ville kunne ryke.



(Så blir det spennede å se hvor den svakeste lenken er, i såfall.)



Så alt er vel ikke helt håpløst.



Men tilbake til den forrige e-posten min, hvor jeg begynte å tulle

litt, og fortelle om 'alver på internett'.



Det virker kanskje useriøst, men jeg måtte bare prøve å finne en måte

å forklare.



For hvis man kikke på de kommentarene på bloggen min, på SOL:



http://blogg.sol.no/blogg/er-det-lovlose-tilstander-i-norge



Så virket det som at det var like før disse 'alvene', eller hva man

skal kalle dem, fikk meg tvangsinnlagt

på lukket avdeling på sinnsykehus.



Jeg har faktisk hatt politi på døra her, i England, ifjor, fra folk

som har gitt seg ut for å være 'bekymrede',

for meg osv.



Pga. noe de har lest på bloggen, som 'vanlige' folk kan syntes ser

sinnsykt ut da.



Så dette er nok disse 'alvene', som spinner et nett, og legger et

plott, mot vanlige folk som meg da.



(Og de har nok deg i kikkerten og, fra hva jeg har sett på

StatCounter-programmet på bloggen min.)



Så, hvis de først får deg på lukket avdeling.



(Som jeg har lest om at de har klart med politikere i Norge f.eks., en

dame på Vestlandet, var det vel).



Så spinner de et nytt nett da, og pønsker ut en ny plan, og får deg

lobotomert f.eks. da.



At de spinner en fjær til fem høns, og sier at du er veldig aggresiv,

eller noe, og får deg lobotomert da.



De folka her, de er nok ikke akkurat noen humanister.



Husk at jødene ser på seg selv som Guds utvalgte folk, og på andre

folkeslag som 'goy', som kan oversettes

med kveg.



Så de ser på nordmenn som dyr.



Så hvis en nordmann må lobotomeres, så er det som å slakte en ku for å

lage hamburgere osv., for dem.



Så her er det en veldig kynisk krig, med store personlige lidelser,

tror jeg, som foregår, bak teppet.



Du sier at disse New World Order-folkene/jødene/Bilderbergene, at de

kontrollerer media.



Ja, det kan nok stemme, media skriver nok ikke om alt som skjer.



Men jeg tror også at de kontroller helsevesenet og sykehusene, i Norge.



Ihvertfall på noen sykehus, som Horten og Moss og også

Sentralsykehuset i Akershus, så har jeg inntrykk av det.



På sykehuset i Horten, så døde farfaren min, på 80-tallet, og der

lukta det ikke bra, og onkelen min, Håkon, som

jeg mistenker er noe 'mafian', han fikk et nesten ondt uttrykk i øya,

da han hørte at jeg ikke ville bli med, etter råd

fra kona hans Tone, og se på liket av farfaren min, som faren min og

fetteren min osv., skulle se på.



Moren min, hun døde på Moss sykehus, i 1999, og da skvatt pleierne

til, da jeg og søsteren min, dukket opp der,

for å se på liket hennes, dagen etter hun døde. Og de brukte

kjempelang tid på å ordne det, og mora mi så mye

eldre ut, enn det hun var, og med åpen munn og så helt rar ut. Og jeg

fikk ikke sagt hadet til henne, så jeg tok

på skuldrene hennes og hun veide nesten ingenting.



Jeg tror det var noe rart.



Og når jeg prøver å ringe nå, for fastlegen min i Helgeroa, han vil ha

det til at hun har tatt selvmord.



(Det er også forfasket en journal, fra psykatrien i Vestfold om meg).



Så ringer jeg Moss sykehus, så viser det seg, at de ikke har eget

telefonnummer engang.



Så man må ringe via Fredrikstad.



Og det er umulig å få tak i riktig person og sånn, man blir bare satt

helt vilt over, og de ringer ikke tilbake heller.



Og på SIA, Sentralsykehuset i Akershus, så hadde jeg to kamerater, på

begynnelsen av 90-tallet,

Øystein Andersen og Glenn Hesler, som drev et spilleautomatfirma.



(Jeg mistenker at de nok kan ha vært i noe undergrunns-miljø som noe

'mafian', eller noe, også).



Og de pratet seg imellom, i varebilen til spilleautomatfirma, mens jeg

satt på, at de hadde måttet bytte

ut vinduene på SIA, fordi for mange folk kastet seg ut fra de øverste etasjene.



Så de hadde måttet bytte til en type vinduer, som ikke lot seg åpne så mye da.



Og jeg spurte hvorfor alle kastet seg ut.



Og da svarte de ikke.



De gliste litt til hverandre, sånn megetsigende, før jeg begynte å spørre.



Etter jeg spurte, så ble de tause.



(Så de glemte kanskje at jeg satt der).



Men men.



Så jeg sier ikke at det er sånn, men jeg er litt mistenksom ovenfor

helsesektoren i Norge nå.



Om det ikke bare er i media at det finnes noe 'mafian' eller New World

Order, men at det også

er i helsevesenet.



Jeg nevnte at jeg hadde en forfalsket journal, (som jeg har anmeldt

til politiet), hos Psykiatiren

i Vestfold, før jeg rømte til England, må jeg nok si.



(Onkelen min insisterte på at jeg måtte gå til lege og psykolog, for å

få lov å jobbe på min

onkels nå eksdames gård, i Kvelde, i Larvik, noen måneder, i 2005).



Jeg synes de bruker Illuminati-symboler, i de dokumentene, en sol,

hvis du har hørt om sånt.



Jeg skal finne linkene.



Her er den med sola:



http://4.bp.blogspot.com/_BMIyD09FrSs/SM6zpLpvUgI/AAAAAAAADiY/2lFyJhOb7dA/s1600-h/scan0026.jpg



Her er 'labelen' om dette:



http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Psykiatrien%20i%20Vestfold



Hvorfor skriver jeg om dette med personlige opplysninger, til deg og

sånn at folk kan lese om dette på bloggen min?



Jo, for jeg så at noen skrev, på usenet, eller hva det heter, at du

også burde oppsøke lege og psykolog.



(Som onkelen min fikk meg til).



Dette er nok et plott de bruker.



Først til fastlege, (som er i deres nett), så en psykolog, (som enten

er litt naiv eller som er i deres nett), og så det

samme på lukket avdeling.



Til slutt er man lobotomert, og New World Order, er en motstander fattigere.



Så går de til neste motstander.



Så sånn er nok det, vil jeg tro.



Jeg så de skrev om deg, at Mossad eller noen, skal 'først partere deg,

og så drepe deg'.



Noe sånt.



Dette kan de nok fint ordne i Norge, iom. at de nok kontrollerer en

del av helsesektorene og sykehusene.



Så jeg vil advare deg litt om, at det er nok ikke bare slik, som du

skrev, at de kan gjøre alvor av truslene

sine, ved 'å sende en bombe fra Israel til Norge', som du vel skrev

noe lignende av.



Nei, de kontrollerer nok ikke bra media, de kontrollerer nok

sykehusene og slikt også.



Ihvertfall en del av de.



Så jødene/Mossad/CIA/New World Order, de har nok aktive nettverk, som

fikser slike ting i Norge,

og tar seg av ulydige nordmenn, som ikke bøyer seg for denne nye

verdensordningen.



Så det er nok ikke slik, at disse trenger å sende en bombe fra Israel,

for å ta seg folk som deg og meg,

hvis man ikke er forsiktige.



Bare noe jeg hadde i hue, da jeg våkna idag, så jeg tenkte jeg fikk

prøve å forklare hvordan jeg tror dette

henger sammen, bedre, som en advarsel da.



Ikke som noe trussel altså, eller for å skremme, men sånn at jeg kan

poste det på bloggen, sånn at

du og andre kan skjønne hvordan jeg mistenker at dette kan være da.



For da er vel dette såpass alvorlig, vil jeg si, at folk burde ta

forholdsregler.



Jeg sier ikke at det nødvendigvis er slik, men jeg vil gjerne advare

mot at det kanskje kan være slik da.



Siden jeg skrev litt tøysete igår, om 'alver på internett' osv., så

betyr ikke det at jeg ikke tar dette alvor,

for det gjør jeg selvfølgelig, jeg prøver bare å finne en måte å

forklare om disse problemene om, for

troll på internett, det er et begrep, (som er dumt, for norske, at det

høres dumt ut med troll på internett),

men det er et begrep ihvertfall.



Jeg savner et begrep, på disse luringene, som er i New World Order

osv., og som vil uskadeliggjøre

'opposisjonelle', ved å få de lagt inn på sinnsykehus og få de

lobotomert, f.eks., eller at de vil først

partere dem og så drepe dem, som de truet deg med.



Så sånn er det.

[Quoted text hidden]








PS.

Det brevet med sola, fra psykologen i Larvik, som jeg aldri fikk, enda det var vel sendt før jeg dro til utlandet, 25. juli 2005.

Det er en forfalskning, tror jeg.

- Jeg fikk aldri brevet.

- (Jeg kan ikke huske disse timeavtalen, men det kan være hukommelsen min).

- Brevet er sendt fra Sandefjord(!), mens psykologen bodde i Lågendalen/Kvelde, og jobbet i Larvik, 2-3 mil fra Sandefjord, på et annet sykehus og i en annen by altså.

- Hvorfor skulle hun ha et bilde av en sol der?

(Illuminati betyr jo å lyse opp, så sol er jo deres symbol, ettersom jeg har skjønt det.

Og jeg overhørte også at onkelen min, Martin, sa noe sånt, til sin datter, Liv Kristin, eller Liv Kristine, at 'jeg var den som var ment å få Ribsskog-familien opp av grøfta', den sommeren, (omtrent som han i Kafkas bok Metamorfosen vel, om han som ble en bille, det var at han ble sett på som en bille, av familien.

De så på han bare som en måte å tjene penger, og sånn så nok familien min på meg og.

For da var det at hun Liv Kristin spurte om hvorfor noe skulle skje med meg, (at jeg skulle bli jaget rundt osv).

Og da svarte Martin, at det var fordi jeg ikke hadde noe driv, og jeg var ment å få familien opp av grøfta.

Så det som skjedde med at jeg ble jaget fra gården, det var nok noe Illuminati-greier, et jaktlag, omtrent, som jeg overhørte skulle skyte meg, og jagde meg til Farris-vannet.

Omtrent som Ku Klux Klan som jaget en negerslave, i sydstatene, i gamle dager, f.eks.

Noe sånt.

Så det med psykologen var nok med i dette Illuminati-nettet da, som også familien min var med på.

Men jeg fant en robåt på Farrisvannet.

Jeg hadde lommeboka mi på meg, med resten av studielånet fra Sunderland, og kom meg til England da.

Så sånn var det).

Jeg synes det var litt mye rart ved det dokumentet, så det vil jeg sette litt søkelys på.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er linken til det dokumentet igjen:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivVR9Jfg4WyFYHr2JCcNtpCQsGYpB8cVvmsUb1FkKkN0SAGiKZYcmqZEcPVSB2fz6QypOQcbULfaQzJytBFYx01FZh6_uSemi2WWUal_hdEkEAYDDjT0vvFjlItHCg6Vq_2UaQ2WTeQaJI/s1600-h/scan0026.jpg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter