Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. februar 2009

Jeg blir utsatt for noen løgnaktige personangrep, på Nyhetsspeilet. (In Norwegian)






T. Båthen



27.02.2009 19:44



Jeg trudde dette var
en seriøs side, helt til jeg så at du argumenterer frem
og tilbake med Erik Ribsskog. Jeg vil sterkt anbefale deg å
lese litt på hans ‘blogg’ så ser du at det
ikke er noen hedersbetegnelse. Jeg vil anbefale deg Ribsskog å
forsøke å ta kontakt med de som prøver å
hjelpe deg. Jeg har lest mye på din side og det er åpenbart
galskap. Du trenger hjelp. Forøvrig kjenner jeg ikke deg eller
noen i din familie, men det du skriver er så i granskauen langt
ute i paranoia land at tilogmed Alex Jones hadde bedt deg om å
ta intravenøs valium snarest! Da har jeg ikke lest hva du
skriver her, jeg har lest mye på bloggen din.



VA:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



6.0/6 (1 stemme)







T. Båthen



27.02.2009 19:50



Jeg ser det er flere
som er langt ute her, J.Johansen. Det er greit nok, det er greie
standpunkt og vi er bare uenige. Jeg vil påpeke at med Ribsskog
er det annerledes, sannsynligvis har han psykiske problemer.



Anbefaler at man
leser denne siden:
http://galeribsskog.blogspot.com/
Som
jeg ikke har noenting med, jeg vet ikke hvem personen Lena er. Men
det er åpenbart at hun har forsøkt å hjelpe Erik.
Fånyttes.



VA:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)







Erik
Ribsskog



27.02.2009 19:59



Det her er
trakassering.



Man kan ikke bare si
sånn om folk.



Jeg vet heller ikke
hvem denne Lena er.



Det er en anonym
hat-blogg som har blitt satt opp mot meg, som jeg har anmeldt til
politiet.



Så jeg ser
gjerne at man sletter de meldingene til han Båthen for de
inneholder æreskrenkelser eller person-trakasserier.



Jeg mener han går
over streken for personangrep, og jeg tar sterk avstand fra det han
skriver her og det som står i den anonyme bloggen som noen for
meg ukjente person(er) har satt opp.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog









http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/a-huske-hvem-vi-er-guds-utvalgte-folk/comment-page-1/#comment-134

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter